quote:
Uit dit topic he, ik weet al wie.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
En tevens een meisje keihard versieren uit dit topic...
Iemand op het oog?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
Held.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinosappel als je je spytool gebruikt moet je even boven deze post lezen
Scherpquote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.
Arme Drommel heeft het voor je verpest helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Karina?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Hij weet wie ik op het oog heb.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is wel leuk, ik heb op Karina gestemd als liefste FOK!ster geloof ik.
Ik zie het, vuile huichelaar.quote:
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Karina?Onee wacht die post hier niet... En te oud
Dat gaat niet werken nie....
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |