Ik was het niet, maar bij nader inzien ben ik het wel eens met die stem.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn? (226 inzendingen / 47%)
Ik heb een stem gekregen?
Ik zou wel een goede zijn ja!
Volgens mij heb ik 2 stemmen daar. Owned.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:04 schreef Murdera het volgende:
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn? (226 inzendingen / 47%)
Ik heb een stem gekregen?
Ik zou wel een goede zijn ja!
19 is mooi.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is precies goed op 19,5
18, nog wat dus iets te laagquote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van mij is precies goed op 19,5
Ja, hoe komen ze daar nou bij? Ik zou het niet weten...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 2 stemmen daar. Owned.
Vorig jaar was ik tofste nieuwe crew.en 2de of 3de grootste slet. Volkomen onterecht natuurlijk.
Ik ben geen slet hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hoe komen ze daar nou bij? Ik zou het niet weten...
Vertelquote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind die van mij wel prima eigenlijk. 22,5 ofzoietsquote:
Nee, je bent heel lief toch?quote:
Ik ga natuurlijk niet hier de liefdesgeschiedenis tussen Myra en mij uit de boeken doen, Tijn.quote:
Bij jou zijn het spieren. Die zijn zwaar. Want ik weet echt geen vet bij jou.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:12 schreef palawan het volgende:
[..]
Vind die van mij wel prima eigenlijk. 22,5 ofzoiets
Maar toch, als ik 10 kilo mis wordt ik echt een botje lijkt me
Er was toch ergens zo'n plaatje wie met wie seks heeft gehad? Heeft er iemand linkje?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moge het voor altijd duidelijk zijn: Patat!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bekeek net de verkiezingsuitslagen: het is patat!
Je bedoelt Boo's lijstje? Geen idee, stond ergens in ONZ geloof ik.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Er was toch ergens zo'n plaatje wie met wie seks heeft gehad? Heeft er iemand linkje?
[..]
Moge het voor altijd duidelijk zijn: Patat!
Waarom niet? Hier kan je alles vertellenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je bent heel lief toch?
[..]
Ik ga natuurlijk niet hier de liefdesgeschiedenis tussen Myra en mij uit de boeken doen, Tijn.
Het kan wel ja. Ik weet niet of het slim is.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Hier kan je alles vertellen
Ik ben gewoon de beste slechtste hosselaarquote:Op maandag 2 januari 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
58. Slechtste hosselaars(ter) van FOK! (252 inzendingen / 53%)
1. Plastic_zak (101)
2. naatje_1 (52)
3. mylifeisgrey (26)
4. tijnbrein (22)
5. Kaneelstokje (19)
6. magnetronkoffie (13)
7. capstan (12)
8. benzin (7)
19 stemmen. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Capstan en Benzin wel boven mij zouden eindigen.
Gewoon doenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan wel ja. Ik weet niet of het slim is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |