En dat is in jouw geval ook maar goed denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die ik wel mag doe ik eigenlijk niet. Zoals alcohol drinken.
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugsquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dingen die ik wel mag doe ik eigenlijk niet. Zoals alcohol drinken.
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschietenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verbiedensowieso dingen verbieden
Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs
Je ouders nooit gezegd: dames zijn verboden Tijn! Als je daar eenmaal aan begint werken ze verslavend!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat verbiedensowieso dingen verbieden
Je bent tenslotte 18quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer he, dat je geen mensen mag doodschieten
Natuurlijk kun je wel dingen verbieden. Alleen ouders hebben bijna nooit geldige redenen voor het verbieden van dingen.
Ik wil graag nog een beetje met ze overweg kunnen hoorquote:
Cool, mag ik meedoen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil wel een keertje wat rare stofjes gebruiken met je... Jij kent rare drugs
Hallucinogenen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars met truffels / paddo's
En het zware spul gaat niemand je aan helpen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van het nogal lichte spul hoor
Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan. Wil ik nog wel graag eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Iets vergelijkbaars met truffels / paddo's
Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb alleen verstand van het nogal lichte spul hoor
Ik heb er nog geen slechte ervaringen mee, maar ik wil wat anders proberen.. Truffels ken ik nu wel.quote:
2e, bij grootste baas uit het topicquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef xFriendx het volgende:
Iemand nog wat gewonnen met de verkiezingen?
Nou ja, dingen waar je zeer licht high van wordt, zeg maar. Dat heb ik allemaal wel eens gekocht.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
En het zware spul gaat niemand je aan helpen.
Dat is waar. Maar echte rare dingen doe ik sowieso niet alleenquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij de meeste smartshops kan je ook wel rare dingen halen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |