abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106299047
Nu nog schijt krijgen aan andere dingen loef.
Rustig aan.
pi_106299079
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Een iets te groot ego eigenlijk terwijl ze eigenlijk niet veel voorstellen.
Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_106299084
Het is er bij mij ingeslopen door allerlei familie gedoe ,want de patronen die je dus in je familie hebt neemt je in je volwassen leven ook over helaas. En voor mij is het dus dit jaar meer voor mezelf kiezen.
pi_106299110
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Ze blazen hun ego kunstmatig op. Maar omdat ze dat niet kunnen door middel van hun eigen persoonlijkheid, doen ze het door anderen naar beneden te halen. Miezerige figuurtjes zijn dat.
Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Rustig aan.
pi_106299183
Ik mis mijn agressiviteit... Het is zo een chille eigenschap om je middelvinger te kunnen opsteken.. Dingen niet persoonlijk te nemen...

Stomme is, ik weet heel goed van mezelf dat ik onjuist behandeld word... Maar je gaat er alsnog over nadenken... Dat zou ik dus niet moeten doen.
Rustig aan.
pi_106299225
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.
pi_106299288
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb er 1 als ''vriend'' Hij heeft het zelf gewoon niet door.. achja maar goed dat ik in alle opzichten boven hem sta. Maar het is nog steeds kwetsend... Zou hem wat finaler de grond in moeten trappen af en toe.
Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.
pi_106299298
Maar former...

Ik vind dat je het te vaak aanhaalt... Stap er overheen.
Rustig aan.
pi_106299310
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:39 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Niet de grond in trappen maar wel duidelijk maken dat je er niet altijd van gediend bent want anders loopt die zo over je heen.
Als ik hem de grond in trap kan die maximaal onder me door lopen :P
Rustig aan.
pi_106299329
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou daar zat ik eigenlijk ook heel vaak aan te denken want onze ruzie is vaak ook heel erg ego bewust geweest . Toen het over was heb ik nooit gesmeekt ofzo en ging gewoon verder en deed eigenlijk vaak alsof er niets gebeurd was en ergens leek het soms of die dat niet kon hebben en me juist graag wilde breken. De meeste meiden waar die wat mee gehad heeft die wilden ook vaak totaal niets meer met hem te maken hebben nadat die hun heel erg grof beledigde . Bij mij is het eigenlijk altijd geweest ik woonde in hetzelfde dorp je komt elkaar vaak tegen en wil het prettig houden en met zijn vrienden kan ik goed opschieten en daar kletsen we meestal met elkaar en ergens denk ik dat die dat niet kon hebben ofzo . Hij had steeds andere reacties verwacht en daar kon die niet zo mee omgaan.
Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring. :)

En nu gaat ik heen :*
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_106299357
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:40 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]

Verlaag je nooit tot hun niveau, dat is de moeite niet waard. Afkappen en verder gaan met je leven zoals jij dat wilt. Kan moeilijk zijn, maar het is bevrijdend. Ik spreek uit ervaring. :)

En nu gaat ik heen :*
Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.
Rustig aan.
pi_106299381
Nou voor mij is het ook een plekje geven en ik kijk nu ook anders op bepaalde dingen dan voorheen. En ja sorry ik ben nou eenmaal niet een persoon die makkelijk over iets heen stapt maar heb tijd nodig om dingen te verwerken . En dat doe ik op mijn eigen manier mijn eigen tempo
pi_106299403
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Probleem is, ik zit nog wel ff met hem op school dusja.
So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.
pi_106299432
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

So? Zeg hem dat je er niet van gediend bent en ga je eigen weg. Dat je bij elkaar op school/werk zit boeit niet. Wat boeit is dat jij voor jezelf zorgt.
Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappig :P
Rustig aan.
pi_106299433
Ja inderdaad. Dat is dus de valkuil al meteen .
pi_106299444
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij kon het niet hebben toen ik hem een tijdje heel lang negeerde trouwens... wel grappig :P
Ja en dat is zijn probleem niet het jouwe
pi_106299478
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
Nou voor mij is het ook een plekje geven en ik kijk nu ook anders op bepaalde dingen dan voorheen. En ja sorry ik ben nou eenmaal niet een persoon die makkelijk over iets heen stapt maar heb tijd nodig om dingen te verwerken . En dat doe ik op mijn eigen manier mijn eigen tempo
Snap ik... Maarja...
Zijn er nog dingen die iemand kan verhelderen voor je?
Rustig aan.
  maandag 2 januari 2012 @ 01:45:34 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_106299481
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ik mis mijn agressiviteit... Het is zo een chille eigenschap om je middelvinger te kunnen opsteken.. Dingen niet persoonlijk te nemen...

Stomme is, ik weet heel goed van mezelf dat ik onjuist behandeld word... Maar je gaat er alsnog over nadenken... Dat zou ik dus niet moeten doen.
Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_106299513
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Snap ik... Maarja...
Zijn er nog dingen die iemand kan verhelderen voor je?
Dat kan een ander niet dat moet ik zelf doen . En het is natuurlijk ook een langdurig contact geweest he , dat heeft ook zijn tijd nodig.
pi_106299539
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik trek dingen niet snel aan, maar ik bijt me niet vaak genoeg van me af.
Wil je een stukje van mij want ik bijt te snel van me af
pi_106299574
Ik wil ook wel een stukje...
(niet slijmerig bedoelt)
Rustig aan.
pi_106299652
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil ook wel een stukje...
(niet slijmerig bedoelt)
SLIJMBAL!!! :D

:')
pi_106299701
eigenlijk luchtte dit even best wel op En denk trouwens wel dat je met oud en nieuw gewoon sentimenteler word want je kijkt toch wel terug op de gebeurtenissen van het jaar en een gebroken hart is toch een deel van dit jaar geweest helaas :(
pi_106299713
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

SLIJMBAL!!! :D

:')
:') Het is ook wel triest ook :P
Rustig aan.
pi_106299747
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 01:52 schreef formerjellybean het volgende:
eigenlijk luchtte dit even best wel op En denk trouwens wel dat je met oud en nieuw gewoon sentimenteler word want je kijkt toch wel terug op de gebeurtenissen van het jaar en een gebroken hart is toch een deel van dit jaar geweest helaas :(
Grappig, ik heb dat dus niet gedaan... Ook echt een kut jaar.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')