Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.
Gelijk zoenen allom hapje gegeten, zij zo van wil je m'n slaapkamer zien![]()
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Ze was wel verdomde geil, een voorspel was er niet bij![]()
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Oh. Maar ik ben zelf maar een bang klein meisje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij bescherming nodig hebt, iedereen is bang voor je
I'll take that as a yesquote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Weet het niet, je weet natuurlijk nooit waarom iemand er bang voor is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja .
Ik weet het niet , ik ben zelf geen held qua vuurwerk maar ik vind het ergens als een kerel wegrent voor vuurwerk ja toch wel een beetje iets sneus hebben .
Voor mij heb ik liever een kerel die een beetje heldhaftig is , ik ben zelf sterk van karakter maar een beetje kerel mag van mij toch wel bij het minste geringste niet wegrennen.
Ik kon nietquote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
I'll take that as a yes![]()
Neukend het nieuwe jaar in, hoe vet is dat
Fijn om te weten dat ik in jouw ogen nog een jochie benquote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?
Is dat psychomeisje?
Dat heb jij de hele nacht al gedaan. Ophouden met over mij praten, focus je maar op je eigen leven !!!!!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
en als jezelf al niet triester kon maken dan deed je het nu wel mpj
het was cynisch lieverdquote:Op zondag 1 januari 2012 14:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik in jouw ogen nog een jochie ben
Ja ik ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand er best bewust van mag maken hoor dat iemand negatief over zichzelf doet terwijl dat helemaal niet nodig is.
Euhm ja, maar ik ben nog steeds een beetje bang hoe het op de langere termijn gaat werken.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?
Is dat psychomeisje?
Als jij niet online was gekomen, had ik niet eens geweten dat zelfs het gespreksonderwerp in de eerste nacht van het jaar over jou ging, tnx for the infoquote:Op zondag 1 januari 2012 14:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat heb jij de hele nacht al gedaan. Ophouden met over mij praten, focus je maar op je eigen leven !!!!!
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
En nu zien we wel weer.
Kan me niet schelen, gaat erom dat ze moet weten dat ze daar eens mee op moet houden. Niet om jou.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als jij niet online was gekomen, had ik niet eens geweten dat zelfs het gespreksonderwerp in de eerste nacht van het jaar over jou ging, tnx for the info
lol 10 uur 31 dec 2011 onder het genot van afgaand vuurwerk haha.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook ontmaagd worden op oudjaarsdag, wat een bazenactie.
Dan had je gister langs moeten komenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook ontmaagd worden op oudjaarsdag, wat een bazenactie.
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..quote:Op zondag 1 januari 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Das ook een ander verhaal dan zeggen dat het onaantrekkelijk is als je het doet.
Die laatste dus Anjaquote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.Vet! Is het die waar ik van schrok of die psychosechick?
tot?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kree het volgende:
[..]
lol 10 uur 31 dec 2011 onder het genot van afgaand vuurwerk haha.
Nouja iets om te onthouden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Dat vergeten we dan gewoon voor het gemak, doen we net of het je eerste keer isquote:Op zondag 1 januari 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan was ik alsnog 2 jaar te laat geweest.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee want we waren langs mijn huis gegaan om nog effe nieuwejaar te wensen om 1 uur traditie daarna heb ik haar netjes thuis gebracht want ze moest 's ochtends weer naar familie.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:23 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh ja. Succes ewrmee. Waar is ze nu dan? Hebben jullie niet bij elkaar geslapen?
My point exactlyquote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..
Het is meer iemand bewust maken dat het geen aantrekkelijke karaktereigenschap is.
Ja dat soort opmerkingen raken bij mij gewoon een snaartje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt negatief ofzo... Het is niet alsof je benadrukt dat iemand onaantrekkelijk is ofzo..
Het is meer iemand bewust maken dat het geen aantrekkelijke karaktereigenschap is.
Kan je dat uitleggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat soort opmerkingen raken bij mij gewoon een snaartje.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen, waddup. Nogsteeds niet aan het TC´en
Ik ben verbaasd.
Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen, waddup. Nogsteeds niet aan het TC´en
Ik ben verbaasd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |