Ja best welquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschieten
Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
Nee hadden ze dat maar gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend!
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_info2.shtmlquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd daarnaar. Ik zou het wel eens van iemand willen horen.
wat is 2-cb dan precies??quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer zo op designerdrugs.
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Coolquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
trouwens tijn wij zijn een potentieel stelletje
Dat is correct ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is net als MDMA uitgevonden door Alexander Shulgin dacht ik? Klopt dat?
drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bentquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
Klinkt interessantquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Schijnt dat je daarmee enorme controle kunt uitvoeren op je eigen gevoel... Vind ik toch wel... Interessant.
? Je snapt mijn post niet...quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
drugs moet je sowieso niet doen als je niet stabiel bent
Dat is bij de meeste hallucinogenen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Je snapt mijn post niet...
Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Wel eentje waar ik er niets van merkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
maar stiekem hebben we al heeeel lang een affaire samen he
ik snap je post welquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je je vrolijk wilt voelen dat je dat als het ware kunt inschakelen...
Klopt, ik vind het ook wel intrigerend.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is bij de meeste hallucinogenen.
Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaarquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef xFriendx het volgende:
Volgens mij stond ook zo'n beetje bij iedereen wel 1x user die je zou doen aangevinkt, dus in theorie kan iedereen van bil dit jaar.
met vrouw of man?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van mijn dingen die ik wil doen is (meer) seks hebben dit jaar
Van kalmoes werd ik wel vrolijk. Subtiel euforisch.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bij truffels kon ik daar geen controle over uitoefenen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |