nee sorry, ja wat was er precies met het been?quote:
Ze had haar been gebroken volgens mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee sorry, ja wat was er precies met het been?
iets met in bed liggen, of juist uit bed gevallen ofzo?
ja omdat ze uit bed was gevallen.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze had haar been gebroken volgens mij.
Ze wou niet vertellen waarom ze haar been gebroken hadquote:Op maandag 2 januari 2012 03:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja omdat ze uit bed was gevallen.
nee een vrouw die een been mist is niet aantrekkelijker.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Een gebroken been aantrekkelijk vinden, dat is voor mij echt een turnoff? Je wilt toch ook geen vrouw zonder been omdat dat dan zielig voor haar is?
Mits ze zielig zijn zijn ze hulpbehoevend... Jij wilt gewoon meisjes helpenquote:Op maandag 2 januari 2012 03:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee een vrouw die een been mist is niet aantrekkelijker.
wat aantrekkelijk is is zielige meisjes die eigenlijk heel leuk en lief zijn
Nee dat niet, een dusdanig zielig meisje is dankbaar, en blij met wat ze kan krijgen en adoreert mlig.quote:Op maandag 2 januari 2012 03:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mits ze zielig zijn zijn ze hulpbehoevend... Jij wilt gewoon meisjes helpen
Sinds half 4 vanochtend maar 4 posts hoor. Dat moet toch wel te doen zijn voor je mobiel?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Jullie gaan echt hard, onmogelijk bij te houden op mobiel
En nu?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Ach, oefening baart kunst.quote:Op maandag 2 januari 2012 10:24 schreef robuust89 het volgende:
Morgequote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef Lot88 het volgende:
Goedemorgen! Ik ga zo ff snel eten en dan eerst mijn oma bezoeken..Ik loop al 8 dagen achter met leren ik moet nog beginnen
Lol blij dat jij er ook last van hebt maar ik ga vanavond toch maar eens beginnenquote:Op maandag 2 januari 2012 11:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Morge
Ik loop ook al 8 dagen achter
Tik em aan!
leuk begin tochquote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Noes, vanochtend voor het eerst in tijden weer eens gewogen. Ik ben gewoon 10 kilo lichter dan ik dacht.
Ohnee, het drama!quote:Op maandag 2 januari 2012 11:41 schreef Myraela het volgende:
Noes, vanochtend voor het eerst in tijden weer eens gewogen. Ik ben gewoon 10 kilo lichter dan ik dacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |