Ik zou gaan hyperventileren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak niet in paniek van meisjes, maar van aanrakingen.
Ik ken de jouwe nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Over Facebook gesproken.. er staat een leuke foto op de mijne
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor meissie... Wat wil je? Een aai over je bol? Een koekje?
Jawel en nee alleen voor school.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Slapen jullie nooit? Komen jullie nooit buiten?
Mijn generatie slaapt niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook niet, maar bij mijn vriend is het geweldigquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.quote:
Nee en neequote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Meh. Misschien als er meer mensen in mijn lijstje staanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het regelmatig gebruikt zoals ik kan het wel leuk worden.
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee en nee
Of in elk geval veel minder dan gemiddeld.
Ik schrok wel.quote:
Nee 24/7 aan het werk op het momentquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Soms is het wel prettig. Maar meestal niet. Ik schok dan ook vaak als iemand dat doet. Best sneu.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Ik heb teveel vrienden ver weg en te weinig geld.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.
Nee, en alleen om een WoW gamecard te halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Vertel ik ben een en al oorquote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Ik denk dat de laatste alinea het meest relevant is voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Scherpe opmerking. Mijn complimenten.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |