Dan hebben we het ook over een heel andere situatie dan nu? Of niet soms?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:08 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Als die persoon zichzelf de grond in trapt, gebaseerd op feitelijke kenmerken (over het uiterlijk bijvoorbeeld), is het wel degelijk nodig. Je prijst jezelf ook niet de hemel in dat je kan koken terwijl je het niet kan.
Ik heb jullie discussie niet gelezen. Ik zeg maar wat.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan hebben we het ook over een heel andere situatie dan nu? Of niet soms?
Ja ik snap dat hij het goed bedoelde hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef twi het volgende:
[..]
Ik weet ook bijna zeker dat hij het zo bedoelde. Maar als wij mannen zo handig waren met woorden, dan hadden we niet zulke moeite met versieren
Dat heb ik door ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik heb jullie discussie niet gelezen. Ik zeg maar wat.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
It's gonna be legen.... Wait for it...Exactly! High five! Up top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Dat ligt aan de insteek, niet aan de persoon. Kom je per toeval uit op een man die niet meer wilt dan sex, ja dan is het een vleeskeuring. Maar de gemiddelde man die op zoek is naar een relatie kijkt echt wel verder dan een lekker kontje en een gevulde voorgevel. Die is tevens opzoek naar inhoud. Tenzij de man in kwestie zelf ook een leeghoofdige bimbo isquote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.quote:
Just suit up!quote:Op zondag 1 januari 2012 15:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Exactly! High five! Up top!![]()
[ afbeelding ]
Dan ga je er van uit dat iedereen de zelfde waarden heeft qua wat knap is en wat lelijkquote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.
Het is lelijk dat lelijke mensen zichzelf geweldig vinden. Lachwekkend zelfs.
Ben jij zo´n Adonis dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ja, wat ik dus zeg is: lelijke mensen mogen zichzelf wel de grond intrappen omdat het nou eenmaal de waarheid is. Net zoals knappe mensen zichzelf de lucht in mogen praten omdat het zo is.
Er is een verschil tussen realistisch zijn en jezelf de grond in trappen. Het is ook lelijk als mooie mensen zichzelf te geweldig vinden, maar hier ging de discussie niet over.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:11 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Houd toch op met die onzin. Je kijkt teveel Jersey Shoore ofzo. En al helemaal bij oude mannen is dat niet meer zo. Je gaat dus wel degelijk met de verkeerde mensen om. En geen enkele man neemt een relatie met een vrouw die qua innerlijk niet leuk is, al ziet ze er nog zo goed uit. Dat doe je dan alleen maar voor de seks.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:09 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .
I didquote:
Toevallig wel ja.quote:
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat iedereen de zelfde waarden heeft qua wat knap is en wat lelijk
Ja, hoi.quote:
Wow het jaar is nog maar net begonnen of we zitten nu al op een lijn. Dit was voorbestemdquote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Houd toch op met die onzin. Je kijkt teveel Jersey Shoore ofzo. En al helemaal bij oude mannen is dat niet meer zo. Je gaat dus wel degelijk met de verkeerde mensen om. En geen enkele man neemt een relatie met een vrouw die qua innerlijk niet leuk is, al ziet ze er nog zo goed uit. Dat doe je dan alleen maar voor de seks.
En dat is nummer 2!quote:
Het wordt tijd om maar eens ergens te gaan zitten in Amsterdam en te gaan praten over one levens.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wow het jaar is nog maar net begonnen of we zitten nu al op een lijn. Dit was voorbestemd
Zelfkennis is een groot goed. Zelfrelativering ookquote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.
[..]
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.
Ik vind brad pitt lelijk. Ik vind Jack Weber aantrekkelijk. En nu?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:13 schreef -Nouvelles het volgende:
Iemand die lelijk is, is over het algemeen gewoon echt lelijk. Daar zijn we het dan ook allemaal over eens. Iemand die knap is, is over het algemeen ook echt knap.
Uiterlijk is best overrated eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zelfkennis is een groot goed. Zelfrelativering ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |