Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stondquote:Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering
[..]
Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering
[..]
Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?
En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelfquote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe is jouw gevoel eigenlijk? Heb je nog bepaalde dingen die je wil bereiken? Ik ging een jaaroverzichtje doen met vrienden maar ik heb best veel dingen bereikt. Diploma, rijbewijs en nog wel meer dingen. Nu wil ik weer heel veel dingen bereiken.
En dat maakt toch ook helemaal niet uitquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.
wat een leuke site trouwens!quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef formerjellybean het volgende:
hier is een link ernaar http://www.dragoart.com/t(...)-a-burning-heart.htm
Kan jij gedachten lezen ofzo?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
Top voor kort werkte TC prima op iPadquote:Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.
Dus jullie moeten allemaal verplicht hier blijven
Klinkt goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
Ja snap je punt wel. Heb ik zelf ook last van.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat kan ik me ergens best voorstellen hoor. Ik reageer erop omdat ik het herken, ik heb zelf ook een (te) negatief zelfbeeld. Gevolg is dat ik me maar moeilijk kan voorstellen dat er iemand is die überhaupt wat van mij zal willen, daardoor durft ik niks te ondernemen, en toen zat ik hier. Kortom, negatief over jezelf denken beperkt je, en dat is eigenlijk zonde. Daar ben ik me dan weer wel bewust van, en van het feit dat ik hoognodig aan m'n zelfbeeld moet werken. En zij ook, omdat dat eigenlijk gewoon een verbetering van je levenskwaliteit betekent. Wat ik zei was dus oprecht met de beste bedoelingen, sommige dingen komen nou eenmaal beter binnen als ze eens niet zeer omzichtig en mooi verpakt gebracht worden
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .quote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat maakt toch ook helemaal niet uit
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''quote:Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?
En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh en ik ga wat harder studeren want ik wil die toelating op het HBO
Mannen uit jouw omgeving die allemaal raar zijn want geen enkel weldenkend mens denkt daadwerkelijk op die manier.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"quote:Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stond
Ik heb nog geen ideequote:Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?
Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geldquote:Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
Mmmm naar mijn idee stond er niet heel ongelukkig meerquote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"
[..]
Ik heb nog geen ideeIk heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo
Dat zal gerust .quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geld
Zoiets zeggen als 'dat is niet aantrekkelijk' komt nogal vervelend over.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''
Ik vind dat seksistisch, dit is geen mannen - vrouwen discussie.
Het gaat er ook niet om of ze aantrekkelijk gevonden moet worden door ons... Dit gaat om haar, zodat zij aantrekkelijker gevonden wordt.. Dat is niet een egoïstische gedachte.
En tjah, de toegevoegde waarde van het verhaal: Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk, vind ik anders best wel aardig... Vaak weten mensen die zichzelf naar beneden halen zelf ook dat het onterecht is dat ze het doen..
Tjah als ze er serieus wel in geloven is het een andere kwestie... Dan moet er echt aan gewerkt worden.
Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.
Oh ja, meeten met mensen van fok is inderdaad al een stap, kunnen ook vriendschappen uit voort komen. Verder weet ik eigenlijk niet hoe je nieuwe vrienden zou kunnen krijgen? Studie, hobby, feestjes, via-via, vakanties.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig"
[..]
Ik heb nog geen ideeIk heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo
Wat heb jij voor diploma's behaald dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnen
Mijn vmboquote:Op zondag 1 januari 2012 14:48 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Wat heb jij voor diploma's behaald dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |