weet ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:19 schreef Lot88 het volgende:
[..]
IK heb om die reden alleen de seizoenen met claire gekocht
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
weet ikheb ook de hele serie trouw gevolgt
eensch en de laatste aflevering was echt ***quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:21 schreef formerjellybean het volgende:
Weet heel eerlijk dat was wel de leukste seizoenen want die dynamiek Tess/Claire was gewoon het leukst . Met Claire weg is het langzaam aan steeds minder geworden dat vond zelfs de originele cast iedereen ging uiteindelijk weg omdat het meer een soap werd
Ja inderdaad behalve dan het stukje dat je de dochter van claire zag , met de zoon van Alex die vooruitblik vond ik wel iets hebben .quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:23 schreef Lot88 het volgende:
[..]
eensch en de laatste aflevering was echt ***
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:21 schreef kingtoppie het volgende:
Dag mensen, ik ben weg....
Fijne jaarwisseling
en nu gaan we lekker alleen in uiterste stilt het nieuwe jaar inquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:23 schreef FS1986NL het volgende:'
En daar zit je weer dan thuis met oud en nieuw![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
en nu gaan we lekker alleen in uiterste stilt het nieuwe jaar in
En jij ook!quote:
Kan nou ook niet zeggen dat ik heel veel te vertellen heb over MacLeods Daughters...quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
En jij ook!
Volgens mij is dit voor het eerst in anderhalve week dat het hier zo rustig is zónder dat er een TC aan de gang is
Vooruit, ik ook nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:50 schreef twi het volgende:
[..]
Kan nou ook niet zeggen dat ik heel veel te vertellen heb over MacLeods Daughters...
Van wie moet je tot 12 uur?quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ahem ik ben sloom en moe en ik moet nog tot 12 ha ha dat heeft eigenlijk wel iets heel triests
Ach, dan neem je de telefoon mee naar je bed. 't Is dat ik nu naar m'n zusje ga, maar anders had ik verder ook weinig gedaan. It's just another year....quote:Op zaterdag 31 december 2011 21:59 schreef formerjellybean het volgende:
Nou ouders bellen waarschijnlijk na 12 enzo en ik vind het ook weer sneu om met oud en nieuw vroeg naar bed te gaan. Het hele jaar maak ik het aardig laat en dan zou ik om 12 uur afhaken
Ik had het misschien al eens eerder gezegd, maar in deze tijd van het jaar heb ik er juist veel minder last van dat het onderwerp van de reeks nog altijd op mij van toepassing isquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er nu geen ontopic verhalen? Vorig jaar rond deze tijd juist wel.
Je schetst nu een beeld van iets, dat ik mijn grootste vijanden nog niet toe zou wensen. Serieusquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben blij dat ik dit jaar oud en nieuw en keer niet alleen met familie doorbreng. Een hele avond met ik hou van holland en een smakkende, steunende opa met klakkend kunstgebit hou ik echt niet vol.
Geen woord overdreven helaas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je schetst nu een beeld van iets, dat ik mijn grootste vijanden nog niet toe zou wensen. Serieus
Zoals ik heb een vuurpijl afgestoken of als in het lukt me maar niet om te versieren laat ik nog maar een glas champagne nemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Zijn er nu geen ontopic verhalen? Vorig jaar rond deze tijd juist wel.
Maar, je hebt nu toch een leuke avond dan? En nog een leuke rest van de avond in het verschiet, niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen woord overdreven helaas.
ME ja dat zijn de verhalen komop er meequote:Op zaterdag 31 december 2011 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zoals ik heb een vuurpijl afgestoken of als in het lukt me maar niet om te versieren laat ik nog maar een glas champagne nemen.
Kan melden dat hier zo juist een aantal busjes ME voorbij zijn gekomen.
Uh, okquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb gehoord dat halcon veel geneukt heeft de laatste maanden.
Ik vond het meevallenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Beau is een aansteller en ik ga zo verder zappen
Vind der nou ook niet zoveel aanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Beau is een aansteller en ik ga zo verder zappen
Nu Youpquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:28 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Vind der nou ook niet zoveel aan
/carequote:Op zaterdag 31 december 2011 22:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb gehoord dat halcon veel geneukt heeft de laatste maanden.
Ja youp kijken met vriendinnen en straks de stad in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar, je hebt nu toch een leuke avond dan? En nog een leuke rest van de avond in het verschiet, niet?
Als wij achteraf de verhalen te ho...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja youp kijken met vriendinnen en straks de stad in.
Als je wint...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar ik doe mee met de staatsloterij
Hier knallen ze al de hele dag hardquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geloof niet in huwelijk , en mama ze knallen hier al hard![]()
![]()
Hier zijn er pas een paar rotjes en en een enkele verdwaalde vuurpijl afgegaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
Ik geloof niet in huwelijk , en mama ze knallen hier al hard![]()
![]()
Hier knalt het zo hard dat ik Youp soms niet eens kan verstaan :|quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:38 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier zijn er pas een paar rotjes en en een enkele verdwaalde vuurpijl afgegaan
Mijn hond ligt gewoon te maffenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
Hier viel het eerst mee maar geloof dat ze het nu ook vlak voor de flat doen , ik denk dat de kat straks mij moet opvangen
Kutdorp wat verwacht je? Heel het dorp is leeggelopen want niemand gaat hier nieuwjaar vierenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier knalt het zo hard dat ik Youp soms niet eens kan verstaan :|
Kijk, die weet hoe het moetquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn hond ligt gewoon te maffen
Er zullen vast mannen in de zaal zijn die je daarbij kunnen helpen, Ik passeer om bepaalde redenenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop dat ik trouwens volgend jaar een betere smaak qua mannen ontwikkel want ik begin er nu een beetje achter te komen wat een loser ik heb gehad eerst
Het is gewoon allemaal al opquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
Hier wordt het steeds minder met het geknal.
Ik zou eens een poging moeten gaan ondernemen, Wel eens op een datingsite gestaan maar nooit echt actief iets meegedaan.quote:
Ik heb alleen op Paiq gestaan. Dat was alvast niksquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:44 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik zou eens een poging moeten gaan ondernemen, Wel eens op een datingsite gestaan maar nooit echt actief iets meegedaan.
Dat is dan wel weer een leuk bijzonder jaar .quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wel bij hoge uitzonderingOp FOK! nog wel. En nog enkele dagen en dan wonen we samen
Planetromeo... Ook geen succesquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:45 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb alleen op Paiq gestaan. Dat was alvast niks
Een keer op een chatsite gehad bleek het een oudere man uit de straat te zijn was enorm eng kan ik je vertellen want hij wist wel heel veel over mij te vertellen, Terwijl ik geen flauw idee had wie het nou was. Pas veel later kwam ik erachter wie het nou wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was uitgevraagd op badoo door iemand zonder foto hier in het dorp en dag later was die verwijderd dus blij dat ik er niet op in ben gegaan
Dat vind ik nou ook het nadeel van daten dat je dus echt gewoon soms horror dates hebtquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:48 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Oh gossie waar gaat het heen met deze wereld
[..]
Een keer op een chatsite gehad bleek het een oudere man uit de straat te zijn was enorm eng kan ik je vertellen want hij wist wel heel veel over mij te vertellen, Terwijl ik geen flauw idee had wie het nou was. Pas veel later kwam ik erachter wie het nou was
Badooquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik was uitgevraagd op badoo door iemand zonder foto hier in het dorp en dag later was die verwijderd dus blij dat ik er niet op in ben gegaan
maar het is confrontatie!quote:
het lijkt idd wel een beetje een site voor sletten en oh oh cherso jochies.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Badoo
Wat een kutsite was dat. "Eyey chickie zozo lekker" en dan keer duizend.
De horror was dat de man even doodleuk begon te dreigen om mijn voorkeur bekend te maken in het oh zo christelijke dorp waar ik woonquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook het nadeel van daten dat je dus echt gewoon soms horror dates hebt
Ja daar sta je dus ook niet op te wachtenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De horror was dat de man even doodleuk begon te dreigen om mijn voorkeur bekend te maken in het oh zo christelijke dorp waar ik woon
Echt niet! Al weten ze het inmiddels wel geloof ik...quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja daar sta je dus ook niet op te wachten
Hee woon jij ook al in een christelijk dorp. Ik ook, elke zondag een soort van carnaval met zwarte hoedjes en zwarte kousen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:51 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
De horror was dat de man even doodleuk begon te dreigen om mijn voorkeur bekend te maken in het oh zo christelijke dorp waar ik woon
Ik draag ook een bril, Ongelukje gehad met een hond als kindquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hee woon jij ook al in een christelijk dorp. Ik ook, elke zondag een soort van carnaval met zwarte hoedjes en zwarte kousen.
Door de weeks herken je ze ook, ranzig onverzorgt haar, spijkerrokje en bril. Vooral bril zal wel met inteelt te maken hebben.
Bij mij in het dorp is er wel een gristelijke wijk, maar daar woon ik zelf niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hee woon jij ook al in een christelijk dorp. Ik ook, elke zondag een soort van carnaval met zwarte hoedjes en zwarte kousen.
Door de weeks herken je ze ook, ranzig onverzorgt haar, spijkerrokje en bril. Vooral bril zal wel met inteelt te maken hebben.
Het is voornamelijk het roddelen wat ze doen, En dat kan erg funest voor je zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:54 schreef formerjellybean het volgende:
Is dat dan trouwens niet heel moeilijk dan in een christelijk dorp ?? De brandstapel is daar hopelijk al weg he
Ja maar je hoeft geen refo te zijn om een bril te dragen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik draag ook een bril, Ongelukje gehad met een hond als kindMaar je herkent ze van mijlenver de christelijke types en maandelijkse komen de Jehova's ook nog eens langs
Ik lig er niet wakker van ook niet als ik homo zou zijn geweest. Flikker op! Is mijn leven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het roddelen wat ze doen, En dat kan erg funest voor je zijn
Hmm, ik ben meer een voorstander van Paiq.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het lijkt idd wel een beetje een site voor sletten en oh oh cherso jochies.
Maar ik ben nu ook geblokkeerd door iemand op relatieplanet..... ik had 20 bijna dezelfde berichten gestuurd omdat ik dacht dat het niet werkte.
ook allemaal domme berichten gestuurd met : "dit is een test, omdat me computer een slet is".
En een baard, En vergeet de oude Volvo's niet met hondenrekquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft geen refo te zijn om een bril te dragen.
Maar bijna 90% van de refo's draagt wel een bril dat is gewoon een feit.
Die Jehova's ben ik vroeger wel eens tegengekomen tijdens het postbezorgen. Heel irritant wanneer je moet aanbellen voor een aangetekende brief en bewoners niet durven open te doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik draag ook een bril, Ongelukje gehad met een hond als kindMaar je herkent ze van mijlenver de christelijke types en maandelijkse komen de Jehova's ook nog eens langs
Ik weet het ik ben voor sommige hier de labielo die therapie heeft gehad , maar ik heb tenminste wat aan mijn problemen gedaan en dat kunnen een boel niet zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:57 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Het is voornamelijk het roddelen wat ze doen, En dat kan erg funest voor je zijn
Ik ook niet alleen ik weet dat er een aantal jongeren zijn die puur om die reden in de kast blijven zittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van ook niet als ik homo zou zijn geweest. Flikker op! Is mijn leven.
Of een chrysler voyager alle auto's waar je een kind of 10 in kunt proppen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En een baard, En vergeet de oude Volvo's niet met hondenrek
Ik zei net nog dat Paiq voor mij helemaal niets wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm, ik ben meer een voorstander van Paiq.
Maar via Fok is natuurlijk nog beter ghehe.
Klopt je hebt het toch even gedaan waar anderen niks doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het ik ben voor sommige hier de labielo die therapie heeft gehad , maar ik heb tenminste wat aan mijn problemen gedaan en dat kunnen een boel niet zeggen
Hier staan veel busjes in het dorpquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of een chrysler voyager alle auto's waar je een kind of 10 in kunt proppen.
Toch wel jammer dat er zo sfeer hangt rondom therapie. Zelf heb ik ook therapie gehad, maar het dorp waar ik woon is iets te anoniem waardoor bijna niemand dat weet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het ik ben voor sommige hier de labielo die therapie heeft gehad , maar ik heb tenminste wat aan mijn problemen gedaan en dat kunnen een boel niet zeggen
Hier dus ook, En je moet bij een vereniging zitten om erbij te horen waar ik dus niet aan meedoen. Heb gelukkig wel goede buren alleen daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Bij ons is het echt een dorp waar een boel een boel kennen en gaat de het soms van mond tot mond . Nu moet ik wel zeggen dat er hier een boel wonen die ik zelf ook wel rijp voor therapie acht
Maar woon je in een klein dorp? Er is wel een verschil tussen een dorp met 2.000 inwoners en met 20.000 inwoners.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier dus ook, En je moet bij een vereniging zitten om erbij te horen waar ik dus niet aan meedoen. Heb gelukkig wel goede buren alleen daar blijft het ook bij.
Ik geloof minder als 2000 inwonersquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar woon je in een klein dorp? Er is wel een verschil tussen een dorp met 2.000 inwoners en met 20.000 inwoners.
Een klein dorp dus. Dan zal je wel veel last hebben van sociale controle.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof minder als 2000 inwoners
Toen ik hier kwam wonen kreeg ik mensen van de kerk aan deur of ik bereid was een donatie aan de kerk te doen dat heb ik uiteraard geweigerd en dat vinden ze niet zo tof, Zelfde geld voor al die acties waar ze mee komen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een klein dorp dus. Dan zal je wel veel last hebben van sociale controle.
Is het bij jou een beetje druk qua vuurwerk?quote:
In de middag éen en al geknal, maar nu valt het wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het bij jou een beetje druk qua vuurwerk?
Hier hoor ik al uren geknal. Al lijkt het nu iets minder te zijn.
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In de middag éen en al geknal, maar nu valt het wel mee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, tenzij je bij toeval een mede filmfanaat treft... hey, misschien is strawberry wel wat voor je.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.
Ja ik wil hier toch nog even dit jaar op ingaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
*knip*
ja zou kunnen dat het bijvoorbeeld helpt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberry. WTF is Abed?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.
ja iets met flirtoefenen op fok ofzo mocht. maar dat gaat altijd helemaal misquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leent Strawberry zich uit voor experimenten?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op het plein is een prullenbak ontploft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.
Is toch een vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lant experimenteert graag volgens mij
Tijnbrein maar ik weet niet of jij die leuk vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
Zijn er nog leuke bischierige jongens in de zaal?
Gecheckt, Niet mijn type waarom? Nederlands uiterlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tijnbrein maar ik weet niet of jij die leuk vindt.
Hoho, met maar één iemand hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze wilde wel sex met me, maar alleen als ze me mocht nemen met een voorbinddildo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee, alleen niet leuke. Sorry.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
Zijn er nog leuke bischierige jongens in de zaal?
Ja jongens en meisjes jullie hebben het gehoord ga maar weer naar huisquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoho, met maar één iemand hoor.
Wel leuke konijntjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde wel sex met me, maar alleen als ze me mocht nemen met een voorbinddildo.
True story.
[..]
Nee, alleen niet leuke. Sorry.
Ze zal je dankbaar wezen lijkt me zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat ik thuisgebleven ben voor zo'n beestje , juist omdat ik wel merk dat ze toch echt me in de buurt wil hebben nu
hier ookquote:Op zondag 1 januari 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Tjseeeeeeeeshhhhh ze knallen hard hier
Dat moet je altijd iets eerder doenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Stomme smsen altijd rond 12 uur lukt nooit, netwerk overbelast.
Snelle correctiequote:Op zondag 1 januari 2012 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh godver, ik verkloot het nieuwe jaar nu al
ik heb niet het maatschappelijk gewensde gedrag gedaan met gelukkig nieuwjaar wensen enzo.
hopelijk is het niet te laat.
ja insgelijks!, gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hoi, ik was bij de buren (F&L). Die kunnen ook heel goed uit hun nek kletsenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@quote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Wie is kat?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja hoor zijn gangetje , nu bij kat thuis rustige oud en nieuw
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuwquote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie is kat?
Hier zit van alles in huis. Twee huizen verderop zitten zeven damens. Uitnodiging afgeslagen
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@
Terecht. Huisdieren zijn tof.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuw
Die kun je invriezen hè!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb nog een boel oliebollen morgen
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
DIE staat er in man!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.
Hehehe, hier nog één. Alhoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet vertellen dat dat vooral komt doordat ik op de één of andere manier op die vetbollen ben afgeknapt.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
ach, koud kunstje hoor, oliebollen laten staan.quote:
ahhhhh oliebollen als ontbijt kan ik mee leven hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die kun je invriezen hè!
Niet dat ik die troep lust maar goed
mpj, wieisdahquote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
oh ok ik dacht eventjes dat mpj weer een nieuwe clone had
Sorry, ik zie het echt niet. Kan het niet in bold en HOOFDLETTERS.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
DIE staat er in man!
De mods van R&P wensen iedereen een goed en gelukkig 2012!!!!!!!
nee joh niks lijden ik moet nog wel t nodige kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.
Slechte lurker wel.quote:
Nee hoor, ik lust die troep toch niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.
Een echte stam lurkerquote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
paar jaartjes fok!ker en lurker hier hoor
Goedzo! Zie andere reeksquote:Op zondag 1 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
hoe stom rond deze tijd steken oude gewoontes even op de kop gelukkig ben ik even verstandig en laat ik het lekker
Noemt zich Hollanderquote:Op zondag 1 januari 2012 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lust die troep toch niet.
Die lust ik weer totaal niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel appelvlappen, die ironisch genoeg ongezonder zijn.
Wat zoek je?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo en nu maar eens dit jaar op zoek naar iets fatsoenlijks om het bed mee te delen
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel appelvflappen, die ironisch genoeg ongezonder zijn.
Ik hoop dat je een leuk gleufdier gaat vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo en nu maar eens dit jaar op zoek naar iets fatsoenlijks om het bed mee te delen
Zie post boven jequote:Op zondag 1 januari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een leuk gleufdier gaat vinden.
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?quote:
Oh je bent homo.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
mss is deze meneer iets?
sorry, couldn't resist![]()
Dank! Hopelijk lukt het blijf nog maar even hangen hier... Om wat tips op te vangenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh je bent homo.
Vergeet dat gleufdier gedeelte.
Ik wens je een boytoy toe.
Helaas hebben we geen geschikte homo's in dit topic om hem aan te koppelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?
Dat kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?
Kan altijd erger...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:05 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
ja ik weet het, erg hoog fout-gehalte...
Klopt ik vind ze ook niet zo geweldigquote:Op zondag 1 januari 2012 00:38 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Hehehe, hier nog één. Alhoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet vertellen dat dat vooral komt doordat ik op de één of andere manier op die vetbollen ben afgeknapt.
[..]
ach, koud kunstje hoor, oliebollen laten staan.
Ja maar Heloef wil een gleufdierquote:Op zondag 1 januari 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen Heloef en Shinji denk ik.
Helaas zijn wij van de mossels.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen Heloef en Shinji denk ik.
Heloef is niet helemaal hetero, dus ik zou het niet helemaal uit willen sluiten.quote:
Ha, jellybean heeft het toch uitgehouden tot na twaalven.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
ha the plot thickens vandaar dat die voor meisjes wegrent
Zoiets had ik er vorig jaar op, maar die moet ik er toch weer allemaal vanaf bewegen. Dus een score van -7 ten opzichte van vorig jaar is goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb dit jaar in totaal 11 oliebollen op.
Mooie score al zeg ik het zelf.
Je mag als 12 jarige ook niet eens een beetje experimenteren tegenwoordig.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is niet helemaal hetero, dus ik zou het niet helemaal uit willen sluiten.
Explain...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag als 12 jarige ook niet eens een beetje experimenteren tegenwoordig.
Nietes dat is omdat ik ze leuk vind.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
ha the plot thickens vandaar dat die voor meisjes wegrent
Waren er geiten of schapen bij betrokken? Zonee, vertel maar!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb met MLiG een of ander ritueel uitgevoerd bij de aanvang van 2012
Had ik al Gelukkig Nieuwjaar gezegd? Zo niet, bij deze dan. Gelukkig Nieuwjaar.
Meh ik twijfelde aan mijn geaardheid toen ik 12 was. Veel meer dan wat knuffelen in bed en droogneuken is het niet gekomen.quote:
Oh, je bent niet de enigste hoor was ik maar weer 12/14quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Meh ik twijfelde aan mijn geaardheid toen ik 12 was. Veel meer dan wat knuffelen in bed en droogneuken is het niet gekomen.
Hosselbaasje? Ik zoek juist een baasjequote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lekkere hosselbaasjes!
Jij was zo anders op de cam gisteren dan ik me had voorgesteld van jouw foto'squote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Gaat iedereen mijn naam nou verkeerd schrijven?
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry het is laat en alcohol jeweetz
Tegenvaller he.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jij was zo anders op de cam gisteren dan ik me had voorgesteld van jouw foto's
Ik weet, ik weet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry het is laat en alcohol jeweetz
Ik begin ook altijd met Mihae backspace backspace backspace backspace.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Gaat iedereen mijn naam nou verkeerd schrijven?
Die goede oude tijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oh, je bent niet de enigste hoor was ik maar weer 12/14
Zo lastig is die toch niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd met Mihae backspace backspace backspace backspace.
Jahoor, mijn geheugen alleen niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lastig is die toch niet.Mijn naam is mooi.
ja we hebben samen (ik en lant) volgens wetenschappelijk bewezen manieren de toekomst van ons allen veranderd.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Waren er geiten of schapen bij betrokken? Zonee, vertel maar!
quote:
Nog erger niets gehoord van mijn moeder al was het te verwachten helaasquote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja ook lekker stuur je een gewone vriend van je een smsje van gelukkig nieuw jaar en dan hoor je niets terug lekker dan
Gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja ook lekker stuur je een gewone vriend van je een smsje van gelukkig nieuw jaar en dan hoor je niets terug lekker dan
Ik let niet echt op mijn telefoon op dat soort momenten.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook knap lullig , gelukkig kreeg ik wel een heel lief smsje van een vriendin en heb ik een boel die ik ken via facebook een gelukkig nieuwjaar gewenst. Meerdere van mijn facebookvrienden zijn dus kennissenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Nog erger niets gehoord van mijn moeder al was het te verwachten helaas
De populatie mannen is over dit ene nachtje niet veel veranderd hoor. We zijn nog even raar als voorheen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en weer wat mindere rare mannen treffen
Ik ben niet raar hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en weer wat mindere rare mannen treffen
Ja maar de mannen die ik tref zijn van het slag bizar raarquote:Op zondag 1 januari 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
De populatie mannen is over dit ene nachtje niet veel veranderd hoor. We zijn nog even raar als voorheen.
Zo ben ik, zo ben ik.quote:
Dat is wel ergquote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik stomme mannen van 31 en 27 die nog bij hun mama wonen en ook niet van plan uit huis te gaan zijn
Ik was met 1 1/2 jaar al het huis uitquote:Op zondag 1 januari 2012 01:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad vind ik zelf ook . Ik denk eerlijk dat die 2 niet aan de vrouw gaan komen ooit . Zulke mama's kindjes
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik stomme mannen van 31 en 27 die nog bij hun mama wonen en ook niet van plan uit huis te gaan zijn
Achja, ik kan daar moeilijk over oordelen. Maar ik zou er op die leeftijd zeker wel uit willen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik zou nu al weg willen, maar mijn studie afronden heeft toch even wat prioriteit.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
Ik wil over 2,5 jaar al weg.
Kan me moeilijk voorstellen dat ik over 10 jaar nog thuis woon.
Ik begin dan als het goed dan aan een HBO, of een jaartje later zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou nu al weg willen, maar mijn studie afronden heeft toch even wat prioriteit.
Goed moment om uit huis te gaan ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin dan als het goed dan aan een HBO, of een jaartje later zou ook nog kunnen.
In bijv een mediterraan land als Italië is dat eerder regel dan uitzondering hoor, en ik denk dat je het met het voortduren van de crisis (ja daar is-tie weerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Bedankt nog voor je kaartje.quote:
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker op voor starters.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:51 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoort toch ook bij het volwassen worden dat je uit huis gaat en niet meer bij mama wil wonen. Mijn ouders waren op een gegeven moment ook zo van goh zou je niet eens op jezelf gaan. Ik moet er ook niet aan denken nog bij ouders te wonen
Je kan ook huren , je hoeft niet meteen te kopen hoor .quote:Op zondag 1 januari 2012 01:54 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker ook op voor starters.
@Heloef; het lege-nest-syndroom.
Laat iemand met mijn salaris dan gelijk tot de vrije sector veroordeeld zijn; dat voelt bruin wel hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
Je kan ook huren , je hoeft niet meteen te kopen hoor .
Dat en mijn moeder heeft nogal moeite met loslaten.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:54 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker op voor starters.
@Heloef; het lege-nest-syndroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |