Jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 12:33 schreef Bartholomeus het volgende:
En iedereen het allerbeste gewenst voor het nieuwe jaar natuurlijk
Ik ben aan het werk.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef Lot88 het volgende:
[..]
TC dan maar je bent nu vast wel thuis:P
Pft arme jijquote:Op zondag 1 januari 2012 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk.
Als er dadelijk ff geen klanten zijn zal ik de laptop wel aanslingeren.
Hey former, de beste wensen voor 2012 hequote:Op zondag 1 januari 2012 12:43 schreef formerjellybean het volgende:
Nou van die vriend geen sms terug gehad hoorBeetje aso en men beetje brak, want ze gingen hier laat weer knallen
quote:Op zondag 1 januari 2012 12:43 schreef formerjellybean het volgende:
Nou van die vriend geen sms terug gehad hoorBeetje aso en men beetje brak, want ze gingen hier laat weer knallen
Dat heb ik dus ook een beetje nou dan weet ik gelijk wie ik het komende jaar laat zakken denk want ergens vind ik het best wel veelzeggen in een vriendschap als je niet eens de moeite neemt om een ander een gelukkig nieuw jaar te wensen.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:45 schreef Lot88 het volgende:
[..]Ik kreeg zelfs van mijn beste vriendje van school een berichtje geheel onverwachts
gek genoeg ben ik het daar wel mee eens.. Maar misschien wasti wel te bezopen ofzo ? maarja dan hadti nu wel wat kunnen sturen...quote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook een beetje nou dan weet ik gelijk wie ik het komende jaar laat zakken denk want ergens vind ik het best wel veelzeggen in een vriendschap als je niet eens de moeite neemt om een ander een gelukkig nieuw jaar te wensen.
Whutwhatquote:
O...met wie nog meer dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Alsik hier veel mensen mag geloven ben ik met heel veel mensen een goede match
En jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 12:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Kingtoppie, Twi, Capstan, Royco... Die weet ik, maar kunnen er nog wel meer zijn
nou heel eerlijk denkt die meer aan zichzelf en wil die geen moeite doen voor anderen een beetje makkelijk en wel dingen van andere willen maar zelf niet doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gek genoeg ben ik het daar wel mee eens.. Maar misschien wasti wel te bezopen ofzo ? maarja dan hadti nu wel wat kunnen sturen...
pfft mannen..
dit heb ik ook gemistquote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha is dat zo ja? Wie zegt dat en waarom?
dan idd voor jezelf kiezen zulke mensen heb je niks aanquote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou heel eerlijk denkt die meer aan zichzelf en wil die geen moeite doen voor anderen een beetje makkelijk en wel dingen van andere willen maar zelf niet doen.
En op een vreemde manier heeft die me even geholpen, dan weet ik dus ook wat ik niet het nieuwe jaar in meebreng. Ik ben zelf iemand die wel attent is voor anderen en meeleeft maar ook tot de hoogte van ok , als je daar onbeschoft mee omgaat ben ik er een beetje klaar mee.
Iedereen enzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha is dat zo ja? Wie zegt dat en waarom?
Ja, maar dat zegt niks hequote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Jullie gaan toch op pokerdate binnenkort?
100% zeker van niet maar wel jouw type toch sinosquote:Op zondag 1 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen enzo.
Volgens mij is Lot gewoon ieders type.
gaaf teken jij ook zo?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe cool is dit en dan te bedenken dat ik ook met deze stiften werk
Ze is in ieder geval een tof mensquote:Op zondag 1 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen enzo.
Volgens mij is Lot gewoon ieders type.
Dat is tofquote:Op zondag 1 januari 2012 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe cool is dit en dan te bedenken dat ik ook met deze stiften werk
ik ben echt niet heilig hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval een tof mens
gaaf ik wil ook kunnen tekenen maar ik faal hardquote:Op zondag 1 januari 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dus aan het tekenen ja maar nog maar net met deze stiften in mijn fotoboek staan er 2 die net met copic markers gedaan zijn maar volgens mij mag ik nog even oefenen wil ik het wel zo krijgen. Nu ben ik nog een boel aan het uitvogelen met de copic markers
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
100% zeker van niet maar wel jouw type toch sinos
Aan wie wil je gekoppeld worden dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik ben niet degene die hier om de haverklap aan mensen gekoppelt wordt Lottie!
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik ben niet degene die hier om de haverklap aan mensen gekoppelt wordt Lottie!
Dat zei ik ook niet lekker dingquote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 13:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eens! en royco was toch al aan t daten:')??
Ik weet hier niks van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja ik wil hier toch nog even dit jaar op ingaan.
Nee we hebben lang terug afgesproken(of dat heb ik opgelegd ofzo ik weet niet meer) dat er niets mag gebeuren, en er wederzijds van beide kanten ook niets is, en als wel dan is het voor experimenteren en oefenen. Dat is afgesproken voor de veiligheid dat er geen miscommunicatie is dat er wel iets zou zijn.
Dat wil ik bij deze voor het komende jaar nog even verlengen.
Ik denk dingen.quote:ja zou kunnen dat het bijvoorbeeld helpt.
Maar wil toch even melden dat er niets is en gebeurt en weet ik het wat, want anders werkt het niet meer voor me om ALS ik een vrouw dm er soms bij te zeggen van : ja en verder niets!
want ik moet het natuulrijk wel nakomen.
dus @strawberry , strawberry , -strawberry- , aardbei : geen dingen denken
Precies.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
t was ook bijles wij hebben t woord date nooit in de vingers genomen
Neehoor. Toen ik nieuw was haatte iedereen op mij.quote:
Maakt niet uit, dat maken we er gewoon van. Klinkt het allemaal wat spannenderquote:Op zondag 1 januari 2012 13:18 schreef Lot88 het volgende:
[..]
t was ook bijles wij hebben t woord date nooit in de vingers genomen
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
Laten we maar niet zeggen dat het strippoker bijles is, anders krijgen we die roddels weer
Ik vind je wel lief hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor. Toen ik nieuw was haatte iedereen op mij.
Niet zo laag denken over jezelf!
Nehh....gaat 'm niet meer worden denk ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:16 schreef Lot88 het volgende:
sinos heb je nog lekkere noorse blonde goden aan de haak geslagen?!
Nee hoor, alleen een stel vrouwen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Neehoor. Toen ik nieuw was haatte iedereen op mij.
Niet zo laag denken over jezelf!
Ze dachten dat ze fake wasquote:
Elke nieuwkomer is een kloon van mpj until proven otherwise.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:23 schreef formerjellybean het volgende:
toen ze hier net was dachten ze dat sinos een kloon van mpj was
Kweetniet. Ik was een man, een aandachtshoer, een slet, lelijk, onzeker, teveel aanwezig, lomp, onaantrekkelijk, een kloon van die, een kloon van dat...etcquote:
Oja ff vergeten! Ik zat hier ook om misbruik van mannen die niet kunnen versieren te maken.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:23 schreef palawan het volgende:
[..]
Ze dachten dat ze fake was
En dat ze hier puur zat om mannen te verleiden en ze vervolgens keihard te laten vallen.
zoiets was het iig
Niemand heeft je ooit lelijk, lomp of onaantrekkelijk gevonden. Eerder het tegenovergestelde hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kweetniet. Ik was een man, een aandachtshoer, een slet, lelijk, onzeker, teveel aanwezig, lomp, onaantrekkelijk, een kloon van die, een kloon van dat...etc![]()
Terwijl het toch een goede foto wasquote:Op zondag 1 januari 2012 13:25 schreef formerjellybean het volgende:
Oh en met de boobfoto toen had sinos het helemaal gedaan
Ik vind jou wel heeul lief hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kweetniet. Ik was een man, een aandachtshoer, een slet, lelijk, onzeker, teveel aanwezig, lomp, onaantrekkelijk, een kloon van die, een kloon van dat...etc![]()
Haha jawel hoor. Vaak genoeg gepost.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:26 schreef palawan het volgende:
[..]
Niemand heeft je ooit lelijk, lomp of onaantrekkelijk gevonden. Eerder het tegenovergestelde hoor
De rest weet ik niet, misschien is dat weleens gepost ja
Het ging inderdaad helemaal nergens over.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond toen eigenlijk een hoop gedoe over niets eigenlijk maar ik geloof dat het ook aardig eigen leven is gaan leven toen
Ja inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vond toen eigenlijk een hoop gedoe over niets eigenlijk maar ik geloof dat het ook aardig eigen leven is gaan leven toen
quote:
Volgens mij Sinjij die ik overigens hier de laatste tijd niet meer gezien hebquote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Het ging inderdaad helemaal nergens over.
Maar het was volgens mij vooral cactus en nog iemand... Die begonnen opeens te haten op sinos nadat ze haar boobs poste
Ze zouden als regel moeten stellen dat elke vrouwelijke user een pic van haar voorgevel moet plaatsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Het ging inderdaad helemaal nergens over.
Maar het was volgens mij vooral cactus en nog iemand... Die begonnen opeens te haten op sinos nadat ze haar boobs poste
Zie geen reden om royco zijn happynes in de weg te staan hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat maken we er gewoon van. Klinkt het allemaal wat spannender
En lot... alles kan kapot he
Mwah, liever gezicht en buik.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zouden als regel moeten stellen dat elke vrouwelijke user een pic van haar voorgevel moet plaatsen.
Dan krijg je er ook geen gehaat meer over.
Goed bezig formerquote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik gisteren niet in een sentimentele bui mijn ex een gelukkig nieuw jaar ging wensen , ik word nog wel eens verstandig echt de feestdagen zijn hele gevaarlijke dagen
Omg, zeer herkenbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik gisteren niet in een sentimentele bui mijn ex een gelukkig nieuw jaar ging wensen , ik word nog wel eens verstandig echt de feestdagen zijn hele gevaarlijke dagen
Goeie test, he?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die laatste beter van niet in mijn geval
Dat bepalen we zelf welquote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dan maar van je voorgevel hequote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeie test, he?
Kunnen we ook Heloef zijn Walvis-gate part deux voorkomen.
Goed plan!quote:
Gewoon nooit ruzie maken, veel beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:38 schreef formerjellybean het volgende:
yup , ik weet trouwens wel dat het ook niet slim is om rond de feestdagen ruzie te hebben , want ik merk dus dat je dan dus extra kut door voelt . Mijn tip is dus maak geen ruzies rond de feestdagen
Waren leuke tijden hoor.quote:
Kom maar op danquote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow die kan je krijgen hoor dies niet zo boeiend:')
Ik ook svp!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelfquote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En dat bepalen wij wel of het boeiend is!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die negatief zijn over zichzelf zijn _niet_ aantrekkelijk.quote:
Alsof ze hier post om aantrekkelijk te worden gevonden door jouquote:Op zondag 1 januari 2012 13:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die negatief zijn over zichzelf zijn _niet_ aantrekkelijk.
You're sexy and you know it
jij snapt hetquote:Op zondag 1 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ze hier post om aantrekkelijk te worden gevonden door jou
Alsof het om mijn persoonlijke smaak gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ze hier post om aantrekkelijk te worden gevonden door jou
Alsof iedereen alles maar moet doen of zijn om aantrekkelijk gevonden te wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 13:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof het om mijn persoonlijke smaak gaat
Dat is zeker zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef Lot88 het volgende:
Zelfbeeld is toch altijd anders dan wat anderen vinden... maar wat ik zelf vind is ook belangrijker dan wat anderen vinden
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat dat wat je zelf vind realistisch isquote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef Lot88 het volgende:
Zelfbeeld is toch altijd anders dan wat anderen vinden... maar wat ik zelf vind is ook belangrijker dan wat anderen vinden
Ben je gelukkig met jezelf?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je het belangrijkst is dat je gelukkig met jezelf bent , boeiuh wat de andere ervan vinden
Het punt is dat zij lang niet zo onaantrekkelijk is als ze blijkbaar zelf vind. Niet meer, niet minderquote:Op zondag 1 januari 2012 13:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof iedereen alles maar moet doen of zijn om aantrekkelijk gevonden te worden
Have funquote:Op zondag 1 januari 2012 13:50 schreef Lot88 het volgende:
ik ga mijn lievelings handdoek uit de droger trekken en douchenlaterr
Is het zo erg?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:51 schreef formerjellybean het volgende:
Is trouwens ook een prima motto als er massaal geroddeld word , sinds ik nog weleens als de dorpsgek word gezien is dat motto toch iets wat me er doorheen brengt
Ja , ik weet van mezelf dat ik een goed persoon ben , moeilijke tijden overleefd heb en er ben als andere het moeilijk hebben . Ik ken mezelf en dan doen de vooroordelen van anderen er ook minder toe . Ik heb hard gewerkt om mijn leven een beetje stabiel te laten worden en ben daar toch wel trots op.quote:
Mijn punt is dat je er niks mee opschiet om te roepen dat ze niet aantrekkelijk is als ze onzeker is.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het punt is dat zij lang niet zo onaantrekkelijk is als ze blijkbaar zelf vind. Niet meer, niet minder
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , ik weet van mezelf dat ik een goed persoon ben , moeilijke tijden overleefd heb en er ben als andere het moeilijk hebben . Ik ken mezelf en dan doen de vooroordelen van anderen er ook minder toe . Ik heb hard gewerkt om mijn leven een beetje stabiel te laten worden en ben daar toch wel trots op.
Dat zeg ik dan ook niet schatquote:Op zondag 1 januari 2012 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je er niks mee opschiet om te roepen dat ze niet aantrekkelijk is als ze onzeker is.
Nou omdat een boel van me weten van Borderline en therapie hebben mensen er nog weleens de gewoonte van om het een heel ander verhaaltje dan is te maken. Ze hebben bij mij heel gauw iets van die is gek . Terwijl ik zelf meer zoiets heb van ik heb aan mijn problemen gewerkt en heb gerust nog weleens moeilijke momenten omdat Borderline niet helemaal weggaat. Maar ik ben er niet minder om al zullen sommige dat dus niet met me eens zijn. En het ironische is dat de mensen die zo met hun oordeel klaar staan vaak degenen zijn die hun zaakjes niet eens op orde hebben.quote:
Toch wel. Of bedoel je met "negatief zijn over zichzelf" iets anders dan "onzeker zijn"?quote:
Dat is wel vervelend.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou omdat een boel van me weten van Borderline en therapie hebben mensen er nog weleens de gewoonte van om het een heel ander verhaaltje dan is te maken. Ze hebben bij mij heel gauw iets van die is gek . Terwijl ik zelf meer zoiets heb van ik heb aan mijn problemen gewerkt en heb gerust nog weleens moeilijke momenten omdat Borderline niet helemaal weggaat. Maar ik ben er niet minder om al zullen sommige dat dus niet met me eens zijn. En het ironische is dat de mensen die zo met hun oordeel klaar staan vaak degenen zijn die hun zaakjes niet eens op orde hebben.
ja dat is het ook maar ik heb ervoor gekozen om erboven te staan en het zegt meer over hun dan over mij om heel eerlijk te zijnquote:Op zondag 1 januari 2012 13:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend.
Nadeel van een dorp
Ik zei dat ze niet zo negatief over zichzelf moet doen omdat het negatief zijn opzich niet aantrekkelijk is.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Toch wel. Of bedoel je met "negatief zijn over zichzelf" iets anders dan "onzeker zijn"?
Is ook zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja dat is het ook maar ik heb ervoor gekozen om erboven te staan en het zegt meer over hun dan over mij om heel eerlijk te zijn
beetje prikkelbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet zo negatief over zichzelf moet doen omdat het negatief zijn opzich niet aantrekkelijk is.
Met andere woorden: het maakt haar, en ieder ander, aantrekkelijker als diegene positief over zichzelf denkt dan wanneer diegene negatief over zichzelf denkt. En daarmee zeg ik dus niets over haar uiterlijk, want daarmee vind ik werkelijk niets mis.
Nu eindelijk duidelijk?
Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet zo negatief over zichzelf moet doen omdat het negatief zijn opzich niet aantrekkelijk is.
Met andere woorden: het maakt haar, en ieder ander, aantrekkelijker als diegene positief over zichzelf denkt dan wanneer diegene negatief over zichzelf denkt. En daarmee zeg ik dus niets over haar uiterlijk, want daarmee vind ik werkelijk niets mis.
Nu eindelijk duidelijk?
Ook. Verder vind ik het vooral vervelend om aangevallen te worden op een wat mij betreft prima geslaagde poging om een ander een hart onder de riem te steken. Dan erbij is het normaal Nederlands wat ik schrijf, en ook nog niet van een niveau dat de gemiddelde Fokker niet meer zou kunnen volgen.quote:
Ha!quote:
Gelukkig nieuwjaar.quote:
Hmm, je hebt gelijk, ik heb zelf verkeerd gelezenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?
Je zegt inderdaad dat negatief over jezelf zijn niet aantrekkelijk is. En ik zeg dat je daar niks mee opschiet. Ik dacht dat dat wel duidelijk was maar blijkbaar niet dus?
Okiequote:Op zondag 1 januari 2012 14:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk, ik heb zelf verkeerd gelezenSorry
Met zulk soort mannen kan ik levelenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van mannen die zelf wegrennen voor vuurwerk ???
vertelquote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ga het nieuwe jaar in met een vriendinnetje![]()
Zou het dat toch nog op m'm 28 hahaha
Had toch verwacht dat het gisteravond wat rustiger aan zou gaan allemaal.
Omdat ze bang zijn bedoel je?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Heb ik niet door, ik ren zelf het hardst.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nice.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ga het nieuwe jaar in met een vriendinnetje![]()
Zou het dat toch nog op m'm 28 hahaha
Had toch verwacht dat het gisteravond wat rustiger aan zou gaan allemaal.
Ik vind dat je iemand er best bewust van mag maken hoor dat iemand negatief over zichzelf doet terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?
Je zegt inderdaad dat negatief over jezelf zijn niet aantrekkelijk is. En ik zeg dat je daar niks mee opschiet. Ik dacht dat dat wel duidelijk was maar blijkbaar niet dus?
Alsof jij bescherming nodig hebt, iedereen is bang voor jequote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik niet door, ik ren zelf het hardst.
Maar serieus, dat zou me niet uitmajen zolang die me alle andere dagen van het jaar maar wel beschermt.
Ja .quote:
welkom in 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef -Nouvelles het volgende:
Formerjellybean. Ik heb geen meerdere 'identiteiten' gehad, ben toch echt altijd mezelf gebleven.En ik kloon niet om 0:00 's nachts met oud en nieuw. Levenloos mens.
Verder, gelukkig nieuw jaar allemaal.
Watjesquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
quote:
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nice.
Wel een beetje jammer dat we je dan hier nooit meer zien though.
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.
Gelijk zoenen allom hapje gegeten, zij zo van wil je m'n slaapkamer zien![]()
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Ze was wel verdomde geil, een voorspel was er niet bij![]()
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Oh. Maar ik ben zelf maar een bang klein meisje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij bescherming nodig hebt, iedereen is bang voor je
I'll take that as a yesquote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Weet het niet, je weet natuurlijk nooit waarom iemand er bang voor is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja .
Ik weet het niet , ik ben zelf geen held qua vuurwerk maar ik vind het ergens als een kerel wegrent voor vuurwerk ja toch wel een beetje iets sneus hebben .
Voor mij heb ik liever een kerel die een beetje heldhaftig is , ik ben zelf sterk van karakter maar een beetje kerel mag van mij toch wel bij het minste geringste niet wegrennen.
Ik kon nietquote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I'll take that as a yes![]()
Neukend het nieuwe jaar in, hoe vet is dat
Fijn om te weten dat ik in jouw ogen nog een jochie benquote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?
Is dat psychomeisje?
Dat heb jij de hele nacht al gedaan. Ophouden met over mij praten, focus je maar op je eigen leven !!!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
en als jezelf al niet triester kon maken dan deed je het nu wel mpj
het was cynisch lieverdquote:Op zondag 1 januari 2012 14:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik in jouw ogen nog een jochie ben
Ja ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand er best bewust van mag maken hoor dat iemand negatief over zichzelf doet terwijl dat helemaal niet nodig is.
Euhm ja, maar ik ben nog steeds een beetje bang hoe het op de langere termijn gaat werken.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?
Is dat psychomeisje?
Als jij niet online was gekomen, had ik niet eens geweten dat zelfs het gespreksonderwerp in de eerste nacht van het jaar over jou ging, tnx for the infoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat heb jij de hele nacht al gedaan. Ophouden met over mij praten, focus je maar op je eigen leven !!!!!
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
En nu zien we wel weer.
Kan me niet schelen, gaat erom dat ze moet weten dat ze daar eens mee op moet houden. Niet om jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet online was gekomen, had ik niet eens geweten dat zelfs het gespreksonderwerp in de eerste nacht van het jaar over jou ging, tnx for the info
lol 10 uur 31 dec 2011 onder het genot van afgaand vuurwerk haha.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook ontmaagd worden op oudjaarsdag, wat een bazenactie.
Dan had je gister langs moeten komenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook ontmaagd worden op oudjaarsdag, wat een bazenactie.
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Das ook een ander verhaal dan zeggen dat het onaantrekkelijk is als je het doet.
Die laatste dus Anjaquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Vet! Is het die waar ik van schrok of die psychosechick?
tot?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
lol 10 uur 31 dec 2011 onder het genot van afgaand vuurwerk haha.
Nouja iets om te onthouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat vergeten we dan gewoon voor het gemak, doen we net of het je eerste keer isquote:Op zondag 1 januari 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan was ik alsnog 2 jaar te laat geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want we waren langs mijn huis gegaan om nog effe nieuwejaar te wensen om 1 uur traditie daarna heb ik haar netjes thuis gebracht want ze moest 's ochtends weer naar familie.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh ja. Succes ewrmee. Waar is ze nu dan? Hebben jullie niet bij elkaar geslapen?
My point exactlyquote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..
Het is meer iemand bewust maken dat het geen aantrekkelijke karaktereigenschap is.
Ja dat soort opmerkingen raken bij mij gewoon een snaartje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..
Het is meer iemand bewust maken dat het geen aantrekkelijke karaktereigenschap is.
Kan je dat uitleggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat soort opmerkingen raken bij mij gewoon een snaartje.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen, waddup. Nogsteeds niet aan het TC´en
Ik ben verbaasd.
Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen, waddup. Nogsteeds niet aan het TC´en
Ik ben verbaasd.
Inderdaad. Ik zit mobiel want ik ben te brak om mijn bed uit te komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.
Dus jullie moeten allemaal verplicht hier blijven
Zou er graag bij komen liggen, ben ook brakquote:Op zondag 1 januari 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit mobiel want ik ben te brak om mijn bed uit te komen.
Ben je agressief former?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:33 schreef formerjellybean het volgende:
Wil trouwens straks nog even gaan tekenen heb een heel mooi voorbeeld gezien van een brandend hart met een mes erdoor heen. Ik ben benieuwd of ik die ook kan tekenen
Nee die vond ik gewoon mooi , het is een soort tattoo hart en dat soort dingen wil ik ook kunnenquote:
Ik ben trots op je!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:33 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik werd trouwens wakker met een hele pijnlijke keel, schorre stem, hoofdpijn en droge lippen vanmiddag. Hoorde ik de hele tijd getik van een telefoon, draai ik me om, zie ik een vriend van me liggen in bed met één of ander vreemd wijf met een knoetje in haar haar (we lagen op dezelfde kamer).Ik schrok me dood en kan me ook niet heugen dat hij een meid mee had genomen, hebben ze wss liggen krikken terwijl ik aan het slapen was
![]()
![]()
Verder hebben mijn overige vrienden (we zijn met 5) ook meiden meegenomen. Behalve ik.
Pics van het hart?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee die vond ik gewoon mooi , het is een soort tattoo hart en dat soort dingen wil ik ook kunnen
Dat kan ik me ergens best voorstellen hoor. Ik reageer erop omdat ik het herken, ik heb zelf ook een (te) negatief zelfbeeld. Gevolg is dat ik me maar moeilijk kan voorstellen dat er iemand is die überhaupt wat van mij zal willen, daardoor durft ik niks te ondernemen, en toen zat ik hier. Kortom, negatief over jezelf denken beperkt je, en dat is eigenlijk zonde. Daar ben ik me dan weer wel bewust van, en van het feit dat ik hoognodig aan m'n zelfbeeld moet werken. En zij ook, omdat dat eigenlijk gewoon een verbetering van je levenskwaliteit betekent. Wat ik zei was dus oprecht met de beste bedoelingen, sommige dingen komen nou eenmaal beter binnen als ze eens niet zeer omzichtig en mooi verpakt gebracht wordenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat soort opmerkingen raken bij mij gewoon een snaartje.
Je gaf me gister de tip om een aspirientje te nemen voor het slapen, dat had je zelf ook moeten doenquote:
Nee, het is vanzelfsprekend. Niets om trots op te zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:35 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
Whehe dat lijkt wel zo'n scene uit een amerikaanse high school serie
hey benzin hoe is jouw gevoel in 2012?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Je gaf me gister de tip om een aspirientje te nemen voor het slapen, dat had je zelf ook moeten doen![]()
Tsja.quote:
Hoe is jouw gevoel eigenlijk? Heb je nog bepaalde dingen die je wil bereiken? Ik ging een jaaroverzichtje doen met vrienden maar ik heb best veel dingen bereikt. Diploma, rijbewijs en nog wel meer dingen. Nu wil ik weer heel veel dingen bereiken.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey benzin hoe is jouw gevoel in 2012?
Ja, ik was het vergeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Je gaf me gister de tip om een aspirientje te nemen voor het slapen, dat had je zelf ook moeten doen![]()
Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbeteringquote:Op zondag 1 januari 2012 14:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hey benzin hoe is jouw gevoel in 2012?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef benzin het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Ik hoop volgend jaar een beter en leuker persoon te worden die het naar zijn zin heeft. Ik hoop te ontdekken wat ik met mijn leven wil doen, vrienden te maken en misschien eindelijk dat vriendinnetje te vinden waar ik al jaren op wacht.
Ik wil afstuderen, leukere dingen doen, meer controle over mijn leven uitoefenen, minder afhankelijk worden van mijn ouders en nog slimmer worden
Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stondquote:Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering
[..]
Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering
[..]
Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?
En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelfquote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe is jouw gevoel eigenlijk? Heb je nog bepaalde dingen die je wil bereiken? Ik ging een jaaroverzichtje doen met vrienden maar ik heb best veel dingen bereikt. Diploma, rijbewijs en nog wel meer dingen. Nu wil ik weer heel veel dingen bereiken.
En dat maakt toch ook helemaal niet uitquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.
wat een leuke site trouwens!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
hier is een link ernaar http://www.dragoart.com/t(...)-a-burning-heart.htm
Kan jij gedachten lezen ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
Top voor kort werkte TC prima op iPadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.
Dus jullie moeten allemaal verplicht hier blijven
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
Ja snap je punt wel. Heb ik zelf ook last van.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kan ik me ergens best voorstellen hoor. Ik reageer erop omdat ik het herken, ik heb zelf ook een (te) negatief zelfbeeld. Gevolg is dat ik me maar moeilijk kan voorstellen dat er iemand is die überhaupt wat van mij zal willen, daardoor durft ik niks te ondernemen, en toen zat ik hier. Kortom, negatief over jezelf denken beperkt je, en dat is eigenlijk zonde. Daar ben ik me dan weer wel bewust van, en van het feit dat ik hoognodig aan m'n zelfbeeld moet werken. En zij ook, omdat dat eigenlijk gewoon een verbetering van je levenskwaliteit betekent. Wat ik zei was dus oprecht met de beste bedoelingen, sommige dingen komen nou eenmaal beter binnen als ze eens niet zeer omzichtig en mooi verpakt gebracht worden
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat maakt toch ook helemaal niet uit
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?
En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh en ik ga wat harder studeren want ik wil die toelating op het HBO
Mannen uit jouw omgeving die allemaal raar zijn want geen enkel weldenkend mens denkt daadwerkelijk op die manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"quote:Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stond
Ik heb nog geen ideequote:Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?
Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geldquote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
Mmmm naar mijn idee stond er niet heel ongelukkig meerquote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"
[..]
Ik heb nog geen ideeIk heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo
Dat zal gerust .quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geld
Zoiets zeggen als 'dat is niet aantrekkelijk' komt nogal vervelend over.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''
Ik vind dat seksistisch, dit is geen mannen - vrouwen discussie.
Het gaat er ook niet om of ze aantrekkelijk gevonden moet worden door ons... Dit gaat om haar, zodat zij aantrekkelijker gevonden wordt.. Dat is niet een egoïstische gedachte.
En tjah, de toegevoegde waarde van het verhaal: Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk, vind ik anders best wel aardig... Vaak weten mensen die zichzelf naar beneden halen zelf ook dat het onterecht is dat ze het doen..
Tjah als ze er serieus wel in geloven is het een andere kwestie... Dan moet er echt aan gewerkt worden.
Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.
Oh ja, meeten met mensen van fok is inderdaad al een stap, kunnen ook vriendschappen uit voort komen. Verder weet ik eigenlijk niet hoe je nieuwe vrienden zou kunnen krijgen? Studie, hobby, feestjes, via-via, vakanties.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"
[..]
Ik heb nog geen ideeIk heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo
Wat heb jij voor diploma's behaald dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnen
Mijn vmboquote:Op zondag 1 januari 2012 14:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat heb jij voor diploma's behaald dan?
Nja, is ook zo, ik voel me minder ongelukkig dan eerst en dat is al zo'n verlichtingquote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mmmm naar mijn idee stond er niet heel ongelukkig meer
Kom je naar onze housewarming in amsterdam?
Ik lees er geen waarde oordeel in, snap je dat?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoiets zeggen als 'dat is niet aantrekkelijk' komt nogal vervelend over.Alsof je niet onzeker mag zijn omdat mensen je anders niet aantrekkelijk vinden.. Als je zoiets wilt zeggen tegen iemand kan je het beter verwoorden naar die persoon zelf en geen waardeoordeel erbij betrekken.
Wat is dat toch met dat gebitch en oude koeien uit de sloot halen continuquote:Op zondag 1 januari 2012 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik herinner me niet trouwens dat ik je wat gevraagd had nouvelles dus waarom je uberhaupt antwoord op iets tegen een ander zeg![]()
Oh.quote:
Mens, ga lekker bij je bange kat zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:49 schreef formerjellybean het volgende:
ik herinner me niet trouwens dat ik je wat gevraagd had nouvelles dus waarom je uberhaupt antwoord op iets tegen een ander zeg![]()
'Dat is niet aantrekkelijk' is geen waardeoordeel?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik lees er geen waarde oordeel in, snap je dat?
Je vraagt waarom het bij mij een snaartje raakt. Dat is de reden: ik zie het zo vaak gebeuren, dat mannen dat doen. Daar ligt de ergernis. Dus dat is het antwoord.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''
Ik vind dat seksistisch, dit is geen mannen - vrouwen discussie.
Het gaat er ook niet om of ze aantrekkelijk gevonden moet worden door ons... Dit gaat om haar, zodat zij aantrekkelijker gevonden wordt.. Dat is niet een egoïstische gedachte.
En tjah, de toegevoegde waarde van het verhaal: Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk, vind ik anders best wel aardig... Vaak weten mensen die zichzelf naar beneden halen zelf ook dat het onterecht is dat ze het doen..
Tjah als ze er serieus wel in geloven is het een andere kwestie... Dan moet er echt aan gewerkt worden.
Kans is groot dat je bij veel 17/18-jarige komt, zelfs bij 16 af en toe. Ik begon ook op m'n 16e aan een hbo, maar wel een goed plan.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het plan is om in september te starten
Nee hoor, ik doe deeltijd, ik ben met mijn 24 een van de jongerenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:53 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Kans is groot dat je bij veel 17/18-jarige komt, zelfs bij 16 af en toe. Ik begon ook op m'n 16e aan een hbo, maar wel een goed plan.
Zwaar hoor. En de oudste?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik doe deeltijd, ik ben met mijn 24 een van de jongeren
Pfoeh.. Er zit er een van 20, een van 23, rest is gemiddeld 30 en ik dacht dat er een uitschieter bij zat van rond 45quote:
Inderdaad, ik lees het als: Ik vind het niet leuk als je jezelf naar beneden haalt.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
'Dat is niet aantrekkelijk' is geen waardeoordeel?
Ik weet ook bijna zeker dat hij het zo bedoelde. Maar als wij mannen zo handig waren met woorden, dan hadden we niet zulke moeite met versierenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
Je vraagt waarom het bij mij een snaartje raakt. Dat is de reden: ik zie het zo vaak gebeuren, dat mannen dat doen. Daar ligt de ergernis. Dus dat is het antwoord.
Met die toegevoegde waarde alinea mis je mijn hele punt. Het gaat helemaal niet om aantrekkelijk gevonden worden, dat is iets wat Bart zelf aanhaalt. Maar mijn hele punt is dus dat dat niet boeit, maar dat het gaat om hoe ze het zelf ervaart. Niet wat anderen nou zo nodig willen of aantrekkelijk vinden.
Ik vind "Haal jezelf niet naar beneden, dat is nergens voor nodig" een betere boodschap dan "Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk"
there's more than meets the eyequote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar aantrekkelijk wordt dan ook onnodig in het hokje vlees gestopt naar mijn mening... Aantrekkingskracht is niet alleen maar vlees.. Of heb ik dat fout?
Maar waarom vind je het nodig om jouw eigen persoonlijke mening te betrekken op iemand die blijkbaar onzeker is ergens over? Komt nogal egoistisch over.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lees het als: Ik vind het niet leuk als je jezelf naar beneden haalt.
Dat is in mijn interpretatie hetzelfde als ''minder aantrekkelijk''
Maar aantrekkelijk wordt dan ook onnodig in het hokje vlees gestopt naar mijn mening... Aantrekkingskracht is niet alleen maar vlees.. Of heb ik dat fout?
door gebrek aan contact met het andere geslacht krijgt men verlangens naar het andere geslacht met gebreken.quote:Op zondag 1 januari 2012 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kan je nou in vredesnaam bewust een psychosemeisje wensen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
'wilde' ja
Dat zijn gewoon fantasieën die ontstaan door te weinig contact met het andere geslacht.
Het gaat niet alleen over uiterlijk. Het gaat juist om bepaald gedrag wat vaak als "niet aantrekkelijk" gevonden wordt en waarbij vaak de behoefte gevoelt wordt om dit even duidelijk te maken met zo'n opmerking. Dat is mijn ervaring in ieder geval, schijtirritant.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Precies mijn punt, thanks.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoiets zeggen als 'dat is niet aantrekkelijk' komt nogal vervelend over.Alsof je niet onzeker mag zijn omdat mensen je anders niet aantrekkelijk vinden.. Als je zoiets wilt zeggen tegen iemand kan je het beter verwoorden naar die persoon zelf en geen waardeoordeel erbij betrekken.
En dat is dus de fout die een boel mannen wel maken die zien dat dus wel zo . Die zien dus alleen het vlees en niet de persoon erachter. Het is juist goed dat je dus verder kijkt dan alleen het vlees.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lees het als: Ik vind het niet leuk als je jezelf naar beneden haalt.
Dat dus. Dank jequote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naakt vlees.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat is dus de fout die een boel mannen wel maken die zien dat dus wel zo . Die zien dus alleen het vlees en niet de persoon erachter. Het is juist goed dat je dus verder kijkt dan alleen het vlees.
In 4 jaar kan er een hoop veranderen hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef mylifeisgrey het volgende:
confrontatie van kree. ik heb nog maar minder dan 4 jaar en dan ben ik even oud als kree nu was.
bevestiging want het gaat me niet lukken.
en dan ook weer rotposts van nouvelles waar nergens staat hoe&wat dan, alleen maar het "resultaat", en dat je wel kan afleiden dat hun meiden spreken. ik ontmoet ze bijna nooit.
[..]
door gebrek aan contact met het andere geslacht krijgt men verlangens naar het andere geslacht met gebreken.
dat is normaal, lanterfanteraar had het ook :
[..]
nee want dat is de bevestiging, want heb me laatste 4 jaar gezien.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
In 4 jaar kan er een hoop veranderen hoor
Is het dan geen idee om (nogmaals?) professionele hulp te zoeken? Blijkbaar is de conclusie na die 4 jaar dat je er zelf niet uit gaat komen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat is de bevestiging, want heb me laatste 4 jaar gezien.
er is niets verandert op enkele erge gebeurtenissen na.
Dat was bij mij de laatste 8 jaar al niet, tot dit ineens allemaal uit het niks kwam vallen eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
er is niets verandert voor me qua kansen op enkele erge gebeurtenissen na.
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenlevenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je spreekt nu toch met iemand die je helpt misschien veranderd dat een heleboel voor je hoor . Het is nu het begin maar kan toch dat het straks juist steeds beter gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Vrij veel. 26-30.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenleven
nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was bij mij de laatste 8 jaar al niet, tot dit ineens allemaal uit het niks kwam vallen eigenlijk.
niet zoveel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenleven
Dan is er toch wel een beginnetje gekomen en mag je best trots zijn dat je toch wat mensen ontmoet hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
je was naar de dagopvang ofzoiets, en toen heb je haar ontmoet.
ja ik heb dat allemaal onthouden, het is ook heel belangrijk.
met binnenzitten komt er niemand, zo ben ik de laatste 5 jaar doorgekomen.
dit jaar heb ik tenminste nog wat mensen ontmoet enzo.....
heyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen!Allemaal een leuke NYE gehad?
Nee hoor zo ging het niet, het was een vage bekende van m'n broertje 1x op een (heel uit de hand gelopen) feestje van hem geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
je was naar de dagopvang ofzoiets, en toen heb je haar ontmoet.
ja ik heb dat allemaal onthouden, het is ook heel belangrijk.
met binnenzitten komt er niemand, zo ben ik de laatste 5 jaar doorgekomen.
dit jaar heb ik tenminste nog wat mensen ontmoet enzo.....
Wat een gezeur zeg. Als jij iemand lelijk vindt en diegene verlangt iets van je op 'verkeerd' gebied, mag je gewoon zeggen dat jij die persoon onaantrekkelijk vindt. Anders kom je d'r nooit vanaf, jammer voor die persoon dat hij/zij onzeker is dan. De waarheid is nou eenmaal hard.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het nodig om jouw eigen persoonlijke mening te betrekken op iemand die blijkbaar onzeker is ergens over? Komt nogal egoistisch over.
Ik vind het niet leuk dat je jezelf naar beneden haalt is egoistisch?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het nodig om jouw eigen persoonlijke mening te betrekken op iemand die blijkbaar onzeker is ergens over? Komt nogal egoistisch over.
Als afgelopen nacht/ochtend een opmaat is naar de rest van 2012, gaat het een legendarisch jaar wordenquote:
de enige mensen die ik heb gewederzien die ik nog niet kende zijn loka,minibeer/kutkloon/ palawan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is er toch wel een beginnetje gekomen en mag je best trots zijn dat je toch wat mensen ontmoet hebt.
mag ik alles vragen? een onbelangrijk iets voor versieren enzo verder.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor zo ging het niet, het was een vage bekende van m'n broertje 1x op een (heel uit de hand gelopen) feestje van hem geweest.
Toen voegde ze me toe op facebook zitten chatten week daarna afgesproken.
Toen ging het niet verder als zoenen en na een week naar de klote door haar problemen.
Contact haalde zij weer aan na 3 maanden dus toch maar weer eens een bakje gedaan om te kijken hoe het met haar stond (leek mij vrij goed)
Dus afgesproken voor oudejaarsavond en de rest is geschiedenis.
Hoewel ik heb nog steeds in m'n achterhoofd dat haar problemen nog een blok kunnen gaan vormen dat is wel vervelend maar ik zie het positief in dat het gewoon wat kan worden met haar.
It's gonna be legen.... Wait for it...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als afgelopen nacht/ochtend een opmaat is naar de rest van 2012, gaat het een legendarisch jaar worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...quote:Op zondag 1 januari 2012 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat is dus de fout die een boel mannen wel maken die zien dat dus wel zo . Die zien dus alleen het vlees en niet de persoon erachter. Het is juist goed dat je dus verder kijkt dan alleen het vlees.
Zij zit gewoon complete onzin te verkondigen. Heleboel mannen maken die fout, mannen uit haar achterlijke dorp ja. Iedere man kijkt verder dan het vlees zodra het serieus wordt.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...
Ik wilde zeggen dat ik het er ook niet mee eens was maar ze zegt bewust, een boel mannen. Niet iedereen. Dus het kan best dat jij andere personen om je heen hebtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...
De waarheid zou zijn 'Ik merk dat je jezelf onnodig de grond in trapt, dat is niet nodig'.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg. Als jij iemand lelijk vindt en diegene verlangt iets van je op 'verkeerd' gebied, mag je gewoon zeggen dat jij die persoon onaantrekkelijk vindt. Anders kom je d'r nooit vanaf, jammer voor die persoon dat hij/zij onzeker is dan. De waarheid is nou eenmaal hard.
Zo komt het over. Ik zeg niet dat het zo is, daar zit nogal een verschil in. Je betrekt een eigen waarde oordeel in een observatie over iemand. Dat komt heel anders over dan wanneer je dat waardevrij overbrengt op iemand.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je jezelf naar beneden haalt is egoistisch?
Wat een rare interpretatie. "Minder aantrekkelijk" is dat je minder aantrekkelijk bent voor de ander. Heeft niets te maken met dat je jezelf niet naar beneden moet halen omdat het voor jezelf niet goed is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als die persoon zichzelf de grond in trapt, gebaseerd op feitelijke kenmerken (over het uiterlijk bijvoorbeeld), is het wel degelijk nodig. Je prijst jezelf ook niet de hemel in dat je kan koken terwijl je het niet kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De waarheid zou zijn 'Ik merk dat je jezelf onnodig de grond in trapt, dat is niet nodig'.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
It's gonna be legen.... Wait for it...Legendarische melkproducten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .quote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan hebben we het ook over een heel andere situatie dan nu? Of niet soms?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als die persoon zichzelf de grond in trapt, gebaseerd op feitelijke kenmerken (over het uiterlijk bijvoorbeeld), is het wel degelijk nodig. Je prijst jezelf ook niet de hemel in dat je kan koken terwijl je het niet kan.
Ik heb jullie discussie niet gelezen. Ik zeg maar wat.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan hebben we het ook over een heel andere situatie dan nu? Of niet soms?
Ja ik snap dat hij het goed bedoelde hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet ook bijna zeker dat hij het zo bedoelde. Maar als wij mannen zo handig waren met woorden, dan hadden we niet zulke moeite met versieren
Dat heb ik door ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jullie discussie niet gelezen. Ik zeg maar wat.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
It's gonna be legen.... Wait for it...Exactly! High five! Up top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat ligt aan de insteek, niet aan de persoon. Kom je per toeval uit op een man die niet meer wilt dan sex, ja dan is het een vleeskeuring. Maar de gemiddelde man die op zoek is naar een relatie kijkt echt wel verder dan een lekker kontje en een gevulde voorgevel. Die is tevens opzoek naar inhoud. Tenzij de man in kwestie zelf ook een leeghoofdige bimbo isquote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.quote:
Just suit up!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly! High five! Up top!![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je er van uit dat iedereen de zelfde waarden heeft qua wat knap is en wat lelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.
Het is lelijk dat lelijke mensen zichzelf geweldig vinden. Lachwekkend zelfs.
Ben jij zo´n Adonis dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.
Er is een verschil tussen realistisch zijn en jezelf de grond in trappen. Het is ook lelijk als mooie mensen zichzelf te geweldig vinden, maar hier ging de discussie niet over.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Houd toch op met die onzin. Je kijkt teveel Jersey Shoore ofzo. En al helemaal bij oude mannen is dat niet meer zo. Je gaat dus wel degelijk met de verkeerde mensen om. En geen enkele man neemt een relatie met een vrouw die qua innerlijk niet leuk is, al ziet ze er nog zo goed uit. Dat doe je dan alleen maar voor de seks.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .
I didquote:
Toevallig wel ja.quote:
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat iedereen de zelfde waarden heeft qua wat knap is en wat lelijk
Ja, hoi.quote:
Wow het jaar is nog maar net begonnen of we zitten nu al op een lijn. Dit was voorbestemdquote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Houd toch op met die onzin. Je kijkt teveel Jersey Shoore ofzo. En al helemaal bij oude mannen is dat niet meer zo. Je gaat dus wel degelijk met de verkeerde mensen om. En geen enkele man neemt een relatie met een vrouw die qua innerlijk niet leuk is, al ziet ze er nog zo goed uit. Dat doe je dan alleen maar voor de seks.
En dat is nummer 2!quote:
Het wordt tijd om maar eens ergens te gaan zitten in Amsterdam en te gaan praten over one levens.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow het jaar is nog maar net begonnen of we zitten nu al op een lijn. Dit was voorbestemd
Zelfkennis is een groot goed. Zelfrelativering ookquote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
[..]
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.
Ik vind brad pitt lelijk. Ik vind Jack Weber aantrekkelijk. En nu?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.
Uiterlijk is best overrated eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed. Zelfrelativering ook
Ik weet van mezelf hoe ikeruit zie. En hoe de meeste mensen over mij denken qua uiterlijk. Ik mag het zeggen.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed. Zelfrelativering ook
Verkondig dan ook geen onzin.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef formerjellybean het volgende:
nouvelles als jij nou gewoon mijn berichten negeert en ik die van jou ook dan zijn een boel mensen gelukkiger in dit topic dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |