abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106408054

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

14.gif AVNZMG-verkiezingen!
Jawel, we hebben onze eigen verkiezingen. Wie is de leukste, liefste of de geilste? Wie zou jij keihard raken of wie zou je zelfs dronken nog je bed uit schoppen?

We zijn nu nog bezig met het maken van de definitieve vragenlijst, maar stemmen zal later mogelijk worden; klik.

17.gif AVNZMG-tinychat!
Voor wanneer de slowchat niet zo slow meer is, chatten met of zonder webcam kan hier; klik.

De OP vind je hier
pi_106408076
Ik snap het niet! :o
pi_106408119
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap het niet! :o
Waaaaat? Jij snapt hem niet? :o
pi_106408155
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waaaaat? Jij snapt hem niet? :o
Ik raak van slag bij een post met nummer #302 hoor!
pi_106408169
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
pi_106408176
Dan zijn er posts verwijderd.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_106408213
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
Ah..
pi_106408225
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Joysa het volgende:
Maar dat was me niet opgevallen, dus ik schrok er nogal van :P
pi_106408283
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Paniek!
pi_106408318
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen paniek, gewoon doorlopen :D
pi_106408332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Paniek!
JA! :(
pi_106408481
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
pi_106408513
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Nee, maar serieus: op Paiq werd ik altijd aan de verkeerde vrouwen gekoppeld. Daarnaast waren er nog wel andere problemen, maar het was echt zo dat ondanks de dingen die ik netjes had ingevuld er toch steeds matches kwamen die helemaal niet in dat plaatje pasten.
pasten die niet in het plaatje of paste jij niet in het plaatje?
pi_106408557
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Was denk ik gewoon geen goede match
pi_106408593
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu vraag ik me wel af wat hij verwijderd heeft?
Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
pi_106408627
quote:
3s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Posts van Firefly denk ik. Die postte onder een kloon terwijl hij niet unbanned was.
Was hij die deconhuppelepup gozer?
Ik dacht dat dat Nouvelles weer was hehe :P
pi_106408647
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:33 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:37:47 #18
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:27 schreef Capstan het volgende:
Hoezo verkeerde vrouwen?
Heaven is a place on earth with you
pi_106408722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:37 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Hoezo verkeerde vrouwen?
Zie mijn uitleg hierboven :P
pi_106408735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou zeggen dat eerste. Ik had dus door het beantwoorden van de vragen aangegeven hoe ik in het leven sta en wat voor mij belangrijk zou zijn in iemand, maar ik kreeg matches die daar in de verste verte niet op leken.
Heb ik wel meer gehoord van paiq
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:39:17 #21
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408771
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:38 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zie mijn uitleg hierboven :P
Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
pi_106408827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:36 schreef Capstan het volgende:

[..]

Stel je niet aan man
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106408864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh oke.
Ik dacht trouwens dat je gematcht werd adhv een foto ofzo? Dat als iedereen jouw foto's met een 7 beoordeeld dat je gematcht wordt met mensen wiens foto ook als een 7 beoordeeld worden. Ofzo
Zou wel geniaal zijn.. :P
Rustig aan.
pi_106408886
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:39 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Oh oke.
Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
pi_106408912
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Stel je niet aan man
Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:42:26 #26
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106408936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:41 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is een soort extra optie op Paiq, maar het werkt toch anders: als je foto door iemand hoog is beoordeeld krijg je te zien wie dat is en kun je die persoon een berichtje sturen.
Oh oke. Is het trouwens waar dat Paiq beetje alternatieve mensen aantrekt?
pi_106408982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Capstan het volgende:

[..]

Waar stel ik me aan? Ik gaf gewoon antwoord op een vraag. Ik zit nu ook niet meer op Paiq :P
Dat ze voldoen niet aan wat ik verwacht, blahblah. Wat verwacht je dan de ware?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106409024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Nee, meisje dat ik ken dat alto/metalhead wordt afgezeken om haar uiterlijk
14 SHADES OF GREY
pi_106409025
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

He bah tijn, doe niet zo negatief :P
pi_106409034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:42 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

In mijn beleving juist niet. Het is nog wel een beetje een gemengd publiek, maar alternatieve mensen zijn duidelijk niet in de meerderheid.
pi_106409089
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He bah tijn, doe niet zo negatief :P
Dat dus. Ik verwacht helemaal niet de ware. Dat kun je zelfs niet verwachten als zo iemand perfect bij je lijkt te passen. Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
pi_106409120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:43 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
pi_106409127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:17 schreef robuust89 het volgende:
Stel he, stel, ik schrijf me in bij een datingsite. Welke moet ik dan hebben? :P
Pepper, relatieplanet, e-darling (Heb ik wel het IQ voor _O- :') ) enz...
Paiq, daar kom je vaak wel de leukste en meeste vrouwen tegen, het probleem is dat het overgrote deel echter niet zo serieus is. Dus let daarop want je weet het heh vrouwen love the attention.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106409186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef Capstan het volgende:

[..]
Maar dat was dus nagenoeg nooit het geval op Paiq, en dat vond ik jammer aangezien er wel gevraagd word om vragen te beantwoorden die moeten helpen bij de matching.
Mijn ervaring is direct het tegengestelde kreeg precies dezelfde type vrouwen als ik dat zelf ben onder het motto soort zoekt soort.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_106409200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:45 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nouja, als jij bijvoorbeeld invult totaal niks met kinderen te hebben en ze niet te willen, en je wordt steeds gekoppeld aan vrouwen met kinderen. Ja dan gaat er toch iets fout in het systeem.
Zo'n systeem is ook niet perfect. Maar na de eerste negatieve ervaring gelijk de handdoek in de ring gooien wat ik een beetje proef bij Capstan is natuurlijk ook weer overdreven
14 SHADES OF GREY
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:48:09 #36
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106409233
Nood, welke nood?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')