anders zit ik maar binnen. er gebeurd echt bijna niets in me leven! er gebeurd nooit wat!quote:Op zondag 1 januari 2012 04:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet ook geen dingen doen en forceren die je overduidelijk niet leuk vind.
Je gedrag in het verhaaltje komt erg onzeker over.... durf eens een grote bek te geven.quote:Op zondag 1 januari 2012 04:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
anders zit ik maar binnen. er gebeurd echt bijna niets in me leven! er gebeurd nooit wat!
en opzich als ik terugdenk was niemand onaardig, behalve die alexander(denk ik dat hij heet ken hem vaag) die insinueerde dat ik snel naar buiten moest.
oh en op de terugweg fietsde ik langs een jongen met een meisje achterop de fiets.
en hij begon homo naar me te schelden enzo, omdat hij me kende uit dat cafe waar me reputatie verkloot is.
maar ik noemde hem vandaag het eerst homo, dus ik heb gewonnen ofzo denk ik;
tegen wie?quote:Op zondag 1 januari 2012 04:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je gedrag in het verhaaltje komt erg onzeker over.... durf eens een grote bek te geven.
ik wist het niet zeker.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 04:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben echt jaloers.
ik wil ook een psychomeisje
misschien heefti liever een psychomeisje dan geen meisje ?:')quote:Op zondag 1 januari 2012 10:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe kan je nou in vredesnaam bewust een psychosemeisje wensen.
Samenzijn om het samenzijn, leuk leven he.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:11 schreef Lot88 het volgende:
[..]
misschien heefti liever een psychomeisje dan geen meisje ?:')
hay hay jij ook de beste wensenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hey lot
De beste wensen nog voor 2012 he
nog goede voornemens?
Gaat vast eel goed komenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hay hay jij ook de beste wensen![]()
Ja afvallen ( de laatste loodjes) Daarna alles er af houden en meer sporten en misschien zelfs een sociaal leven opbouwen?
whahha nee maar ik wil best wel n gesprekje met mlig aangaan hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 12:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Samenzijn om het samenzijn, leuk leven he.
Morgen weer een dag om te beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 12:10 schreef Joysa het volgende:
Ik wil afvallen en stoppen met roken.
Ik ontbijt nu met tosti en heb net sigaretje met koffie op
ik faal hard
Jullie ook de beste wensen!quote:Op zondag 1 januari 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen en de beste wensen van mij en Newb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |