zodra ze baardhaargroei hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog een meisje, maar ik zie jongens wel eerder als mannen
Oudere vrouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een (iets) oudere vrouw.
O haiquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog een meisje, maar ik zie jongens wel eerder als mannen
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vindt alles met een kut eng, stel je niet aan.
Ik hoef ze niet, maar dat heeft andere redenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een (iets) oudere vrouw.
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.
Myra niet eng vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Cactusquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
deze tt heb ik trouwens opgedragen aan cactus. in de goede zin vh woord.
Myra wel eng vinden.quote:
Leugens, ik was alleen bang voor dat blonde mokkel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel
Ik vind dat je de 75 kilo gepasseerd moet zijn voor manquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zie mezelf als vrouw...
Alles boven de 18 is gewoon een man hoor. Heb niks met jongetjes.
bende gek.. is een kei aardig deuskequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Myra scares the shit out of me.
Hoeveel weeg jij dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je de 75 kilo gepasseerd moet zijn voor man
Anders ben je zo een ukkie
is er ook een bovengrens ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op precies 75 kilo, maar een echt ukkie ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met al die obesitas kinderen is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rond zijn telt niet natuurlijk, mannen met een babyface zijn ook geen mannen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Met al die obesitas kinderen is dat geen probleem.
Jammerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
deze tt heb ik trouwens opgedragen aan cactus. in de goede zin vh woord.
Niet haten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rond zijn telt niet natuurlijk, mannen met een babyface zijn ook geen mannen.
Voor mij wel hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer
Hoopte even dat ie voor mij was enzo
Ik zal Cactus ook nooit overtreffen...zucht
Komt omdat je nog lang niet zo oud bent. Of is die 24 ook al gelogen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer
Checkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Voor mij ben je een man als je een penor hebt en de 18 gepasseerd bent hoor
Oh dat scheelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een man!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Zoveel ukkies nog op die leeftijd... Niet te vergelijken met mannen van 25 oid..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
mentaal of fysiek?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Op papier en in de praktijk is het vaak ook wel een verschil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel ukkies nog op die leeftijd... Niet te vergelijken met mannen van 25 oid..
Mannen zijn gewoon totaal nog niet uitgegroeid op die leeftijd. (vind ik)
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Komt omdat je nog lang niet zo oud bent. Of is die 24 ook al gelogen?
Die is 31.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?
Pfff liegen, niks liegen! Jij gokt mij op 16
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze vergeet inderdaad het criterium "niet bang zijn voor spinnen".
Helemaal niet waar, aan de hand van de posts schatte ik je ouder. Dat mij dan later wijs wordt gemaakt dat je 16 bent, tsja. Dan kun je alleen maar heel lief "aaaaawwww wat een lieve naieve jongen" tegen me zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?
Pfff liegen, niks liegen! Jij gokt mij op 16
Op papierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Haha. Wie zijn "ze"?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkIk stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Geilquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkals je zo'n witte jas met mouwen op de rug aan hebt wil ik wel een poging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
What the ...?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
Mensen van FOK! voordat ik het in mijn ondertitel zette.quote:
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.quote:
Door G.I. Jane?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nu voel ik me bedreigd in m'n vrouwelijkheid
Gelukkig hef ik dat op met kinderachtig gedragquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nog slim ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Ik vind het wel sexy als een vrouw dat kanquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...
Ik zat er dus niet zover naast #ziemijhiermensenkennispretenderenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Ze heeft bij de marine gezeten en doet nu een master neuro-psychologie
Oke ik kan wel inpakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Ben ik slecht in...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Inpakken is ook een goede kwaliteit.
Ach, t gaat om de gedachte, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben ik slecht in...
Tas inpakken doe ik altijd last minute en...cadeautjes inpakken wordt altijd gruwelijk lelijk
Dan doe ik 't voor je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben ik slecht in...
Tas inpakken doe ik altijd last minute en...cadeautjes inpakken wordt altijd gruwelijk lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan doe ik 't voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga vanavond ook awesome zijn in mijn pakquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
Boh, mijzelf zo in een pak hijsen en als een baasje O&N vieren. Aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant niet want ik vind nieuwjaar altijd zo'n verplicht nummertje.
ik word wijsneus genoemd zelfs door anderen dus jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oud wel in ieder geval, wijs weet ik niet
* Royco1 runs like hell
Ik zit de FFW-knop te zoeken. Richting februari.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
Boh, mijzelf zo in een pak hijsen en als een baasje O&N vieren. Aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant niet want ik vind nieuwjaar altijd zo'n verplicht nummertje.
Dat je het vaak beter denkt te weten maakt je nog niet wijs hequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ik word wijsneus genoemd zelfs door anderen dus ja
Leuk toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
De vorige keer dat ik er een droeg zag ik er uit als een fucking auto verkoper.
Je klinkt nu net als mijn omaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh een of andere mongool heeft gewoon karbiet van 2 meter afgestoken in de buurt , ik ben gelukkig veilig binnen . Je hebt dus ook oudjaarsmongolen
Is dat ook een wijze oude vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als mijn oma.
Hier is het soms ook net een warzonequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh een of andere mongool heeft gewoon karbiet van 2 meter afgestoken in de buurt , ik ben gelukkig veilig binnen . Je hebt dus ook oudjaarsmongolen
Allesbehalve.quote:
Dan zal ik ook maar niet zeggen wat ik er van denk dan voordat je me opa gaat noemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als mijn oma.
zeg het maar laar je mening niet snoeren door een ander zijn meningquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar niet zeggen wat ik er van denk dan voordat je me opa gaat noemen
autoverkoper shinenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
Ik draag ze ook nooit, nu voor het eerst. Maar ga het wel vaker doen. Man, wat ben ik sexy in zo'n ding!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
Van mij mogen ze al het knalvuurwerk uit de handel halen en het andere vuurwerk alleen nog maar afsteken tussen 00:00 en 02:00quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zeg het maar laar je mening niet snoeren door een ander zijn mening
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik draag ze ook nooit, nu voor het eerst. Maar ga het wel vaker doen. Man, wat ben ik sexy in zo'n ding!
Niks, maar ik vind mijn reguliere kloffie beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met auto's verkopen dan?
Hoe verwarrend is datquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat 60 seconde voor 0:00 uur, geen vuurwerk meer afgestoken mag worden.
Toch wel leuker toch? Stilte voor de storm enzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe verwarrend is dat
Gaat je lukken, jouw tekeningen zijn coolquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga trouwens dit jaar lekker verder met tekenen en hoop ik hele mooie tekeningen te maken in het nieuwe jaar
Thanksquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat je lukken, jouw tekeningen zijn cool
Hetzelfde en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te douchen en de laatste spullen klaarzetten voor mijn vrienden hier zijn.
Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012
Verschillende mensne houden verschillende klokken in de gatgenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel leuker toch? Stilte voor de storm enzo.
Veel plezier gewenst vanavond!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te douchen en de laatste spullen klaarzetten voor mijn vrienden hier zijn.
Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012
Eerst wat drinken thuis met vrienden, daarna naar een cocktail-loungebarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat gaat iedereen trouwens vanavond doen?
Niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Thuis op de bank zitten met mijn oudersquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik vind er ook gewoon niks aan. Dat knallen heb ik na 5 minuten al wel gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Murdera het volgende:
Lawinepijlen.
Sinds er een recht op me af kwam en zo'n 10 meter van me vandaan knalde heb ik een hekel aan knalvuurwerk.
Nog een half uur doof geweest.
Oudejaarsconferentie kijken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Brofist, bro.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Thuis op de bank zitten met mijn ouders![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef palawan het volgende:
[..]
Oudejaarsconferentie kijken.
Proosten om 12 uur met ouders en zus vriendinnen.
Daarna misschien nog even de stad in met mijn zusvriendinnen, als we zin hebben.
Meisjes plagen zoentjes vragen.. Basisschool overgeslagen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef formerjellybean het volgende:
Niets op kat passen thuis en even filmpjes kijken en eten .
Vraagje waarom vinden mannen het leuk meisjes te plagen als ze bang zijn voor vuurwerk
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Thuis op de bank zitten met mijn ouders![]()
Zo jong nog. Rip aan de nabestaandenquote:
Ik heb nog nooit oud en nieuw ergens anders gevierd, ik vind het ook niet echt een leuk feest. Waarom moet ik blij zijn dat de aarde weer een rondje om de zon heeft gemaakt?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Zo jong nog. Rip aan de nabestaanden
ik denk het welquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meisjes plagen zoentjes vragen.. Basisschool overgeslagen?
maak het nog wel een keer goed, sinosje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer
Je hecht waarde aan de symbolische betekenis van een nieuw jaar, niet de letterlijke, normaal gesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit oud en nieuw ergens anders gevierd, ik vind het ook niet echt een leuk feest. Waarom moet ik blij zijn dat de aarde weer een rondje om de zon heeft gemaakt?
Ik zou eerst weg gaan toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, toen met iemand anders en toen had ik er simpelweg geen zin meer in.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Zo jong nog. Rip aan de nabestaanden
Ga gewoon lekker de hele avond fokken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou eerst weg gaan toen weer niet, toen weer wel, toen weer niet, toen met iemand anders en toen had ik er simpelweg geen zin meer in.
Het was maar een grapjequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit oud en nieuw ergens anders gevierd, ik vind het ook niet echt een leuk feest. Waarom moet ik blij zijn dat de aarde weer een rondje om de zon heeft gemaakt?
Mja, waarom vieren we dan niet elke dag oud & nieuw in de hoop dat morgen beter wordt dan vandaag?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hecht waarde aan de symbolische betekenis van een nieuw jaar, niet de letterlijke, normaal gesproken.
kost veel vuurwerk en je wordt dan een oliebol van al die vette happenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, waarom vieren we dan niet elke dag oud & nieuw in de hoop dat morgen beter wordt dan vandaag?
Dat doe ik dus ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, waarom vieren we dan niet elke dag oud & nieuw in de hoop dat morgen beter wordt dan vandaag?
Nja, als ik vrienden zou hebben dan zou ik waarschijnlijk ook iets met mijn vrienden gaan doenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was maar een grapjeIk ben een beetje een überpositief mannetje, ik vind het leven heerlijk. Kan me dus moeilijk voorstellen dat je dit soort avonden bij je ouders door zou brengen. Dat maakt niet dat ik gelijk heb natuurlijk, ieder zijn meug.
Dat is het nou ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Ga gewoon lekker de hele avond fokken!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Great minds think alikequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het terugkijken op een jaar met oud&nieuw is best raar, want elke dag ligt er toch een jaar achter je?
Omdat niet elke dag het einde van een jaar markeert.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Elke dag terugkijken bleek zo'n gedoe te zijn, dat we dat nu centreren op 1 dag in het jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Het terugkijken op een jaar met oud&nieuw is best raar, want elke dag ligt er toch een jaar achter je?
Nee dat is niet raar, want onze jaartelling telt een nieuw jaar op 1 januari en niet op 30 augustus bij wijze van spreke.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
Straw zegt het beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat niet elke dag het einde van een jaar markeert.
Het is een best emotioneel procesquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:55 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Elke dag terugkijken bleek zo'n gedoe te zijn, dat we dat nu centreren op 1 dag in het jaar.
Maar het is een volstrekt arbitraire keuze om juist deze dag die speciale dag te makenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat niet elke dag het einde van een jaar markeert.
Volgens mij is het geen volstrekt arbitraire keuze en is het wel ergens op gebaseerd. Ik weet alleen niet precies waarop, dat zou ik dan even na moeten zoeken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar het is een volstrekt arbitraire keuze om juist deze dag die speciale dag te makenHet had net zo goed 25 juli kunnen zijn
Had het dan niet geholpen als je juist vanavond iets ging ondernemen ipv. niets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef benzin het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Ik hoop volgend jaar een beter en leuker persoon te worden die het naar zijn zin heeft. Ik hoop te ontdekken wat ik met mijn leven wil doen, vrienden te maken en misschien eindelijk dat vriendinnetje te vinden waar ik al jaren op wacht.
Ik wil afstuderen, leukere dingen doen, meer controle over mijn leven uitoefenen, minder afhankelijk worden van mijn ouders en nog slimmer worden
Ik heb nog geen vrienden nuquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Had het dan niet geholpen als je juist vanavond iets ging ondernemen ipv. niets?
Het is allemaal de schuld van de christenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen volstrekt arbitraire keuze en is het wel ergens op gebaseerd. Ik weet alleen niet precies waarop, dat zou ik dan even na moeten zoeken.
Kortom zo lang je afhankelijk bent van anderen doe je maar niets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vrienden nuDus niemand om iets mee te doen.
Say hallelujaaquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Als je wacht op een vriendinnetje, zal ze niet komen.
Bovendien moet je niet EEN vriendinnetje willen, maar iemand leren kennen die je vervolgens als vriendinnetje wil. Nu klinkt het alsof je een meisje zoekt omdat het een meisje is, als een product. Je moet eerst de persoon leren kennen en daarna pas denken: Ja, die zou ik wel willen.
Scherp.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Had het dan niet geholpen als je juist vanavond iets ging ondernemen ipv. niets?
je verhuist naar limburg?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Een grot betreden.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Een grot betreden.
hoe gaat het met de dames in je leven?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
Bovendien moet je niet EEN vriendinnetje willen, maar iemand leren kennen die je vervolgens als vriendinnetje wil. Nu klinkt het alsof je een meisje zoekt omdat het een meisje is, als een product. Je moet eerst de persoon leren kennen en daarna pas denken: Ja, die zou ik wel willen.
Niet zo'n grot.quote:
Ah, de romanticus spreektquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Een grot betreden.
Het eerste is natuurlijk waar maar het tweede natuurlijk niet. Als je niet dacht dat je degene zou willen zou je die persoon natuurlijk ook niet willen kennen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef Heathcliff80 het volgende:
quote:
Bwhehehe.quote:
Nja, ik weet niet. Ik ben er in elk geval nog niet aan toe om in mijn eentje uit te gaanquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kortom zo lang je afhankelijk bent van anderen doe je maar niets?
quote:
Mwah.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe gaat het met de dames in je leven?
Ik leer genoeg vrouwen kennen die ik niet als vriendin wil in eerste instantie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het eerste is natuurlijk waar maar het tweede natuurlijk niet. Als je niet dacht dat je degene zou willen zou je die persoon natuurlijk ook niet willen kennen.
Waarom... heeft iemand het je verboden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Ik ben er in elk geval nog niet aan toe om in mijn eentje uit te gaan
Heb je er ook eentje voor zijn hossel-kwaliteiten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit is de ontdekkingsreiziger-achievement
Mooie voornemens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef benzin het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Ik hoop volgend jaar een beter en leuker persoon te worden die het naar zijn zin heeft. Ik hoop te ontdekken wat ik met mijn leven wil doen, vrienden te maken en misschien eindelijk dat vriendinnetje te vinden waar ik al jaren op wacht.
Ik wil afstuderen, leukere dingen doen, meer controle over mijn leven uitoefenen, minder afhankelijk worden van mijn ouders en nog slimmer worden
Studiegenoten vragen een optie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Ik ben er in elk geval nog niet aan toe om in mijn eentje uit te gaan
Dat is een kwestie van de kip en 't ei, want je weet toch pas of je zelf iets met iemand wil (kan ook vriendschap) als je iemand leert kennen? Je loopt toch niet op straat en probeert dan met een willekeurig iemand vrienden of partners te worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het eerste is natuurlijk waar maar het tweede natuurlijk niet. Als je niet dacht dat je degene zou willen zou je die persoon natuurlijk ook niet willen kennen.
Nee, IK ben er niet aan toe. Dat ligt in mezelf, niet daarbuiten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom... heeft iemand het je verboden?
Zo iets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje voor zijn hossel-kwaliteiten?
falende met 2 a's? die met 1 a heb ik al een kast volquote:
Omdat ik nu de minor doe en dat opvul met een nogal ongebruikelijk programma heb ik bijna geen contact meer met medestudentenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studiegenoten vragen een optie?
dat wordt dan in je werksituatie vast niet veel beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik nu de minor doe en dat opvul met een nogal ongebruikelijk programma heb ik bijna geen contact meer met medestudentenDaarnaast zijn dat allemaal mensen die op mij lijken
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, IK ben er niet aan toe. Dat ligt in mezelf, niet daarbuiten.
Ik zei ook niet dat het een makkelijk jaar ging worden
Wat naief. Zo schattig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.quote:
gelukkig reageer je niet snel.. rennen is nog een optiequote:
Tis wel erg ook, die jongen gelooft er echt voor de volle 100% in dat hij alleen maar schattig is en dat elke vrouw hem per direct friend-zoned...quote:
Wil hij mij versieren dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.
quote:
Ik weet niet, het wordt sowieso steeds lastiger om nog ergens vrienden vandaan te toverenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dat wordt dan in je werksituatie vast niet veel beter
Ik ben eraan toe als ik eraan toe ben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.
Sorry he, soms ben ik even sociaal aan het doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:14 schreef clevy het volgende:
[..]
gelukkig reageer je niet snel.. rennen is nog een optie
Ja jij bent schattig, daarom hou ik van je.quote:
Dat is Independance day, dan hoor je juist alleen te zijn toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.
Liefde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij bent schattig, daarom hou ik van je.
so-wattes????quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry he, soms ben ik even sociaal aan het doen.
Mijn goede voornemen van 2012 is om geen FOK!kers meer te neuken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef dawg het volgende:
ik vind dat heloef en myra eens moeten neuken. dat gedraai de hele tijd, 2012 het jaar van de actie.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen van 2012 is om geen FOK!kers meer te neuken.
Totdat hoefje voor je staat met z'n 28cm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een klote voornemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent wel altijd vrolijk, das leuk
volgende keer even eerder laten weten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet waar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch he?Ik lijk altijd boos.
Is dat zo?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel wil wel met je dreads spelen.
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberryquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
Goed, je probeert hem dus te veranderen in een soort Abed. Leuk.
Merel de vriendin die heloef zoende?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel wil wel met je dreads spelen.
En het eraan toen zijn is natuurlijk niet gedefinieerd zodat je het kunt blijven uitstellen. Probeer het begrijpen, je doel is om vrienden te maken maar sociale stappen wil je niet zetten. Daar zit toch een tegenspraak in of begrijp ik je plan niet helemaal.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben eraan toe als ik eraan toe ben.![]()
Maar het is een beetje mijn doel om vrienden te maken om dingen mee te doen
die dingen zijn ook bs.. de mens verandert nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Over het algemeen houd niemand zich aan de goede voornemens.
Ik ga echt meer sporten volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
Over het algemeen houd niemand zich aan de goede voornemens.
Bwhehehehequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef dawg het volgende:
ik vind dat heloef en myra eens moeten neuken. dat gedraai de hele tijd, 2012 het jaar van de actie.
Oh. Ik vind mezelf soms echt meer chagrijnig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet waar!
En ik ben niet scarcastisch
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Merel de vriendin die heloef zoende?
Autistisch personage in community die alles over films weet, wat hem helpt om sociale interactie tot op zekere hoogte te begrijpen. Maar enige filmkennis komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberry. WTF is Abed?
Laat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik vind mezelf soms echt meer chagrijnig.
[..]
[..]
Ja.
Cool ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
Goed, je probeert hem dus te veranderen in een soort Abed. Leuk.
Nja, ik wil best sociale dingen doen, maar wel met mensen die ik ken. Ik ben niet het type die je in zijn eentje in een leeuwenkooi moet zetten tussen mensen die hij niet kent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En het eraan toen zijn is natuurlijk gedefinieerd zodat je het kunt blijven uitstellen. Probeer het begrijpen, je doel is om vrienden te maken maar sociale stappen wil je niet zetten. Daar zit toch een tegenspraak in of begrijp ik je plan niet helemaal.
Ik las heloefs mosselquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga toch niet heloefs hossel afpakken.
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef palawan het volgende:
Waarom is het eigenlijk niks geworden tussen heloef en merel?
Ik weet alleen nu dat ze hebben gezoend, is het nog een goed verhaal verder?
Ligt eraan wat dat ene ding is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen voornemens. Ben heel tevreden eigenlijk...
Tja behalve 1 ding, maar dat zal vanzelf moeten komen toch?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar enige filmkennis komt altijd van pas.
Amen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.
Verder is het helemaal niets.
Dat ene ding is de reden dat ik in dit topic zitquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan wat dat ene ding is.Ouderdom komt inderdaad vanzelf.
Tof van Merel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.
Verder is het helemaal niets.
Ze zal niet zo maar voor de deur staan hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ene ding is de reden dat ik in dit topic zit
Jij leest gewoon wat je wil lezen.quote:
Omdat jij het zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen.
Dus Murdera laat Merel maar lekker met je dreads spelen.
Nee ik weet het, maar buiten de deur kom ik ze niet tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze zal niet zo maar voor de deur staan hoor.
Beter zoeken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar buiten de deur kom ik ze niet tegen
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes.
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes wanhopigen
Je moet gewoon dingen die leuk vind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet gewoon dingen die leuk vind.
Als je stappen niet leuk vind ga dan ook niet bijvoorbeeld puur om maar te hosselen.
Met zo'n geile staart.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.
Have funquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.Veel dingen ondernemen, dan komt er vanzelf wel iets op je pad.
Veel plezier allemaal vanavond! Ik ben weg.
Bye bye man bye byequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.Veel dingen ondernemen, dan komt er vanzelf wel iets op je pad.
Have fun.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef Lot88 het volgende:
Wel nee koffie je bent zo oud als je je voelt ik voel me 60
Maar dat is juist zo gek.... ik doe veel ondernemen, en aardig verschillende dingen ook. En toch kom ik niemand tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.
Hoi Capquote:
Hee man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Heathcliff! Long time no see
Whutwhat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.![]()
Tering die was lekker.
Lol, ik ken er ook een. Een schone Zweedse gehosseld, en ontmoet irl op een LANparty daar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.![]()
Tering die was lekker.
Idd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jeuw!quote:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
Achja, er zitten best toffe meisjes op WoW. Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar aan toegevoegd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
Overigens nog excuus voor mijn sneue reactie van gisteren op dat nieuwjaarstopic. Soms heb je dat. Maar achteraf vind je ook jezelf best wel treurig
En overigens ben ik er alsnog aan toegevoegd, dus het kán wel
Zullen toch wel uitzonderingen blijven denk ik. Er zal geen stormvloed van succesverhalen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik ken er ook een. Een schone Zweedse gehosseld, en ontmoet irl op een LANparty daar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef benzin het volgende:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.
Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.Ik denk dat we het beter buiten ons vakgebied kunnen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je moet geluk hebben met de secretaresse ofzo![]()
Voornamelijk zijn het dikke zeekoeien ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whutwhat.
Achja, er zitten best toffe meisjes op WoW. Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef benzin het volgende:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.
Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.Je moet die grafische meisjes hebben. Jeweetwel, die zijn tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan deze opsomming:quote:
Dat is correct.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet die grafische meisjes hebben. Jeweetwel, die zijn tof.
Mijn ervaring met secretaresses bij bedrijven waar(voor) ik gewerkt heb is dat dat allemaal vrouwen van 40+ zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beter buiten ons vakgebied kunnen zoeken.
Of je moet geluk hebben met de secretaresse ofzo
Misschien moet ik maar een advertentie maken, mag jij ze daar verspreidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
wtf? ik wil eruit, kan dat ook?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aan deze opsomming:
En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles, Capstan en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Misschien moet jij ook maar vragen of je er nog bij mag, want jij ontbreekt ook
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Voornamelijk zijn het dikke zeekoeien ja.
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
Misschien moet ik maar een advertentie maken, mag jij ze daar verspreiden
Bij ons is de afdeling Grafisch Vormgeven echt een paradijs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, Ik heb een visitekaartje van Benzin en die ziet er ook goed uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.
Weet niet, ik heb best wel wat ontwerpskills. Myr heeft mijn kaartje gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.
waar staat dat dan? en ik ga daar niet om verzoeken hoor, who cares.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet; vraag het eens. Zo ben ik er alsnog in gekomen
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons is de afdeling Grafisch Vormgeven echt een paradijs.
Ik zou echt met elk tof en relaxed meisje hartstikke blij zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.
Toen ik nog gamede en naar LAN Parties ging toen ik 16 was, was het echt nog iets voor nerds en kwam je echt geen meiden tegen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef palawan het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
In mijn guild zaten een stuk of 3 meiden, en die waren best knap
Eigenlijk alle vrouwen die ik ken die WoW spelen zien er goed uit
(al moet ik bekennen dat ik er niet zo heel veel ken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |