Ach dat kan best hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef arachide. het volgende:
@heloef
Je valt best mee, maar ik mis de random gesprekken wel.. en ik durf niet over VH te beginnen bij jou.
Zoveel vreemds zeg ik ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tering,
My life is grey junior, Ga eens normaal doen.
Zie je ik ben niet de enige die in paniek raakt van meisjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedenk me er nu nog 1. Meisje op studie die vaak met me kwam praten. Begon me tijdens een bespreking van een tentamen te bevoelen.Ik raakte in paniek.
![]()
Ach ik heb wel veel geleerd toen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na massagemeisje had mijn leven ook even geen zin meer
Ik voorzie niet zoveel activiteit. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nu een Feestboek hebquote:Op maandag 2 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Die timeline wordt pas echt leuk (of juist niet) als je over een jaar of 5 gaat terug scrollen.
Mijn emoties gaan van links naar rechts, veranderen binnen een week.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige emoties moet je op waarde leren schatten heloef.
Vreemd. Allemaal?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn emoties gaan van links naar rechts, veranderen binnen een week.
Ik hecht er geen waarde meer aan, het heeft geen zin.
Als je het regelmatig gebruikt zoals ik kan het wel leuk worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voorzie niet zoveel activiteit. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nu een Feestboek heb
Neuh sommige niet. Maar genoeg wel.quote:
Goed hoor meissie... Wat wil je? Een aai over je bol? Een koekje?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Over Facebook gesproken.. er staat een leuke foto op de mijne
Ik zag het samen met het "nieuws" van onze Snuf.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik raak niet in paniek van meisjes, maar van aanrakingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat kan best hoor.
[..]
Zoveel vreemds zeg ik ook weer niet.Zo voelde het gewoon.
[..]
Zie je ik ben niet de enige die in paniek raakt van meisjes.
[..]
Ach ik heb wel veel geleerd toen.
Belangrijkste les: Neem je emoties ten allen tijden niet serieus.
Link?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik zou gaan hyperventileren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak niet in paniek van meisjes, maar van aanrakingen.
Ik ken de jouwe nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor meissie... Wat wil je? Een aai over je bol? Een koekje?
Jawel en nee alleen voor school.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Slapen jullie nooit? Komen jullie nooit buiten?
Mijn generatie slaapt niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook niet, maar bij mijn vriend is het geweldigquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.quote:
Nee en neequote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Meh. Misschien als er meer mensen in mijn lijstje staanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het regelmatig gebruikt zoals ik kan het wel leuk worden.
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee en nee
Of in elk geval veel minder dan gemiddeld.
Ik schrok wel.quote:
Nee 24/7 aan het werk op het momentquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Soms is het wel prettig. Maar meestal niet. Ik schok dan ook vaak als iemand dat doet. Best sneu.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Ik heb teveel vrienden ver weg en te weinig geld.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.
Nee, en alleen om een WoW gamecard te halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Vertel ik ben een en al oorquote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Ik denk dat de laatste alinea het meest relevant is voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Scherpe opmerking. Mijn complimenten.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.
Das wel heul ergquote:Op maandag 2 januari 2012 01:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee 24/7 aan het werk op het moment
En posten op FOK! natuurlijk![]()
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudenderquote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig. Maar meestal niet. Ik schok dan ook vaak als iemand dat doet. Best sneu.
En dat om 1 uur 's nachts!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherpe opmerking. Mijn complimenten.
Ik op zich ook totaal niet. Leuke aanvullingen zijn natuurlijk welkomquote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks te wensen eigenlijk, het leven is best leuk.
quote:
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik op zich ook totaal niet. Leuke aanvullingen zijn natuurlijk welkom
Het leven is geweldig, 1 grote speeltuin!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks te wensen eigenlijk, het leven is best leuk.
Dat was de wijze les van mij van vorig jaar. Hoezo is de laatste het meest van toepassing en waarom want daar ben ik best nieuwsgierig naar ???quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heb ik geleerd vorig jaar, even denken dat het dus niet slim is voor kerst en oud en nieuw ruzie te maken.
Dat mensen die niet goed voor je zijn achter je moet laten. Dat je soms ook moet leren voor jezelf te kiezen en niet voor iedereen proberen de beste van de situatie te maken maar dat soms mensen zich ook mogen aan passen aan jou .
Ik heb namelijk de rare gewoonte om een hekel aan ruzie te hebben en wil ik graag het beste van iedereen van maken met gevolg dat ik mezelf wegcijfer en ik uiteindelijk heel erge spijt van heb dat ik niet voor mezelf heb gekozen.
Ik ben verbitterd, ik blijf gematigd positief.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is geweldig, 1 grote speeltuin!#optimisttotindekist
Dat is wel erg naar..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudender
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
De verkiezingsuitslagen zijn binnen.
De enige relevante vraag natuurlijk, betreft ons.
58. Slechtste hosselaars(ter) van FOK! (252 inzendingen / 53%)
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
Daarvoor ben je 18.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ga zeggen hoe ik op dit moment denk over het leven ben ik vast te naief.
Yur not alone..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudender
Begrijpelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
1 uur al weer. Hmm, ik denk dat ik maar eens naar bed ga.quote:
Ik had in die lijst gemoeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.
Maar we zijn best nieuwsgierig. Wat denk je?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ga zeggen hoe ik op dit moment denk over het leven ben ik vast te naief.
Alles wat je daarvoor neerzet is eigenlijk niet meer dan een inleiding van een conclusie. Die is dat je je teveel wegcijfert en dat je dat niet meer moet doen. Groot gelijk daarin. Er is een groot verschil tussen er zijn voor iemand en er niet meer zijn voor jezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was de wijze les van mij van vorig jaar. Hoezo is de laatste het meest van toepassing en waarom want daar ben ik best nieuwsgierig naar ???
Comfortzone enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoezo houden sommige van jullie er niet van om aangeraakt te worden?
Dat is bullshit. Zitten ze gewoon met stijve tepels te postenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Jawel ik heb het een plekje gegeven en ben ook verder gegaan maar vertrouwen is wat moeilijker omdat je donkere kant van mensen mee hebt gemaakt en het niet houden van aanrakingen waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb er moeite mee als mensen me dus ongevraagd aanraken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Hier gaat het steeds beter. Bij jou ook?
[..]
1 uur al weer. Hmm, ik denk dat ik maar eens naar bed ga.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.
Omdat ik dan rillingen krijg over mijn hele lijf.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee het is andersom mensen houden er niet van mij aan te raken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar we zijn best nieuwsgierig. Wat denk je?
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Zitten ze gewoon met stijve tepels te posten
ik ga naar bed doei
Plastic_zak heeft echt niet gezoend.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had moeten winnen. Alle andere genomineerden hebben gezoend
Tschussquote:
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles wat je daarvoor neerzet is eigenlijk niet meer dan een inleiding van een conclusie. Die is dat je je teveel wegcijfert en dat je dat niet meer moet doen. Groot gelijk daarin. Er is een groot verschil tussen er zijn voor iemand en er niet meer zijn voor jezelf.
Goede of slechte? Ik heb alleen soms dat op bepaalde plekjes bij mn buik, dan flippen mijn spieren daar hem maar dat vinden ze meestal wel komischquote:Op maandag 2 januari 2012 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dan rillingen krijg over mijn hele lijf.
Liefde is mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.
Bekend verhaal helaasquote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.
Ik ken 'm niet, maar vooruit. Terechte winnaar, danquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Plastic_zak heeft echt niet gezoend.
Onmogelijk.
So fuck 'em, leef je eigen levenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.
Vrouwen houden er niet van om mij aan te rakenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar jij hosselt niet, ik hossel via een DM met de tekst ik vind je leuk, ik verdien een overwinning.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar vooruit. Terechte winnaar, dan
Ik vind het niet echt naïef. Op dit moment is je dat veel waard, en dat is goedquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.
Mij welquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen houden er niet van om mij aan te raken
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is andersom mensen houden er niet van mij aan te raken.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte. Vooral als je me anders aanraakt dan een hand geven.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede of slechte? Ik heb alleen soms dat op bepaalde plekjes bij mn buik, dan flippen mijn spieren daar hem maar dat vinden ze meestal wel komisch
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weet niet wat voor DM's ik stuurquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij hosselt niet, ik hossel via een DM met de tekst ik vind je leuk, ik verdien een overwinning.
Dubbele grappen, i love them.quote:
Je bent niet gewoon zenuwachtig ofzo? Of voelt het echt kut?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte. Vooral als je me anders aanraakt dan een hand geven.
Maar nu ga ik echt naar bed.
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.quote:
Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Oeh. Dat hoop ik niet mee te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Precies. Goed zo, jij komt er welquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Wat? Een knuffel krijgen?quote:
Vrouwen kunnen ook erg zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Niet hopen. Weten. All in the mind, my dear.quote:
Ik dacht, ik vraag het evenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Me doodschrikken als het gebeurt, joh
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.quote:
Nee bedankt juist.quote:
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Ik ben er mee gestopt, dat iedereen maar tevreden houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
Ja heel eerlijk wel , want terwijl jij vaak het juiste wil doen , dan word je er nog op aangekeken ook .quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Als ik hem de grond in trap kan die maximaal onder me door lopenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.
Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring.![]()
En nu gaat ik heen
So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.
Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.
Ja en dat is zijn probleem niet het jouwequote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappig
Snap ik... Maarja...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou voor mij is het ook een plekje geven en ik kijk nu ook anders op bepaalde dingen dan voorheen. En ja sorry ik ben nou eenmaal niet een persoon die makkelijk over iets heen stapt maar heb tijd nodig om dingen te verwerken . En dat doe ik op mijn eigen manier mijn eigen tempo
Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik mis mijn agressiviteit... Het is zo een chille eigenschap om je middelvinger te kunnen opsteken.. Dingen niet persoonlijk te nemen...
Stomme is, ik weet heel goed van mezelf dat ik onjuist behandeld word... Maar je gaat er alsnog over nadenken... Dat zou ik dus niet moeten doen.
Dat kan een ander niet dat moet ik zelf doen . En het is natuurlijk ook een langdurig contact geweest he , dat heeft ook zijn tijd nodig.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik... Maarja...
Zijn er nog dingen die iemand kan verhelderen voor je?
Wil je een stukje van mij want ik bijt te snel van me afquote:Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.
SLIJMBAL!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil ook wel een stukje...
(niet slijmerig bedoelt)
Grappig, ik heb dat dus niet gedaan... Ook echt een kut jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
eigenlijk luchtte dit even best wel op En denk trouwens wel dat je met oud en nieuw gewoon sentimenteler word want je kijkt toch wel terug op de gebeurtenissen van het jaar en een gebroken hart is toch een deel van dit jaar geweest helaas
quote:
Uit dit topic he, ik weet al wie.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
En tevens een meisje keihard versieren uit dit topic...
Iemand op het oog?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
Held.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinosappel als je je spytool gebruikt moet je even boven deze post lezen
Scherpquote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.
Arme Drommel heeft het voor je verpest helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Karina?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Hij weet wie ik op het oog heb.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is wel leuk, ik heb op Karina gestemd als liefste FOK!ster geloof ik.
Ik zie het, vuile huichelaar.quote:
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Karina?Onee wacht die post hier niet... En te oud
Dat gaat niet werken nie....
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.
Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkLeeftijd en alles.
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.quote:
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpostquote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik vond het wel grappig toen ik gister zei dat ik iemand op het oog had er serieus mensen waren die dachten dat ik het over Faye had.
Geen idee. Ben er weer trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Oh die is wel tof.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpost
Ja dat is dan weer jammer ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ze schijnt ook getrouwd te zijn
Was ik daar bij?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.
Op TC gekquote:
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.quote:
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.
Ach, ik heb nog vijf maanden voor ik mijn jubileumpost moet gaan schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Jep modje, super lief echt.. Hmm..quote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ja.
[..]
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoeken
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Jij kent ons Flepke toch wel?quote:
Ja okee, dat is 1 iemand samen met Loka maakt dat 2. Merendeel is gewoon te oud voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?
Precies, dus heb je nu al meer kans iemand op fok te hosselen dan ik ooit zal hebben, want we worden alleen maar ouder
Ik wil ook gewoon geen veel ouder iemand, ik ben geen tienermeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.
Nopequote:
Wat is veel ouder dan?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon geen veel ouder iemand, ik ben geen tienermeisje.
Dat was de uber alpha die vrouwen continu gleufdieren noemde.quote:
Boven een jaar of 20.quote:
Ik ben zit dan denk ik gewoon niet meer in dezelfde levesfase als iemand.quote:
Dat klinkt als een loserquote:Op maandag 2 januari 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was de uber alpha die vrouwen continu gleufdieren noemde.
Nog steeds mijn woord van het jaar.
Ik vind mijn docenten zelfs onvolwassen.... Het zijn gewoon net meisjesquote:Op maandag 2 januari 2012 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben zit dan denk ik gewoon niet meer in dezelfde levesfase als iemand.
Plus het feit dat meisjes meestal wat volwassener zijn dat jongens op diezelfde leeftijd.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 januari 2012 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een loser![]()
En nu ben ik echt weg
Trustenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt als een loser![]()
En nu ben ik echt weg
Zijn het van die geile 22 jarige grietjes die net van de PABO afkomen?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mijn docenten zelfs onvolwassen.... Het zijn gewoon net meisjes
Volgens mij zit er 1 gewoon met me te flirten... Ik vind er echt een bepaalde lading in het oogcontact met haar zitten en ze zegt mijn naam altijd zo fijn... Ze zoekt gewoon aandacht bij me... Maar die heeft dus al heel lang een vriend...quote:Op maandag 2 januari 2012 02:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn het van die geile 22 jarige grietjes die net van de PABO afkomen?
Maar het verschilt natuurlijk enorm per persoon.
Dat lijkt me stiekem zo geil, een affaire met een lerares.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Volgens mij zit er 1 gewoon met me te flirten... Ik vind er echt een bepaalde lading in het oogcontact met haar zitten en ze zegt mijn naam altijd zo fijn... Ze zoekt gewoon aandacht bij me... Maar die heeft dus al heel lang een vriend...
Geile doos![]()
Ik ken er eentje, die mocht er wel zijn. Maar qua karakter niet om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat lijkt me stiekem zo geil, een affaire met een lerares.
Helaas zijn die van mij totaal niet aantrekkelijk.
Er schijnt een nieuwe docente Nederlands te zijn die knap en jong is.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, die mocht er wel zijn. Maar qua karakter niet om over naar huis te schrijven
Gewoon doen, gewoon zeggen dat je nog even een proefwerk wil doornemen.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:42 schreef kingtoppie het volgende:
Dat idee dat ze een vriend heeft houd me ook gewoon tegenHad bijna gek genoeg geweest om haar mee uit eten te vragen XD
Paar puntjes erbij k(l)etsenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen, gewoon zeggen dat je nog even een proefwerk wil doornemen.
Maar stiekem wil je haar doornemen natuurlijk.
quote:
Ik zou gewoon zeggen biologie.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol...
''Ben ik geslaagd voor seksuele voortplanting?''
je docente scheikunde (?volgensmij).quote:Op maandag 2 januari 2012 02:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Er schijnt een nieuwe docente Nederlands te zijn die knap en jong is.
Maar daar heb ik natuurlijk geen les van.
Oh ik weet al wat je bedoelt en nee het betekent niks.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
je docente scheikunde (?volgensmij).
Zij vind je status leuk over dat het een kutjaar was en volgend jaar ook ofzoiets. Misschien betekent dat wat!, en heeft ze de hots voor je. Misschien is zij je toekomstige vrouw, netals kree met ze facebookontmoeting.
Is er iets wat ik voor je kan doen?
nou dan kan ik je ook niet helpen hoor....quote:Op maandag 2 januari 2012 02:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik weet al wat je bedoelt en nee het betekent niks.
Ze is wel tof en grappig overigens. Docenten met humor, ze bestaan nog ja.
misschien deze:quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
ze heeft een mank been, dat is ook wel erg aantrekkelijk, zo heel zielig enzo en dat wekt aantrekkingskracht op.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 03:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze heeft een gebrek aan haar been, dat is ook wel erg aantrekkelijk, zo heel zielig enzo en dat wekt aantrekkingskracht op.
leuk.
nee sorry, ja wat was er precies met het been?quote:
Ze had haar been gebroken volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee sorry, ja wat was er precies met het been?
iets met in bed liggen, of juist uit bed gevallen ofzo?
ja omdat ze uit bed was gevallen.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had haar been gebroken volgens mij.
Ze wou niet vertellen waarom ze haar been gebroken hadquote:Op maandag 2 januari 2012 03:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja omdat ze uit bed was gevallen.
nee een vrouw die een been mist is niet aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Een gebroken been aantrekkelijk vinden, dat is voor mij echt een turnoff? Je wilt toch ook geen vrouw zonder been omdat dat dan zielig voor haar is?
Mits ze zielig zijn zijn ze hulpbehoevend... Jij wilt gewoon meisjes helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 03:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee een vrouw die een been mist is niet aantrekkelijker.
wat aantrekkelijk is is zielige meisjes die eigenlijk heel leuk en lief zijn
Nee dat niet, een dusdanig zielig meisje is dankbaar, en blij met wat ze kan krijgen en adoreert mlig.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mits ze zielig zijn zijn ze hulpbehoevend... Jij wilt gewoon meisjes helpen
Sinds half 4 vanochtend maar 4 posts hoor. Dat moet toch wel te doen zijn voor je mobiel?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Jullie gaan echt hard, onmogelijk bij te houden op mobiel
En nu?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Ach, oefening baart kunst.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Morgequote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo ff snel eten en dan eerst mijn oma bezoeken..Ik loop al 8 dagen achter met leren ik moet nog beginnen
Lol blij dat jij er ook last van hebt maar ik ga vanavond toch maar eens beginnenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Morge
Ik loop ook al 8 dagen achter
Tik em aan!
leuk begin tochquote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Noes, vanochtend voor het eerst in tijden weer eens gewogen. Ik ben gewoon 10 kilo lichter dan ik dacht.
Ohnee, het drama!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Noes, vanochtend voor het eerst in tijden weer eens gewogen. Ik ben gewoon 10 kilo lichter dan ik dacht.
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
4. tijnbrein (22)
5. Kaneelstokje (19)
6. magnetronkoffie (13)
7. capstan (12)
8. benzin (7)
19 stemmen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Capstan en Benzin wel boven mij zouden eindigen.
Ik vind het ook altijd dood eng, maar ik weet dat ik wel moet. Want er is niets zo'n heerlijk gevoel als de cijfers naar beneden zien gaan. Zonder houd ik het geen week vol, want dan denk ik veel te snel dat ik aankom en dan geef ik op. Terwijl ik eigenlijk niet aankom.quote:
Waarom heb jij zoveel stemmen gekregen?quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
4. tijnbrein (22)
5. Kaneelstokje (19)
6. magnetronkoffie (13)
7. capstan (12)
8. benzin (7)
19 stemmen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Capstan en Benzin wel boven mij zouden eindigen.
Ik weet niet op wie ik gestemd had, maar niet op jou iig.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
4. tijnbrein (22)
5. Kaneelstokje (19)
6. magnetronkoffie (13)
7. capstan (12)
8. benzin (7)
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Ik mag toch hopen dat die dag bij mij nooit komtquote:
Vindt ie leuk hoor.quote:
Goede vraag. Ik weet dat Naatje op mij heeft gestemd. Zelf heb ik op onze eigen Capstan gestemd.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel stemmen gekregen?En naatje ook, die had faye toch ooit eens gehosseld?
Dank je.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet niet op wie ik gestemd had, maar niet op jou iig.
Mwah, zou nog net kunnen bij mij. Maar hoeft niet per se.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die dag bij mij nooit komt
Als ik 10 kg af zou vallen ben ik dood denk ik of een been kwijtquote:Op maandag 2 januari 2012 11:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, zou nog net kunnen bij mij. Maar hoeft niet per se.
Maar daarna faalde naatje bij 3 andere meisjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Waarom heb jij zoveel stemmen gekregen?En naatje ook, die had faye toch ooit eens gehosseld?
Ik heb nog wel vet aan mijn buik, benen en kont, daar mag het wel vanaf. Maar geen idee of je dan al aan 10 kilo zit, denk eigenlijk van niet. Ik heb de bouw niet om 45 kilo te kunnen wegen.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik 10 kg af zou vallen ben ik dood denk ik of een been kwijt
Dat zijn de betere kilo'squote:Op maandag 2 januari 2012 11:59 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb me voor het laatst gewogen 6 jaar geleden. Denk dat ik nu 5 kg aan kont zwaarder ben
Same, dan wordt mijn BMI toch wel extreem laag vermoed ikquote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik 10 kg af zou vallen ben ik dood denk ik of een been kwijt
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar daarna faalde naatje bij 3 andere meisjes.![]()
Hij schijnt mij 2 jaar terug ook geprobeerd te hebben zei die, niets van gemerkt.
Die van mij is al erg laagquote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef palawan het volgende:
[..]
Same, dan wordt mijn BMI toch wel extreem laag vermoed ikSoort van anorexia patient
All hail Murderaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn? (226 inzendingen / 47%)
Ik heb een stem gekregen?
Ik zou wel een goede zijn ja!
geen idee, maar ik vond hem altijd al een schattig koetjiekjoee klein jong jongetje. Terwijl ik 16 was en hij 15 ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:02 schreef palawan het volgende:
![]()
Hij knoopte een gesprekje aan, en dat was versieren?
Hangt er vanaf wat voor dingen je wil gaan doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn? (226 inzendingen / 47%)
Ik was het niet, maar bij nader inzien ben ik het wel eens met die stem.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
Volgens mij heb ik 2 stemmen daar. Owned.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
19 is mooi.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is precies goed op 19,5
18, nog wat dus iets te laagquote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is precies goed op 19,5
Ja, hoe komen ze daar nou bij? Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 2 stemmen daar. Owned.
Vorig jaar was ik tofste nieuwe crew.en 2de of 3de grootste slet. Volkomen onterecht natuurlijk.
Ik ben geen slet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe komen ze daar nou bij? Ik zou het niet weten...
Vertelquote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind die van mij wel prima eigenlijk. 22,5 ofzoietsquote:
Nee, je bent heel lief toch?quote:
Ik ga natuurlijk niet hier de liefdesgeschiedenis tussen Myra en mij uit de boeken doen, Tijn.quote:
Bij jou zijn het spieren. Die zijn zwaar. Want ik weet echt geen vet bij jou.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind die van mij wel prima eigenlijk. 22,5 ofzoiets
Maar toch, als ik 10 kilo mis wordt ik echt een botje lijkt me
Er was toch ergens zo'n plaatje wie met wie seks heeft gehad? Heeft er iemand linkje?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moge het voor altijd duidelijk zijn: Patat!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bekeek net de verkiezingsuitslagen: het is patat!
Je bedoelt Boo's lijstje? Geen idee, stond ergens in ONZ geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Er was toch ergens zo'n plaatje wie met wie seks heeft gehad? Heeft er iemand linkje?
[..]
Moge het voor altijd duidelijk zijn: Patat!
Waarom niet? Hier kan je alles vertellenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je bent heel lief toch?
[..]
Ik ga natuurlijk niet hier de liefdesgeschiedenis tussen Myra en mij uit de boeken doen, Tijn.
Het kan wel ja. Ik weet niet of het slim is.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Hier kan je alles vertellen
Ik ben gewoon de beste slechtste hosselaarquote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
4. tijnbrein (22)
5. Kaneelstokje (19)
6. magnetronkoffie (13)
7. capstan (12)
8. benzin (7)
Gewoon doenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan wel ja. Ik weet niet of het slim is.
Boks ouwequote:Op maandag 2 januari 2012 12:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon de beste slechtste hosselaarBoks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |