Jij weet niet wat voor DM's ik stuurquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij hosselt niet, ik hossel via een DM met de tekst ik vind je leuk, ik verdien een overwinning.
Dubbele grappen, i love them.quote:
Je bent niet gewoon zenuwachtig ofzo? Of voelt het echt kut?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte. Vooral als je me anders aanraakt dan een hand geven.
Maar nu ga ik echt naar bed.
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.quote:
Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Oeh. Dat hoop ik niet mee te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Precies. Goed zo, jij komt er welquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Wat? Een knuffel krijgen?quote:
Vrouwen kunnen ook erg zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Niet hopen. Weten. All in the mind, my dear.quote:
Ik dacht, ik vraag het evenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Me doodschrikken als het gebeurt, joh
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.quote:
Nee bedankt juist.quote:
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Ik ben er mee gestopt, dat iedereen maar tevreden houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
Ja heel eerlijk wel , want terwijl jij vaak het juiste wil doen , dan word je er nog op aangekeken ook .quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |