autoverkoper shinenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
De vorige keer dat ik er een droeg zag ik er uit als een fucking auto verkoper.
Ik draag ze ook nooit, nu voor het eerst. Maar ga het wel vaker doen. Man, wat ben ik sexy in zo'n ding!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
De vorige keer dat ik er een droeg zag ik er uit als een fucking auto verkoper.
Van mij mogen ze al het knalvuurwerk uit de handel halen en het andere vuurwerk alleen nog maar afsteken tussen 00:00 en 02:00quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zeg het maar laar je mening niet snoeren door een ander zijn mening
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik draag ze ook nooit, nu voor het eerst. Maar ga het wel vaker doen. Man, wat ben ik sexy in zo'n ding!
Niks, maar ik vind mijn reguliere kloffie beter.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met auto's verkopen dan?
Hoe verwarrend is datquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind dat 60 seconde voor 0:00 uur, geen vuurwerk meer afgestoken mag worden.
Toch wel leuker toch? Stilte voor de storm enzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe verwarrend is dat
Gaat je lukken, jouw tekeningen zijn coolquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga trouwens dit jaar lekker verder met tekenen en hoop ik hele mooie tekeningen te maken in het nieuwe jaar
Thanksquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat je lukken, jouw tekeningen zijn cool
Hetzelfde en veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te douchen en de laatste spullen klaarzetten voor mijn vrienden hier zijn.
Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012
Verschillende mensne houden verschillende klokken in de gatgenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch wel leuker toch? Stilte voor de storm enzo.
Veel plezier gewenst vanavond!quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
Ja tijd om te douchen en de laatste spullen klaarzetten voor mijn vrienden hier zijn.
Ik wens jullie allemaal een goede jaarwisseling en de allerbeste wensen voor 2012
Eerst wat drinken thuis met vrienden, daarna naar een cocktail-loungebarquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat gaat iedereen trouwens vanavond doen?
Niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat gaat iedereen trouwens vanavond doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |