Jij weet niet wat voor DM's ik stuurquote:Op maandag 2 januari 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar jij hosselt niet, ik hossel via een DM met de tekst ik vind je leuk, ik verdien een overwinning.
Dubbele grappen, i love them.quote:
Je bent niet gewoon zenuwachtig ofzo? Of voelt het echt kut?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechte. Vooral als je me anders aanraakt dan een hand geven.
Maar nu ga ik echt naar bed.
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.quote:
Sorryquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Oeh. Dat hoop ik niet mee te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
De eerste keer dat een meisje mij een knuffel gad, ik schrok me serieus dood.
Precies. Goed zo, jij komt er welquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat punt krijg ik nu dus ook , en ook als je niet aardig tegen mij bent dan ben ik ook niet aardig tegen jou. Dat merkte ik soms dus ook met mijn ex (ja daar ga ik weer) maar die is er af en toe van nogal neerbuigend over mensen te doen in een groep en ook tegen vrouwen, voorheen bleef ik aardig omdat zijn vrienden ook vrienden van mij waren en nu ben ik er achter ok als je zo in een groep tegen mij doet kun je dus ook een niet zo aardig weerwoord krijgen.
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Wat? Een knuffel krijgen?quote:
Vrouwen kunnen ook erg zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 01:20 schreef formerjellybean het volgende:
En eigenlijk vind ik dat dus nog een belangrijkere kom dus voor jezelf op en helemaal laat je niet meer in met mannen die nogal respectloos met mensen en vrouwen omgaan.
Niet hopen. Weten. All in the mind, my dear.quote:
Ik dacht, ik vraag het evenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Me doodschrikken als het gebeurt, joh
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.quote:
Nee bedankt juist.quote:
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat kan best , maar als je als man je er op kickt om meisjes/ vrouwen te vernederen om maar de stoere boy uit te hangen bij vrienden dan klopt er iets niet bij je . Dit was overigens niet in de tijd dat we ruzie hadden maar gewoon daarvoor al . Hij wilde schijnbaar weten tot hoever die kon gaan en achteraf denk ik dat ik te veel gepikt heb om de lieve vrede te bewaren.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eikeltjes met een klein ego zijn dat, de moeite niet waard.
Ik ben er mee gestopt, dat iedereen maar tevreden houden.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
Ja heel eerlijk wel , want terwijl jij vaak het juiste wil doen , dan word je er nog op aangekeken ook .quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet ook altijd maar de lieve vrede bewaren, wat een kut eigenschap is dat wel niet eigenlijk...
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Als ik hem de grond in trap kan die maximaal onder me door lopenquote:Op maandag 2 januari 2012 01:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.
Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring.![]()
En nu gaat ik heen
So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.
Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappigquote:Op maandag 2 januari 2012 01:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.
Ja en dat is zijn probleem niet het jouwequote:Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappig
Snap ik... Maarja...quote:Op maandag 2 januari 2012 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou voor mij is het ook een plekje geven en ik kijk nu ook anders op bepaalde dingen dan voorheen. En ja sorry ik ben nou eenmaal niet een persoon die makkelijk over iets heen stapt maar heb tijd nodig om dingen te verwerken . En dat doe ik op mijn eigen manier mijn eigen tempo
Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik mis mijn agressiviteit... Het is zo een chille eigenschap om je middelvinger te kunnen opsteken.. Dingen niet persoonlijk te nemen...
Stomme is, ik weet heel goed van mezelf dat ik onjuist behandeld word... Maar je gaat er alsnog over nadenken... Dat zou ik dus niet moeten doen.
Dat kan een ander niet dat moet ik zelf doen . En het is natuurlijk ook een langdurig contact geweest he , dat heeft ook zijn tijd nodig.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Snap ik... Maarja...
Zijn er nog dingen die iemand kan verhelderen voor je?
Wil je een stukje van mij want ik bijt te snel van me afquote:Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.
SLIJMBAL!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil ook wel een stukje...
(niet slijmerig bedoelt)
Grappig, ik heb dat dus niet gedaan... Ook echt een kut jaar.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
eigenlijk luchtte dit even best wel op En denk trouwens wel dat je met oud en nieuw gewoon sentimenteler word want je kijkt toch wel terug op de gebeurtenissen van het jaar en een gebroken hart is toch een deel van dit jaar geweest helaas
quote:
Uit dit topic he, ik weet al wie.quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
En tevens een meisje keihard versieren uit dit topic...
Iemand op het oog?quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
Goede voornemens: agressieve lieve teringlijer worden die van het leven gaat leren genieten en daarbij meer activiteiten gaat ondernemen...
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!quote:Op maandag 2 januari 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Godsamme, ik vind je nu al woest aantrekkelijk en ik val niet eens op mannen! Ga zo door!
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
Held.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinosappel als je je spytool gebruikt moet je even boven deze post lezen
Scherpquote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist wel, weet ze meteen dat de jacht geopend is.
Arme Drommel heeft het voor je verpest helaas.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tevens hoop ik dat ze dit dan niet leest ook
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Karina?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Hij weet wie ik op het oog heb.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem zelf anders ook nog wat namen van vrouwelijke posters om het te balanceren.
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkquote:Op maandag 2 januari 2012 02:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is wel leuk, ik heb op Karina gestemd als liefste FOK!ster geloof ik.
Ik zie het, vuile huichelaar.quote:
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Karina?Onee wacht die post hier niet... En te oud
Dat gaat niet werken nie....
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb je wel door, snel weghalen en alles.
Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkLeeftijd en alles.
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.quote:
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpostquote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik vond het wel grappig toen ik gister zei dat ik iemand op het oog had er serieus mensen waren die dachten dat ik het over Faye had.
Geen idee. Ben er weer trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Oh die is wel tof.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpost
Ja dat is dan weer jammer ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ze schijnt ook getrouwd te zijn
Was ik daar bij?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.
Op TC gekquote:
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.quote:
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.
Ach, ik heb nog vijf maanden voor ik mijn jubileumpost moet gaan schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Jep modje, super lief echt.. Hmm..quote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ja.
[..]
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoeken
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Jij kent ons Flepke toch wel?quote:
Ja okee, dat is 1 iemand samen met Loka maakt dat 2. Merendeel is gewoon te oud voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?
Precies, dus heb je nu al meer kans iemand op fok te hosselen dan ik ooit zal hebben, want we worden alleen maar ouder
Ik wil ook gewoon geen veel ouder iemand, ik ben geen tienermeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |