Ik raak van slag bij een post met nummer #302 hoor!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waaaaat? Jij snapt hem niet?
Paniek!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van
Geen paniek, gewoon doorlopenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
Was denk ik gewoon geen goede matchquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
Was hij die deconhuppelepup gozer?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
Hoezo verkeerde vrouwen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
Heb ik wel meer gehoord van paiqquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Oh oke.quote:
Stel je niet aan manquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Zou wel geniaal zijn..quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq
Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
He bah tijn, doe niet zo negatiefquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
In mijn beleving juist niet. Het is nog wel een beetje een gemengd publiek, maar alternatieve mensen zijn duidelijk niet in de meerderheid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah tijn, doe niet zo negatief
Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben?
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor![]()
) enz...
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdrevenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
Dan heb jij geluk gehadquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezienquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Dacht dat fok problemen had omdat we ineens 303 posts hadden in 1 topic zonder dat ie dicht gingquote:
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:48 schreef Capstan het volgende:
Ik heb er meer dan een half jaar ingeschreven gestaan. Ik heb het echt niet meteen opgegeven. Het was gewoon steeds weer hetzelfde, dus ja, dan heb ik het op een gegeven moment ook wel gezien
Paaaarteeee!!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hee het is de meest middelmatige user van dit topic!
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
Maar dan zeg ik dus niet meer eerlijk wie ik ben en wat bij mij past. Kan weer tegenvallers van een andere soort opleverenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien gewoon je zoektermen veranderen?
Ik had positieve ervaringen, ik kreeg zelfs een gesprek met een saxofonistquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Afgezeken vanwege haar uiterlijk op een datingsite??quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar ken jij je vriend eigenlijk van Moneyz?
Het is het beeld wat ik krijg. Van zo een match is slecht dus alle matches zijn slechtquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het perfect moet zijn, zou ik er ook niet van verwachten. Maar ik kan wel begrijpen dat je van dat soort 'foutjes' wel een beetje moedeloos wordt na een tijdje, ja dan zou ik ook een andere site zoeken of iig stoppen met paiq als ik hem was. Want het sluit blijkbaar niet bij hem aan. Kan toch? Vind het een beetje overdreven het op hem af te schuiven nu.
IRL ontmoeten vind ik toch nog het bestequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik bleek hem via meerdere personen te kennen en daardoor kwam ik hem steeds vaker tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |