abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106276338
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering :)

[..]

Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stond
pi_106276343
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:39 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik voel me redelijk ok. Maar voel me sowieso al een paar weken bijna niet meer diep ongelukkig eigenlijk. De laatste weken voel ik me redelijk neutraal en dat is een flinke verbetering :)

[..]

Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?
pi_106276361
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?

En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.
pi_106276371
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Hoe is jouw gevoel eigenlijk? Heb je nog bepaalde dingen die je wil bereiken? Ik ging een jaaroverzichtje doen met vrienden maar ik heb best veel dingen bereikt. Diploma, rijbewijs en nog wel meer dingen. Nu wil ik weer heel veel dingen bereiken. :)
Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
  zondag 1 januari 2012 @ 14:41:54 #205
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106276378
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik kan het eigenlijk best snappen hoor net alsof wij constant aantrekkelijk moeten zijn, umm we zijn mensen. Iedereen heeft wel eens een crappy dag en we zien er niet altijd uit om door een ringetje door te halen.
En dat maakt toch ook helemaal niet uit
pi_106276389
quote:
wat een leuke site trouwens!
pi_106276404
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik ga heel hard aan mijzelf werken. Ik ben blij met wie ik ben en hoe ik in het leven sta, maar heb de afgelopen weken gemerkt dat ik van binnen eigenlijk best wel gebroken ben. Altijd veel voor anderen gedaan en gegeven, ben heel lief voor iedereen, maar nooit voor mijzelf. Te veel bezig met anderen gelukkig maken. Dus in 2012 wordt het tijd voor mijzelf
Kan jij gedachten lezen ofzo? :?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  zondag 1 januari 2012 @ 14:43:53 #208
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_106276414
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik zit op de ipad dus kan niet op tc.
Dus jullie moeten allemaal verplicht hier blijven
Top voor kort werkte TC prima op iPad :(
Same shit, different day
SC hopper present
pi_106276415
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Klinkt goed. :D Ik ga ook aan mezelf werken. :s)
  zondag 1 januari 2012 @ 14:43:59 #210
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_106276416
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:35 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat kan ik me ergens best voorstellen hoor. Ik reageer erop omdat ik het herken, ik heb zelf ook een (te) negatief zelfbeeld. Gevolg is dat ik me maar moeilijk kan voorstellen dat er iemand is die überhaupt wat van mij zal willen, daardoor durft ik niks te ondernemen, en toen zat ik hier. Kortom, negatief over jezelf denken beperkt je, en dat is eigenlijk zonde. Daar ben ik me dan weer wel bewust van, en van het feit dat ik hoognodig aan m'n zelfbeeld moet werken. En zij ook, omdat dat eigenlijk gewoon een verbetering van je levenskwaliteit betekent. Wat ik zei was dus oprecht met de beste bedoelingen, sommige dingen komen nou eenmaal beter binnen als ze eens niet zeer omzichtig en mooi verpakt gebracht worden :)
Ja snap je punt wel. Heb ik zelf ook last van.
Zeg dan: "Je hoeft niet onzeker te zijn, nergens voor nodig" ipv "dat is niet aantrekkelijk"
Heaven is a place on earth with you
pi_106276418
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dat maakt toch ook helemaal niet uit
Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
pi_106276425
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Kan jij gedachten lezen ofzo? :?
*knuffel*
pi_106276428
Oooh en ik ga wat harder studeren want ik wil die toelating op het HBO :)
pi_106276445
Kunnen we geen lijstje maken van alle goede voornemens en over een half jaar kijken hoe het ermee staat? :)
pi_106276447
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Tsja.
Mannen die het nodig vinden om opmerkingen te plaatsen van "dit en dit is niet aantrekkelijk hoor". Dus? Alsof we ons altijd zich maar moeten gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt?

En ik snap best dat die opmerking van Bart "aardig" bedoelt was. Maar vond het weinig toevoegen en je schiet er niks mee op. Als het behulpzaam bedoelt was had het anders verwoord mogen worden, zodat ze er misschien iets aan had.
Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''
Ik vind dat seksistisch, dit is geen mannen - vrouwen discussie.

Het gaat er ook niet om of ze aantrekkelijk gevonden moet worden door ons... Dit gaat om haar, zodat zij aantrekkelijker gevonden wordt.. Dat is niet een egoïstische gedachte.

En tjah, de toegevoegde waarde van het verhaal: Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk, vind ik anders best wel aardig... Vaak weten mensen die zichzelf naar beneden halen zelf ook dat het onterecht is dat ze het doen..

Tjah als ze er serieus wel in geloven is het een andere kwestie... Dan moet er echt aan gewerkt worden.
Rustig aan.
pi_106276462
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Oooh en ik ga wat harder studeren want ik wil die toelating op het HBO :)
Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Bij jou niet , maar er zijn zat mannen die daar dus anders over denken en je het liefst op je ubersexy en allermooist willen zien. En soms moeten mannen dus ook eens leren verder kijken dan hun neus lang is en zich niet altijd zo focussen op het uiterlijk .
Mannen uit jouw omgeving die allemaal raar zijn want geen enkel weldenkend mens denkt daadwerkelijk op die manier.
pi_106276464
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ninja edit. Je had m moeten laten zoals ie stond
Ik veranderde "die ongelukkig" naar "diep ongelukkig" :+

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:40 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Moet allemaal lukken. Alleen hoe wil je die vrienden maken realiseren? Al over nagedacht?
Ik heb nog geen idee :) Ik heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo ^O^
  zondag 1 januari 2012 @ 14:46:15 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_106276465
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geld
pi_106276475
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Ik heb nog geen idee :) Ik heb het vorige jaar redelijk goed afgesloten met die meet enzo ^O^
Mmmm naar mijn idee stond er niet heel ongelukkig meer
Kom je naar onze housewarming in amsterdam? :P
pi_106276481
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar denk dat dat ook voor veel vrouwen geld
Dat zal gerust .
pi_106276485
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:45 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoezo praat je nu in ''mannen'' en in ''ons gedragen opdat jij ons aantrekkelijk vindt''
Ik vind dat seksistisch, dit is geen mannen - vrouwen discussie.

Het gaat er ook niet om of ze aantrekkelijk gevonden moet worden door ons... Dit gaat om haar, zodat zij aantrekkelijker gevonden wordt.. Dat is niet een egoïstische gedachte.

En tjah, de toegevoegde waarde van het verhaal: Haal jezelf niet naar beneden, dat is niet aantrekkelijk, vind ik anders best wel aardig... Vaak weten mensen die zichzelf naar beneden halen zelf ook dat het onterecht is dat ze het doen..

Tjah als ze er serieus wel in geloven is het een andere kwestie... Dan moet er echt aan gewerkt worden.
Zoiets zeggen als 'dat is niet aantrekkelijk' komt nogal vervelend over. :') Alsof je niet onzeker mag zijn omdat mensen je anders niet aantrekkelijk vinden.. Als je zoiets wilt zeggen tegen iemand kan je het beter verwoorden naar die persoon zelf en geen waardeoordeel erbij betrekken.
pi_106276486
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat doe je nu dan? Ik dacht dat je al bijna klaar was.

Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnen
pi_106276490
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:46 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Oh ja, meeten met mensen van fok is inderdaad al een stap, kunnen ook vriendschappen uit voort komen. Verder weet ik eigenlijk niet hoe je nieuwe vrienden zou kunnen krijgen? Studie, hobby, feestjes, via-via, vakanties.

quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee ik doe op dit moment niets qua studie, moet nog beginnen
Wat heb jij voor diploma's behaald dan?
pi_106276514
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:48 schreef -Nouvelles het volgende:

[..]

Wat heb jij voor diploma's behaald dan?
Mijn vmbo 8-)
pi_106276520
ik herinner me niet trouwens dat ik je wat gevraagd had nouvelles dus waarom je uberhaupt antwoord op iets tegen een ander zeg :? :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')