Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft Dan ziet hij je waarschijnlijk wel zitten, maar dat zegt niet dat hij jou mee uit moet vragen, dat mag jij ook gewoon doen hoor.
Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah, als ie me echt zou zien zitten zou hij ook weleens initiatief tonen, vind ik.
Voor foto's check je PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom? En hoe duidelijk ben je dan geweest over dat je hem ziet zitten?
Dat ligt dan een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pff ja dat is echt wanhopig.
Maar wat als ie wel altijd leuk reageert, en leuke dingen zegt en complimentjes geeft, maar eigenlijk altijd pas nadat ik initiatief heb getoond? Dan durf ik hem echt niet uit te vragen. Dan weet ie dat ik hem leuk vind, en dan hoop ik eigenlijk dat hij met iets komt. Anders vind ie me niet leuk genoeg, (denk ik dan). Terecht?
Ok, ja als iemand nooit uit zichzelf jou aanspreekt en echt alles van jouw kant moet komen, dan zou ik ook niet echt heel zeker zijn dat de gevoelens wederzijds zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom? Da's toch logisch dat je het niet atijd afwacht. Ik heb het over gewoon contact zoeken, niet uitvragen oid.
Duidelijk genoeg
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ligt dan natuurlijk een beetje aan de inhoud van jouw berichtjes natuurlijk. En dan nog, heel veel mensen zijn verschrikkelijk slecht in het oppikken van hints. Dus de vraag of 't terecht is, is moeilijk te beantwoorden.
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Als hij nooit initiatief neemt maar als we contact hebben (wat ik gestart heb) is het wel heel erg leuk en merk ik wel dat hij interesse heeft...Tsja om gek van te worden vind ik dat. Lijkt me echt niet dat het dan een kwestie is van slecht oppikken van hints.
Ja dit. Ik laat dat soort contacten altijd verwateren, anders ga ik me er te druk om maken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Gadverdamme die TT's gaan er steeds verder op achteruit (no offense mini).
Ja he.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm... is minibeer van naam gewisseld??quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja dat kan wel goed. Of dat ie geen relatie wil.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik heb helaas ook veel van dat soort contacten, en na verloop van tijd hou ik me dan altijd maar voor dat ze het blijkbaar niet leuk genoeg vinden om zelf contact te leggen en laat ik het er maar bij. Laatste keren ook afgegaan als een gieter toen ik wél een stap maakte, dus dat maakt 't er ook niet beter op. Maar als hij die eerste stap om contact te maken al niet eens doet, dan is zelfs dat het probleem dus blijkbaar niet. Kan zijn dat 'ie verliefd is op iemand anders, ondanks dat 'ie jou erg leuk vindt.
Ja zo denk ik er dus ook over, als ik de situatie omdraai, heb ik inderdaad niet genoeg interesse in zo'n man.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef Coco98 het volgende:
Persoonlijk als ik nooit initiatief neem heb ik inderdaad geen interesse, of het gesprek leuk is of niet.
Maar wat voor een interesse bedoel jij precies dat hij uit?
Hij is nu kutkloon.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:27 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... is minibeer van naam gewisseld??
Hihi, tieten kut bruine ster hihihiquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silk heeft een gebleekte, wist je dat niet?quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:36 schreef kutkloon7 het volgende:
gelukkig bewaken de modjes de kwaliteit. Minibeers brown star is al een stuk beter dan silks brown star![]()
![]()
Je mocht dat no offense best weglaten hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil je bruine ster niet beledigen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:43 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je mocht dat no offense best weglaten hoor.
Jij helpt het niveau ook niet heel hard omhoog hoor.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Silk heeft een gebleekte, wist je dat niet?
Nee, dat zeg ik.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij helpt het niveau ook niet heel hard omhoog hoor.
Maakt niet uit wat heloef hiervan vindt, Emma Stone isquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat vindt heloef hiervan:
[ afbeelding ]
Haar haarkleur vind ik niet zo bijzonder eigenlijkquote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, Emma Stone heeft iets.
Maar ik doelde ook op haarkleur ja.
Ziet er nep uit.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is je eigen kleur dan? Ik vind 't altijd zo zonde, dat verven. Duurt ook zo'n lange tijd voordat je weer je normale kleur terug hebt...quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel, Emma Stone heeft iets.
Ik heb een nietszeggende haarkleur, ik wil het eigenlijk nog wel eens verven.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is je eigen kleur dan? Ik vind 't altijd zo zonde, dat verven. Duurt ook zo'n lange tijd voordat je weer je normale kleur terug hebt...
Van wat ik heb kunnen zien, heb je best leuk haar. daar kun je best wel iets mee doen zonder de kleur er direct te van hoeven te veranderen.quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een nietszeggende haarkleur, ik wil het eigenlijk nog wel eens verven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |