Ach dat kan best hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef arachide. het volgende:
@heloef
Je valt best mee, maar ik mis de random gesprekken wel.. en ik durf niet over VH te beginnen bij jou.
Zoveel vreemds zeg ik ook weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tering,
My life is grey junior, Ga eens normaal doen.
Zie je ik ben niet de enige die in paniek raakt van meisjes.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik bedenk me er nu nog 1. Meisje op studie die vaak met me kwam praten. Begon me tijdens een bespreking van een tentamen te bevoelen.Ik raakte in paniek.
![]()
Ach ik heb wel veel geleerd toen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Na massagemeisje had mijn leven ook even geen zin meer
Ik voorzie niet zoveel activiteit. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nu een Feestboek hebquote:Op maandag 2 januari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
Die timeline wordt pas echt leuk (of juist niet) als je over een jaar of 5 gaat terug scrollen.
Mijn emoties gaan van links naar rechts, veranderen binnen een week.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:56 schreef Lokasenna het volgende:
Sommige emoties moet je op waarde leren schatten heloef.
Vreemd. Allemaal?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn emoties gaan van links naar rechts, veranderen binnen een week.
Ik hecht er geen waarde meer aan, het heeft geen zin.
Als je het regelmatig gebruikt zoals ik kan het wel leuk worden.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:57 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik voorzie niet zoveel activiteit. Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik nu een Feestboek heb
Neuh sommige niet. Maar genoeg wel.quote:
Goed hoor meissie... Wat wil je? Een aai over je bol? Een koekje?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Over Facebook gesproken.. er staat een leuke foto op de mijne
Ik zag het samen met het "nieuws" van onze Snuf.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik raak niet in paniek van meisjes, maar van aanrakingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat kan best hoor.
[..]
Zoveel vreemds zeg ik ook weer niet.Zo voelde het gewoon.
[..]
Zie je ik ben niet de enige die in paniek raakt van meisjes.
[..]
Ach ik heb wel veel geleerd toen.
Belangrijkste les: Neem je emoties ten allen tijden niet serieus.
Link?quote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Ik zou gaan hyperventileren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik raak niet in paniek van meisjes, maar van aanrakingen.
Ik ken de jouwe nietquote:Op maandag 2 januari 2012 00:59 schreef arachide. het volgende:
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Goed hoor meissie... Wat wil je? Een aai over je bol? Een koekje?
Jawel en nee alleen voor school.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Slapen jullie nooit? Komen jullie nooit buiten?
Mijn generatie slaapt niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik ook niet, maar bij mijn vriend is het geweldigquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.quote:
Nee en neequote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Meh. Misschien als er meer mensen in mijn lijstje staanquote:Op maandag 2 januari 2012 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het regelmatig gebruikt zoals ik kan het wel leuk worden.
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat ik wil? Geweldige seks, geluk, liefde, goede gezondheid, bakken met geld en goede cijfers.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee en nee
Of in elk geval veel minder dan gemiddeld.
Ik schrok wel.quote:
Nee 24/7 aan het werk op het momentquote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Soms is het wel prettig. Maar meestal niet. Ik schok dan ook vaak als iemand dat doet. Best sneu.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook niet aanrakerig om heel eerlijk te zijn , vind het vaak ook niet prettig om aangeraakt te worden
Ik heb teveel vrienden ver weg en te weinig geld.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das jammer, volgens mij ben jij best een gezellige kerel.
Nee, en alleen om een WoW gamecard te halen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:02 schreef Barbusse het volgende:
Vertel ik ben een en al oorquote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Ik denk dat de laatste alinea het meest relevant is voor je.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand wat over mijn wijze lessen van vorig jaar ???
Scherpe opmerking. Mijn complimenten.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat verklaart het gebrek aan dromen dus.
Das wel heul ergquote:Op maandag 2 januari 2012 01:05 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee 24/7 aan het werk op het moment
En posten op FOK! natuurlijk![]()
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudenderquote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms is het wel prettig. Maar meestal niet. Ik schok dan ook vaak als iemand dat doet. Best sneu.
En dat om 1 uur 's nachts!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scherpe opmerking. Mijn complimenten.
Ik op zich ook totaal niet. Leuke aanvullingen zijn natuurlijk welkomquote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks te wensen eigenlijk, het leven is best leuk.
quote:
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:08 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik op zich ook totaal niet. Leuke aanvullingen zijn natuurlijk welkom
Het leven is geweldig, 1 grote speeltuin!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
Ik heb niks te wensen eigenlijk, het leven is best leuk.
Dat was de wijze les van mij van vorig jaar. Hoezo is de laatste het meest van toepassing en waarom want daar ben ik best nieuwsgierig naar ???quote:Op maandag 2 januari 2012 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heb ik geleerd vorig jaar, even denken dat het dus niet slim is voor kerst en oud en nieuw ruzie te maken.
Dat mensen die niet goed voor je zijn achter je moet laten. Dat je soms ook moet leren voor jezelf te kiezen en niet voor iedereen proberen de beste van de situatie te maken maar dat soms mensen zich ook mogen aan passen aan jou .
Ik heb namelijk de rare gewoonte om een hekel aan ruzie te hebben en wil ik graag het beste van iedereen van maken met gevolg dat ik mezelf wegcijfer en ik uiteindelijk heel erge spijt van heb dat ik niet voor mezelf heb gekozen.
Ik ben verbitterd, ik blijf gematigd positief.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het leven is geweldig, 1 grote speeltuin!#optimisttotindekist
Dat is wel erg naar..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudender
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
De verkiezingsuitslagen zijn binnen.
De enige relevante vraag natuurlijk, betreft ons.
58. Slechtste hosselaars(ter) van FOK! (252 inzendingen / 53%)
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
Daarvoor ben je 18.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ga zeggen hoe ik op dit moment denk over het leven ben ik vast te naief.
Yur not alone..quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het heeft bij mij ook heel eerlijk met vroegere ervaring te maken (seksueel misbruik) , ik ben daardoor sowieso veel terughoudender
Begrijpelijk.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
1 uur al weer. Hmm, ik denk dat ik maar eens naar bed ga.quote:
Ik had in die lijst gemoeten.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.
Maar we zijn best nieuwsgierig. Wat denk je?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik ga zeggen hoe ik op dit moment denk over het leven ben ik vast te naief.
Alles wat je daarvoor neerzet is eigenlijk niet meer dan een inleiding van een conclusie. Die is dat je je teveel wegcijfert en dat je dat niet meer moet doen. Groot gelijk daarin. Er is een groot verschil tussen er zijn voor iemand en er niet meer zijn voor jezelf.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat was de wijze les van mij van vorig jaar. Hoezo is de laatste het meest van toepassing en waarom want daar ben ik best nieuwsgierig naar ???
Comfortzone enzo.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Hoezo houden sommige van jullie er niet van om aangeraakt te worden?
Dat is bullshit. Zitten ze gewoon met stijve tepels te postenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Jawel ik heb het een plekje gegeven en ben ook verder gegaan maar vertrouwen is wat moeilijker omdat je donkere kant van mensen mee hebt gemaakt en het niet houden van aanrakingen waar ik niet om gevraagd heb. Ik heb er moeite mee als mensen me dus ongevraagd aanraken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Hier gaat het steeds beter. Bij jou ook?
[..]
1 uur al weer. Hmm, ik denk dat ik maar eens naar bed ga.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dat is dan.. nouja, ik ga er geen woorden aan vuil maken.
Omdat ik dan rillingen krijg over mijn hele lijf.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee het is andersom mensen houden er niet van mij aan te raken.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar we zijn best nieuwsgierig. Wat denk je?
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dat is bullshit. Zitten ze gewoon met stijve tepels te posten
ik ga naar bed doei
Plastic_zak heeft echt niet gezoend.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik had moeten winnen. Alle andere genomineerden hebben gezoend
Tschussquote:
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alles wat je daarvoor neerzet is eigenlijk niet meer dan een inleiding van een conclusie. Die is dat je je teveel wegcijfert en dat je dat niet meer moet doen. Groot gelijk daarin. Er is een groot verschil tussen er zijn voor iemand en er niet meer zijn voor jezelf.
Goede of slechte? Ik heb alleen soms dat op bepaalde plekjes bij mn buik, dan flippen mijn spieren daar hem maar dat vinden ze meestal wel komischquote:Op maandag 2 januari 2012 01:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik dan rillingen krijg over mijn hele lijf.
Liefde is mooiquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.
Bekend verhaal helaasquote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.
Ik ken 'm niet, maar vooruit. Terechte winnaar, danquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Plastic_zak heeft echt niet gezoend.
Onmogelijk.
So fuck 'em, leef je eigen levenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik merkte ook wel dat het een grote eenkant verkeer was en ik me naar situaties aan het aanpassen die niet hoefte en ook denk toch wel wat mensen in mijn omgeving heb gehad die misbruik maakten van mijn goedheid en als ik zelf met wat zat dat ze dan gewoon weg waren.
Vrouwen houden er niet van om mij aan te rakenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:11 schreef Drommeldaris het volgende:
Maar jij hosselt niet, ik hossel via een DM met de tekst ik vind je leuk, ik verdien een overwinning.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken 'm niet, maar vooruit. Terechte winnaar, dan
Ik vind het niet echt naïef. Op dit moment is je dat veel waard, en dat is goedquote:Op maandag 2 januari 2012 01:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat het leven soms kut is, en dat ik op best wel veel vlakken redelijk faal, maar nu ik iemand heb om van te houden waarvan ik weet dat hij hetzelfde voelt voor mij zorgt dat er gewoon voor dat ik naar dingen kan uitkijken en genieten van wat ik doe.
Mij welquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrouwen houden er niet van om mij aan te raken
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het is andersom mensen houden er niet van mij aan te raken.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slechte. Vooral als je me anders aanraakt dan een hand geven.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goede of slechte? Ik heb alleen soms dat op bepaalde plekjes bij mn buik, dan flippen mijn spieren daar hem maar dat vinden ze meestal wel komisch
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |