Dat kan ik begrijpen ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zij is super cool, ik wou eigenlijk met haar een drankje gaan doen maargoed dat ehh... Vindt ze totaal niet kunnen, ook niet vriendschappelijkLeeftijd en alles.
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.quote:
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpostquote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik vond het wel grappig toen ik gister zei dat ik iemand op het oog had er serieus mensen waren die dachten dat ik het over Faye had.
Geen idee. Ben er weer trouwensquote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Oh die is wel tof.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Capstan het volgende:
Er werd gisteren nog geopperd dat ik bij ene Carooltje zou passen. Wie is dat dan weer?
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Verkapte ikhadhetoverfayemaarikwilditniettoegevenpost
Ja dat is dan weer jammer ja.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar ze schijnt ook getrouwd te zijn
Was ik daar bij?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij hebben het laatst nog over haar gehad slimmerik.
Op TC gekquote:
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.quote:
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoekenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De zoektocht naar een geschikt gleufdier duurt voort.
Ach, ik heb nog vijf maanden voor ik mijn jubileumpost moet gaan schrijvenquote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Jep modje, super lief echt.. Hmm..quote:Op maandag 2 januari 2012 02:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen ja.
[..]
Ik ken haar vooral uit het TV-forum geloof ik. Leuke vrouw, ook mod als ik me niet vergis.
quote:Op maandag 2 januari 2012 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, ik weet het al. Fok is gewoon wat meer voor jonger volk dan ik ben. Ik moet het elders zoeken
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben weer te jong voor de meesten.
Jij kent ons Flepke toch wel?quote:
Ja okee, dat is 1 iemand samen met Loka maakt dat 2. Merendeel is gewoon te oud voor mij.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo te jong? Je hebt Faye toch geprobeert te hosselen? Die ken je toch van fok?
Precies, dus heb je nu al meer kans iemand op fok te hosselen dan ik ooit zal hebben, want we worden alleen maar ouder
Ik wil ook gewoon geen veel ouder iemand, ik ben geen tienermeisje.quote:Op maandag 2 januari 2012 02:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon geen fuck geven.. Je zag eruit als 30 zeiden ze.. Wat nou te jong.
Nopequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |