Dat was bij mij de laatste 8 jaar al niet, tot dit ineens allemaal uit het niks kwam vallen eigenlijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee want dat is de bevestiging, want heb me laatste 4 jaar gezien.
er is niets verandert voor me qua kansen op enkele erge gebeurtenissen na.
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenlevenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Je spreekt nu toch met iemand die je helpt misschien veranderd dat een heleboel voor je hoor . Het is nu het begin maar kan toch dat het straks juist steeds beter gaatquote:Op zondag 1 januari 2012 14:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Vrij veel. 26-30.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenleven
nee.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
Dat was bij mij de laatste 8 jaar al niet, tot dit ineens allemaal uit het niks kwam vallen eigenlijk.
niet zoveel.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat dacht kree ook de afgelopen 28 jaar. En wat is 4 jaar nou op een mensenleven
Dan is er toch wel een beginnetje gekomen en mag je best trots zijn dat je toch wat mensen ontmoet hebt.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
je was naar de dagopvang ofzoiets, en toen heb je haar ontmoet.
ja ik heb dat allemaal onthouden, het is ook heel belangrijk.
met binnenzitten komt er niemand, zo ben ik de laatste 5 jaar doorgekomen.
dit jaar heb ik tenminste nog wat mensen ontmoet enzo.....
heyquote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allen!Allemaal een leuke NYE gehad?
Nee hoor zo ging het niet, het was een vage bekende van m'n broertje 1x op een (heel uit de hand gelopen) feestje van hem geweest.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee.
je was naar de dagopvang ofzoiets, en toen heb je haar ontmoet.
ja ik heb dat allemaal onthouden, het is ook heel belangrijk.
met binnenzitten komt er niemand, zo ben ik de laatste 5 jaar doorgekomen.
dit jaar heb ik tenminste nog wat mensen ontmoet enzo.....
Wat een gezeur zeg. Als jij iemand lelijk vindt en diegene verlangt iets van je op 'verkeerd' gebied, mag je gewoon zeggen dat jij die persoon onaantrekkelijk vindt. Anders kom je d'r nooit vanaf, jammer voor die persoon dat hij/zij onzeker is dan. De waarheid is nou eenmaal hard.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het nodig om jouw eigen persoonlijke mening te betrekken op iemand die blijkbaar onzeker is ergens over? Komt nogal egoistisch over.
Ik vind het niet leuk dat je jezelf naar beneden haalt is egoistisch?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom vind je het nodig om jouw eigen persoonlijke mening te betrekken op iemand die blijkbaar onzeker is ergens over? Komt nogal egoistisch over.
Als afgelopen nacht/ochtend een opmaat is naar de rest van 2012, gaat het een legendarisch jaar wordenquote:
de enige mensen die ik heb gewederzien die ik nog niet kende zijn loka,minibeer/kutkloon/ palawan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan is er toch wel een beginnetje gekomen en mag je best trots zijn dat je toch wat mensen ontmoet hebt.
mag ik alles vragen? een onbelangrijk iets voor versieren enzo verder.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor zo ging het niet, het was een vage bekende van m'n broertje 1x op een (heel uit de hand gelopen) feestje van hem geweest.
Toen voegde ze me toe op facebook zitten chatten week daarna afgesproken.
Toen ging het niet verder als zoenen en na een week naar de klote door haar problemen.
Contact haalde zij weer aan na 3 maanden dus toch maar weer eens een bakje gedaan om te kijken hoe het met haar stond (leek mij vrij goed)
Dus afgesproken voor oudejaarsavond en de rest is geschiedenis.
Hoewel ik heb nog steeds in m'n achterhoofd dat haar problemen nog een blok kunnen gaan vormen dat is wel vervelend maar ik zie het positief in dat het gewoon wat kan worden met haar.
It's gonna be legen.... Wait for it...quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als afgelopen nacht/ochtend een opmaat is naar de rest van 2012, gaat het een legendarisch jaar worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...quote:Op zondag 1 januari 2012 14:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat is dus de fout die een boel mannen wel maken die zien dat dus wel zo . Die zien dus alleen het vlees en niet de persoon erachter. Het is juist goed dat je dus verder kijkt dan alleen het vlees.
Zij zit gewoon complete onzin te verkondigen. Heleboel mannen maken die fout, mannen uit haar achterlijke dorp ja. Iedere man kijkt verder dan het vlees zodra het serieus wordt.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...
Ik wilde zeggen dat ik het er ook niet mee eens was maar ze zegt bewust, een boel mannen. Niet iedereen. Dus het kan best dat jij andere personen om je heen hebtquote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens... Maar misschien komt dat doordat ik andere mensen om me heen heb...
De waarheid zou zijn 'Ik merk dat je jezelf onnodig de grond in trapt, dat is niet nodig'.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat een gezeur zeg. Als jij iemand lelijk vindt en diegene verlangt iets van je op 'verkeerd' gebied, mag je gewoon zeggen dat jij die persoon onaantrekkelijk vindt. Anders kom je d'r nooit vanaf, jammer voor die persoon dat hij/zij onzeker is dan. De waarheid is nou eenmaal hard.
Zo komt het over. Ik zeg niet dat het zo is, daar zit nogal een verschil in. Je betrekt een eigen waarde oordeel in een observatie over iemand. Dat komt heel anders over dan wanneer je dat waardevrij overbrengt op iemand.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je jezelf naar beneden haalt is egoistisch?
Wat een rare interpretatie. "Minder aantrekkelijk" is dat je minder aantrekkelijk bent voor de ander. Heeft niets te maken met dat je jezelf niet naar beneden moet halen omdat het voor jezelf niet goed is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inderdaad, ik lees het als: Ik vind het niet leuk als je jezelf naar beneden haalt.
Dat is in mijn interpretatie hetzelfde als ''minder aantrekkelijk''
Maar aantrekkelijk wordt dan ook onnodig in het hokje vlees gestopt naar mijn mening... Aantrekkingskracht is niet alleen maar vlees.. Of heb ik dat fout?
Als die persoon zichzelf de grond in trapt, gebaseerd op feitelijke kenmerken (over het uiterlijk bijvoorbeeld), is het wel degelijk nodig. Je prijst jezelf ook niet de hemel in dat je kan koken terwijl je het niet kan.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De waarheid zou zijn 'Ik merk dat je jezelf onnodig de grond in trapt, dat is niet nodig'.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
It's gonna be legen.... Wait for it...Legendarische melkproducten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan het er niet mee eens zijn maar dat is wel hoe een boel jongens meiden zien , en dat valt jongens misschien minder op en we kunnen het wel de hele tijd gaan gooien opdat ik met rare mensen omga ofzo maar het blijft een feit dat een boel jongens niet verder dan het vlees kijken en vrouwen als object zien .quote:Op zondag 1 januari 2012 15:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |