Ik las juist dat hij het een tijd aangekeken heeft, maar toen alle matches die hij kreeg 'slecht' waren had hij het wel gezien. Mja maakt ook niet uit, ik heb het eigenlijk sowieso niet op datingsites verder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slecht
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Zeer kansloos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.
Vind ik ook, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van date aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonist
Maar ik had geen klik, en dat is sowieso moeilijk via internet. Maar ik weet niet in hoeverre dit de schuld van Paiq is. Hoeveel matches heb je gehad? Wellicht iemand die klakkeloos invulde?
Terwijl je aan de andere kant zélf een klik moet maken. Iemand die van precies dezelfde films, muziek, eten etc houdt lijkt me maar saai. Op mijn eerste date met Detroit liet ik m t liefst staan. We hadden totaal níets gemeen met elkaar.
Ik eigenlijk ook met internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoetingquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van dat aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.
Ik ben het ermee eens dat die klik via internet niet kan ontstaan. Je kan wel een idee hebben van een mogelijke klik, maar verder gaat dat ook bij mij niet met een scherm en een toetsenbord ertussen.
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeer kansloos.
Als je geen interesse hebt hou je dat toch gewoon voor je.
Newb is hot, goed gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook met internet
Het was maar één poging, maar goed. Alleen maar succesvol in elk geval.
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoeting
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijn
In badjas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die newb nog nooit in TC hebben gezien
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuldquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:
Whow, rustig aan damequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar heb ik nu niets aan of wel
Op TCquote:
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuld
* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruikenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.
Ik kan niet zomaar een foto van hem geven hoorquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
foto dan. Zonder badjas hoeft niet
soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet
Wellicht ooit weer eens.
dank je,quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
* Cassandra87 geeft tijn een welgemeende knuffel want volgens mij kun je t wel gebruiken![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dank je,
Die match waar ik het wel eens over gehad heb hier heeft er meer moeite mee. Jammer dat ik niet echt contact meer mee heb
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
foto dan. Zonder badjas hoeft niet
Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
soms moet je gewoon geduld hebben en door iemands eerste indruk heen prikkenKan het absoluut waard zijn
In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maar het bleef dus zo dat alle andere matches daarvoor en daarna niet echt klopten waardoor het leek alsof ik een beetje voor niks al die antwoorden had gegeven. Dus dan maar weer even niet
Wellicht ooit weer eens.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!
Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moetquote:
Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelfquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar. Maar het is toch wel zo dat als je niet ergens, hoe ver weg ook, in je achterhoofd na zo'n ontmoeting denkt dat het de moeite kan zijn om daar doorheen te prikken, je gewoon niet bij elkaar past. Dat zul je toch wel herkennen?
waarover ruzie dan? Ging t contact tot daar wel goed?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door iets stoms ruzie gehad. Daarna bijna geen contact meer. Geen idee wat ik nu er mee aan moet
Dan zou ik wel heel veel over mezelf moeten vertellen, en dat doe ik hier in het topic maar nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In welke opzicht klopte ze dan niet? Wat waren dan die tegenovergestelde karaktertrekken waardoor het niet klikte?
Ik ben zelf dan weer niet zo koppigquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nah, ik wist bij detroit na de eerste date echt niet hoe snel ik naar huis moest gaan. Maar ik ben eigenwijs. Nog even de boot afgehouden, en uiteindelijk nogmaals afgewezen. Ik denk dat ik gewoon koppig ben en iedereen het tegendeel moet bewijzen, incl mijzelf
Is gezellig joh.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Waarom nodigt mijn moeder die kerklui nou thuis uit?
Ze heeft nog een beetje hoop dat jij ook gaat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Voor de gezelligheidquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Wel de kerk uit voordat.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de gezelligheid
Kunnen jullie samen zingen
zit er geen lief koormeisje bij, en is de rest van de groep afleiding voor haar koppelservice?quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:08 schreef heloef het volgende:
Nah, ik heb belangrijke dingen aan mijn hoofd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |