En jij ookquote:Op zondag 1 januari 2012 12:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Kingtoppie, Twi, Capstan, Royco... Die weet ik, maar kunnen er nog wel meer zijn
nou heel eerlijk denkt die meer aan zichzelf en wil die geen moeite doen voor anderen een beetje makkelijk en wel dingen van andere willen maar zelf niet doen.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
gek genoeg ben ik het daar wel mee eens.. Maar misschien wasti wel te bezopen ofzo ? maarja dan hadti nu wel wat kunnen sturen...
pfft mannen..
dit heb ik ook gemistquote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha is dat zo ja? Wie zegt dat en waarom?
dan idd voor jezelf kiezen zulke mensen heb je niks aanquote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
nou heel eerlijk denkt die meer aan zichzelf en wil die geen moeite doen voor anderen een beetje makkelijk en wel dingen van andere willen maar zelf niet doen.
En op een vreemde manier heeft die me even geholpen, dan weet ik dus ook wat ik niet het nieuwe jaar in meebreng. Ik ben zelf iemand die wel attent is voor anderen en meeleeft maar ook tot de hoogte van ok , als je daar onbeschoft mee omgaat ben ik er een beetje klaar mee.
Iedereen enzo.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Haha is dat zo ja? Wie zegt dat en waarom?
Ja, maar dat zegt niks hequote:Op zondag 1 januari 2012 13:00 schreef palawan het volgende:
[..]
Jullie gaan toch op pokerdate binnenkort?
100% zeker van niet maar wel jouw type toch sinosquote:Op zondag 1 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen enzo.
Volgens mij is Lot gewoon ieders type.
gaaf teken jij ook zo?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe cool is dit en dan te bedenken dat ik ook met deze stiften werk
Ze is in ieder geval een tof mensquote:Op zondag 1 januari 2012 13:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen enzo.
Volgens mij is Lot gewoon ieders type.
Dat is tofquote:Op zondag 1 januari 2012 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe cool is dit en dan te bedenken dat ik ook met deze stiften werk
ik ben echt niet heilig hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze is in ieder geval een tof mens
gaaf ik wil ook kunnen tekenen maar ik faal hardquote:Op zondag 1 januari 2012 13:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben dus aan het tekenen ja maar nog maar net met deze stiften in mijn fotoboek staan er 2 die net met copic markers gedaan zijn maar volgens mij mag ik nog even oefenen wil ik het wel zo krijgen. Nu ben ik nog een boel aan het uitvogelen met de copic markers
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Lot88 het volgende:
[..]
100% zeker van niet maar wel jouw type toch sinos
Aan wie wil je gekoppeld worden dan?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik ben niet degene die hier om de haverklap aan mensen gekoppelt wordt Lottie!
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Ik ben niet degene die hier om de haverklap aan mensen gekoppelt wordt Lottie!
Dat zei ik ook niet lekker dingquote:
Ja kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 13:12 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eens! en royco was toch al aan t daten:')??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |