Ik ook niet alleen ik weet dat er een aantal jongeren zijn die puur om die reden in de kast blijven zittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van ook niet als ik homo zou zijn geweest. Flikker op! Is mijn leven.
Of een chrysler voyager alle auto's waar je een kind of 10 in kunt proppen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En een baard, En vergeet de oude Volvo's niet met hondenrek
Ik zei net nog dat Paiq voor mij helemaal niets wasquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hmm, ik ben meer een voorstander van Paiq.
Maar via Fok is natuurlijk nog beter ghehe.
Klopt je hebt het toch even gedaan waar anderen niks doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het ik ben voor sommige hier de labielo die therapie heeft gehad , maar ik heb tenminste wat aan mijn problemen gedaan en dat kunnen een boel niet zeggen
Hier staan veel busjes in het dorpquote:Op zaterdag 31 december 2011 22:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Of een chrysler voyager alle auto's waar je een kind of 10 in kunt proppen.
Toch wel jammer dat er zo sfeer hangt rondom therapie. Zelf heb ik ook therapie gehad, maar het dorp waar ik woon is iets te anoniem waardoor bijna niemand dat weet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het ik ben voor sommige hier de labielo die therapie heeft gehad , maar ik heb tenminste wat aan mijn problemen gedaan en dat kunnen een boel niet zeggen
Hier dus ook, En je moet bij een vereniging zitten om erbij te horen waar ik dus niet aan meedoen. Heb gelukkig wel goede buren alleen daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Bij ons is het echt een dorp waar een boel een boel kennen en gaat de het soms van mond tot mond . Nu moet ik wel zeggen dat er hier een boel wonen die ik zelf ook wel rijp voor therapie acht
Maar woon je in een klein dorp? Er is wel een verschil tussen een dorp met 2.000 inwoners en met 20.000 inwoners.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hier dus ook, En je moet bij een vereniging zitten om erbij te horen waar ik dus niet aan meedoen. Heb gelukkig wel goede buren alleen daar blijft het ook bij.
Ik geloof minder als 2000 inwonersquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:11 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar woon je in een klein dorp? Er is wel een verschil tussen een dorp met 2.000 inwoners en met 20.000 inwoners.
Een klein dorp dus. Dan zal je wel veel last hebben van sociale controle.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik geloof minder als 2000 inwoners
Toen ik hier kwam wonen kreeg ik mensen van de kerk aan deur of ik bereid was een donatie aan de kerk te doen dat heb ik uiteraard geweigerd en dat vinden ze niet zo tof, Zelfde geld voor al die acties waar ze mee komen...quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Een klein dorp dus. Dan zal je wel veel last hebben van sociale controle.
Is het bij jou een beetje druk qua vuurwerk?quote:
In de middag éen en al geknal, maar nu valt het wel mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het bij jou een beetje druk qua vuurwerk?
Hier hoor ik al uren geknal. Al lijkt het nu iets minder te zijn.
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In de middag éen en al geknal, maar nu valt het wel mee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, tenzij je bij toeval een mede filmfanaat treft... hey, misschien is strawberry wel wat voor je.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.
Ja ik wil hier toch nog even dit jaar op ingaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
*knip*
ja zou kunnen dat het bijvoorbeeld helpt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberry. WTF is Abed?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.
ja iets met flirtoefenen op fok ofzo mocht. maar dat gaat altijd helemaal misquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leent Strawberry zich uit voor experimenten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |