SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik ga vanavond uit eten met een ontzettend knappe lekkere blonde chick.alles kan kapot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wil ik helemaal niet kapot maken. Sterker nog, ze is niet voor niks m'n beste vriendin, niet meer dan datquote:
Awwww je hebt 'r afgewezen en 'r hart gebroken...quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet kapot maken. Sterker nog, ze is niet voor niks m'n beste vriendin, niet meer dan dat
Nee hoor, we hebben samen besloten dat het niet verstandig was om meer van elkaar te willen. Althans, we kwamen er later achter dat we daar toendertijd hetzelfde over dachten zonder er een woord aan vuil te makenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Awwww je hebt 'r afgewezen en 'r hart gebroken...
?
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben samen besloten dat het niet verstandig was om meer van elkaar te willen. Althans, we kwamen er later achter dat we daar toendertijd hetzelfde over dachten zonder er een woord aan vuil te maken
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?
Beter nog. Zij stond in 'r stringetje en BH door de kamer heen te springen en ik zei 'r dat ze misschien beter wat meer kleding kon aantrekkenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:45 schreef twi het volgende:
[..]
Jij deed je broek naar beneden, en zij deed 'm gelijk weer omhoog?
Uiteraard na het nemen van fotos?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beter nog. Zij stond in 'r stringetje en BH door de kamer heen te springen en ik zei 'r dat ze misschien beter wat meer kleding kon aantrekken
Mental pics FTWquote:
Wil het wel uitgebreid vertellen maar ik moet eten en dan wegquote:
Je hebt een relatie en je hebt geneukt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:54 schreef kree het volgende:
[..]
Wil het wel uitgebreid vertellen maar ik moet eten en dan weg![]()
Maar iemand hier kan het vast wel even samenvatten (is psychose meisje oftwel "Anja") van van de zomer.
Naar welke kroeg ga jij meestal?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Vrijdag maar weer beginnen met fitness.
In het kort, maar beginnende relatie zou ik het noemen, wil haar toch nog wel effe beter leren kennenquote:Op woensdag 4 januari 2012 18:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een relatie en je hebt geneukt.
Tot zover de samenvatting.
Dan kan je het beter daten noemen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
In het kort, maar beginnende relatie zou ik het noemen, wil haar toch nog wel effe beter leren kennen
Halloquote:
Geen ideequote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben?
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor![]()
) enz...
Myst is erg blij met Pepper geloof ik?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Daar schijnt hij aardig wat vandaan te halen ja.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Myst is erg blij met Pepper geloof ik?
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingenquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
) enz...
Bah, langzamer.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
Ken je daar je man van?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef Cassandra87 het volgende:
datingsites
Haha nee hoor. Ik gebruikte paiq
Slome.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef twi het volgende:
[..]
Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
[..]
Bah, langzamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis, ja. Bagger, dat ook ja. Maar het kan natuurlijk ook gewoon mijn ervaring ermee zijnquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee
Ik hoor hier wel eens wat over Paiq, dat is gratis volgens mij.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Murdera het volgende:
Eckte baas hosselt gewoon op FOK!Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nope. Sorryquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?
Owja, daar is een topic vanquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Check deze Datingsite-ervaringen topic #166 Hoge verwachtingen
Niemand heeft een geheugen zoals jijquote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een geheugen
Die is grappig.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een geheugen
Hij is mij gevolgd, dat lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg is het waar dat jij hier (in dit topic) zit omdat je mij gevolgd bent?
Waarom is er een post #303?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niemand heeft een geheugen zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |