Beide wel eigenlijkquote:
Goed voornemenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
ik wil dit jaar meer fokkers meeten, kijken of er een vriendschap uit komt
Dat is een goed voornemen. Die zet ik ook op mijn lijst.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
wanneer spreken we weer af?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed voornemenstaat ook op de lijst bij mij
Kom je 21 januari ook?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Euh even denkenquote:
Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga niet naar die meet trouwens. Ik ga al naar die op 28 januari waarschijnlijk.
Alles kan als je het graag wiltquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:39 schreef Capstan het volgende:
[..]
Voor mij zijn beide meets om verschillende redenen niet te doen
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver wegquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alles kan als je het graag wilt
Welke redenen?
Een meet bij royco.quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver weg
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespionerenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
De blowmeet is niks voor mij en de Roycomeet is te ver weg
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leukquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
we kunnen zelf een meet organiseren, en stonede fokkers bespioneren
Nee hij draait niet om hem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
een meet die speciaal om royco draait?
Wie wat waar waarom
dat kan ookquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of gewoon weer zoiets als laatst in Utrecht doen was ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |