Helemaal niet waar, aan de hand van de posts schatte ik je ouder. Dat mij dan later wijs wordt gemaakt dat je 16 bent, tsja. Dan kun je alleen maar heel lief "aaaaawwww wat een lieve naieve jongen" tegen me zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?
Pfff liegen, niks liegen! Jij gokt mij op 16
Op papierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Haha. Wie zijn "ze"?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkIk stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Geilquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkals je zo'n witte jas met mouwen op de rug aan hebt wil ik wel een poging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
What the ...?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
Mensen van FOK! voordat ik het in mijn ondertitel zette.quote:
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.quote:
Door G.I. Jane?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nu voel ik me bedreigd in m'n vrouwelijkheid
Gelukkig hef ik dat op met kinderachtig gedragquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nog slim ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Ik vind het wel sexy als een vrouw dat kanquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...
Ik zat er dus niet zover naast #ziemijhiermensenkennispretenderenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Ze heeft bij de marine gezeten en doet nu een master neuro-psychologie
Oke ik kan wel inpakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |