Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zei dat ze niet zo negatief over zichzelf moet doen omdat het negatief zijn opzich niet aantrekkelijk is.
Met andere woorden: het maakt haar, en ieder ander, aantrekkelijker als diegene positief over zichzelf denkt dan wanneer diegene negatief over zichzelf denkt. En daarmee zeg ik dus niets over haar uiterlijk, want daarmee vind ik werkelijk niets mis.
Nu eindelijk duidelijk?
Ook. Verder vind ik het vooral vervelend om aangevallen te worden op een wat mij betreft prima geslaagde poging om een ander een hart onder de riem te steken. Dan erbij is het normaal Nederlands wat ik schrijf, en ook nog niet van een niveau dat de gemiddelde Fokker niet meer zou kunnen volgen.quote:
Ha!quote:
Gelukkig nieuwjaar.quote:
Hmm, je hebt gelijk, ik heb zelf verkeerd gelezenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?
Je zegt inderdaad dat negatief over jezelf zijn niet aantrekkelijk is. En ik zeg dat je daar niks mee opschiet. Ik dacht dat dat wel duidelijk was maar blijkbaar niet dus?
Okiequote:Op zondag 1 januari 2012 14:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, je hebt gelijk, ik heb zelf verkeerd gelezenSorry
Met zulk soort mannen kan ik levelenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van mannen die zelf wegrennen voor vuurwerk ???
vertelquote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ga het nieuwe jaar in met een vriendinnetje![]()
Zou het dat toch nog op m'm 28 hahaha
Had toch verwacht dat het gisteravond wat rustiger aan zou gaan allemaal.
Omdat ze bang zijn bedoel je?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Heb ik niet door, ik ren zelf het hardst.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
Nice.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig nieuwjaar.
Ik ga het nieuwe jaar in met een vriendinnetje![]()
Zou het dat toch nog op m'm 28 hahaha
Had toch verwacht dat het gisteravond wat rustiger aan zou gaan allemaal.
Ik vind dat je iemand er best bewust van mag maken hoor dat iemand negatief over zichzelf doet terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh ik zeg toch ook niet dat je iets zegt over iemands uiterlijk?
Je zegt inderdaad dat negatief over jezelf zijn niet aantrekkelijk is. En ik zeg dat je daar niks mee opschiet. Ik dacht dat dat wel duidelijk was maar blijkbaar niet dus?
Alsof jij bescherming nodig hebt, iedereen is bang voor jequote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb ik niet door, ik ren zelf het hardst.
Maar serieus, dat zou me niet uitmajen zolang die me alle andere dagen van het jaar maar wel beschermt.
Ja .quote:
welkom in 2012quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef -Nouvelles het volgende:
Formerjellybean. Ik heb geen meerdere 'identiteiten' gehad, ben toch echt altijd mezelf gebleven.En ik kloon niet om 0:00 's nachts met oud en nieuw. Levenloos mens.
Verder, gelukkig nieuw jaar allemaal.
Watjesquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef formerjellybean het volgende:
quote:
quote:
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Nice.
Wel een beetje jammer dat we je dan hier nooit meer zien though.
Dus je gaat niet alleen het nieuwe jaar in met een vriendin maar ook als man?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.
Gelijk zoenen allom hapje gegeten, zij zo van wil je m'n slaapkamer zien![]()
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Ze was wel verdomde geil, een voorspel was er niet bij![]()
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Oh. Maar ik ben zelf maar een bang klein meisje.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alsof jij bescherming nodig hebt, iedereen is bang voor je
I'll take that as a yesquote:Op zondag 1 januari 2012 14:17 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Nouja ik zou dus bij haar effe gaan eten en een beetje op de bank zitten.
Gelijk zoenen allom hapje gegeten, zij zo van wil je m'n slaapkamer zien![]()
Ok zij sprong gelijk op bed kom er effe bij nouja de rest hoef ik niet te vertellen dat kunnen jullie zelf wel invullen.
Ze was wel verdomde geil, een voorspel was er niet bij![]()
Nouja daarna nog effe nieuwjaar gewenst bij mij thuis nagepraat haar thuisgebracht.
En nu zien we wel weer.
Weet het niet, je weet natuurlijk nooit waarom iemand er bang voor is.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja .
Ik weet het niet , ik ben zelf geen held qua vuurwerk maar ik vind het ergens als een kerel wegrent voor vuurwerk ja toch wel een beetje iets sneus hebben .
Voor mij heb ik liever een kerel die een beetje heldhaftig is , ik ben zelf sterk van karakter maar een beetje kerel mag van mij toch wel bij het minste geringste niet wegrennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |