Oh. Ik vind mezelf soms echt meer chagrijnig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet waar!
En ik ben niet scarcastisch
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:21 schreef benzin het volgende:
[..]
Merel de vriendin die heloef zoende?
Autistisch personage in community die alles over films weet, wat hem helpt om sociale interactie tot op zekere hoogte te begrijpen. Maar enige filmkennis komt altijd van pas.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberry. WTF is Abed?
Laat maar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh. Ik vind mezelf soms echt meer chagrijnig.
[..]
[..]
Ja.
Cool ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
Goed, je probeert hem dus te veranderen in een soort Abed. Leuk.
Nja, ik wil best sociale dingen doen, maar wel met mensen die ik ken. Ik ben niet het type die je in zijn eentje in een leeuwenkooi moet zetten tussen mensen die hij niet kent.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En het eraan toen zijn is natuurlijk gedefinieerd zodat je het kunt blijven uitstellen. Probeer het begrijpen, je doel is om vrienden te maken maar sociale stappen wil je niet zetten. Daar zit toch een tegenspraak in of begrijp ik je plan niet helemaal.
Ik las heloefs mosselquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga toch niet heloefs hossel afpakken.
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:26 schreef palawan het volgende:
Waarom is het eigenlijk niks geworden tussen heloef en merel?
Ik weet alleen nu dat ze hebben gezoend, is het nog een goed verhaal verder?
Ligt eraan wat dat ene ding is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:27 schreef Faxie het volgende:
Ik heb geen voornemens. Ben heel tevreden eigenlijk...
Tja behalve 1 ding, maar dat zal vanzelf moeten komen toch?
Dat dacht ik alquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar enige filmkennis komt altijd van pas.
Amen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.
Verder is het helemaal niets.
Dat ene ding is de reden dat ik in dit topic zitquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt eraan wat dat ene ding is.Ouderdom komt inderdaad vanzelf.
Tof van Merel!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Merel was een beetje aangeschoten. Hoorde dat heloef nog nooit gezoend had, vroeg of ze het hem mocht leren ofzo. En voila. Ze zoende. En later nog een keer omdat hij de eerste keer helemaal niets deed.
Verder is het helemaal niets.
Ze zal niet zo maar voor de deur staan hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ene ding is de reden dat ik in dit topic zit
Jij leest gewoon wat je wil lezen.quote:
Omdat jij het zegt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Amen.
Dus Murdera laat Merel maar lekker met je dreads spelen.
Nee ik weet het, maar buiten de deur kom ik ze niet tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ze zal niet zo maar voor de deur staan hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |