Dan heb jij geluk gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezienquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Dacht dat fok problemen had omdat we ineens 303 posts hadden in 1 topic zonder dat ie dicht gingquote:
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezien
Paaaarteeee!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
Maar dan zeg ik dus niet meer eerlijk wie ik ben en wat bij mij past. Kan weer tegenvallers van een andere soort opleverenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonistquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slechtquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
IRL ontmoeten vind ik toch nog het bestequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.
Ik las juist dat hij het een tijd aangekeken heeft, maar toen alle matches die hij kreeg 'slecht' waren had hij het wel gezien. Mja maakt ook niet uit, ik heb het eigenlijk sowieso niet op datingsites verder.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slecht
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Zeer kansloos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja door kansloze mensen die alles wat afwijkt van de norm afzeiken.
Vind ik ook, alhoewel ik geen vergelijkingsmateriaal heb.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
IRL ontmoeten vind ik toch nog het beste
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van date aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonist
Maar ik had geen klik, en dat is sowieso moeilijk via internet. Maar ik weet niet in hoeverre dit de schuld van Paiq is. Hoeveel matches heb je gehad? Wellicht iemand die klakkeloos invulde?
Terwijl je aan de andere kant zélf een klik moet maken. Iemand die van precies dezelfde films, muziek, eten etc houdt lijkt me maar saai. Op mijn eerste date met Detroit liet ik m t liefst staan. We hadden totaal níets gemeen met elkaar.
Ik eigenlijk ook met internetquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ook...Tenminste daar heb ik tot nu toe alleen nog maar "succesvolle" ervaringen mee.
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoetingquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Hoeveel matches ik precies heb gehad weet ik niet meer. Ik heb er op een gegeven moment, tegen het einde, wel een soort van dat aan overgehouden, maar daar was bij de ontmoeting gewoon geen klik.
Ik ben het ermee eens dat die klik via internet niet kan ontstaan. Je kan wel een idee hebben van een mogelijke klik, maar verder gaat dat ook bij mij niet met een scherm en een toetsenbord ertussen.
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeer kansloos.
Als je geen interesse hebt hou je dat toch gewoon voor je.
Newb is hot, goed gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook met internet
Het was maar één poging, maar goed. Alleen maar succesvol in elk geval.
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan was paiq wel succesvol, anders komt het niet tot een ontmoeting
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of zeg het op een eerlijke manier zonder kwetsend te zijn
In badjas!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen die newb nog nooit in TC hebben gezien
Tsja, en misschien viel jij haar ook wel tegen. Dat weet je nooit. Maar in dat geval lag het niet aan paiq, ook niet als zij niet eerlijk heeft ingevuldquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mja, als je het zo bekijkt. Maar wellicht kwam het tot die ontmoeting omdat zij dus totaal niet eerlijk was geweest in het invullen. In het echt was ze compleet anders.
Helaas gebeurd dat bij mij nog genoeg.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja, sneu. Sowieso mensen die anderen afzijken vanwege hun uiterlijk:
Whow, rustig aan damequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar heb ik nu niets aan of wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |