Dat lijkt me positiefquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook weer zoiets dat mij nou nooit overkomt
ik krijg hier wel vaker het idee dat mijn leven echt heel vreemd is
of op zijn minst compleet anders dan dat van de mensen hier
Nooit gezien en dat hou ik zo.quote:
Muts!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik durf niet verder dan 14 sec te gaan![]()
Ik voel me nu zo'n wijf, maar ik durf niet
Heb je niet de drang om het te kijken? Ik wel altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:23 schreef Cactus1 het volgende:
Ik durf niet verder dan 14 sec te gaan![]()
Ik voel me nu zo'n wijf, maar ik durf niet
is jouw leven vreemder dan het leven van sommige mensen hier?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ook weer zoiets dat mij nou nooit overkomt
ik krijg hier wel vaker het idee dat mijn leven echt heel vreemd is
of op zijn minst compleet anders dan dat van de mensen hier
Heb je die aderen en reet gezien bij aanvang, dat zag er al niet uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef ElDinosaur het volgende:
De tering, die gast heeft echt een zwaar probleem.
ik bedoel daar mee dat ik nou nooit per ongeluk onthoofdingsfilmpjes kijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is jouw leven vreemder dan het leven van sommige mensen hier?
hoe is jouw leven dan?
mijn leven is saai, maar als je alle extreme dingen naast elkaar zet, dan lijkt het net een deprimerende comedy ofzo die maar door en door gaat die zelfs schrijvers niet zouden kunnen bedenken....
hoes jouw leven dan? nog vreemder ?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:12 schreef Cactus1 het volgende:
Ik heb 1x een filmpje gezien waarbij een man serieus DRIE vrouwen armen in zijn ass liet gaan. Tegelijk! Ik kon er niet goed naar kijken en het was echt het meest ranzige wat ik tot dusver heb gezien
Nee, wat er later gebeurt ziet er helemaal niet uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die aderen en reet gezien bij aanvang, dat zag er al niet uit
'wilde' jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in mijn geval zou het me geweldige tijden opleveren.
het lijkt me overigens niet dat ik echt heel vreemd ben ,of dat het echt alleen maar aan mij ligt
het is opzich wel iets normaals, want lanterfanteraar heeft het ook.
zij wilde liefst een zielige zwerversjongen.
weet niet of het komt van een gebrek aan iets, of van het zo zijn door iets.
lanterfanteraar is van de zomer naar een psychovrouw geweest,en zij is compeet normaal verklaard. dus het is normaal.
Ik klik hem toch niet aan.quote:
Hoi Moonwalk? Hoe staat het met jouw versierpogingen?quote:
We zijn wel lekker bezig danquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe kunnen jullie daar naar kijken dan? Ok, weet je ik ga gvd ook gewoon verder kijken ook. Ik wil geen wijf zijnTot zo, misschien duurt het wat langer, misschien moet ik kotsen ofzo.
Maar ik ga het kijken
Daar in de provincie kent men nog normen en waarden en fatsoen, veel fatsoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik bedoel daar mee dat ik nou nooit per ongeluk onthoofdingsfilmpjes kijk
of op mijn bek geslagen word
of iemand op zijn of haar bek sla
etc
Wel even je haar op zij houden he? wordt zo vies anders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe kunnen jullie daar naar kijken dan? Ok, weet je ik ga gvd ook gewoon verder kijken ook. Ik wil geen wijf zijnTot zo, misschien duurt het wat langer, misschien moet ik kotsen ofzo.
Maar ik ga het kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |