zodra ze baardhaargroei hebben?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog een meisje, maar ik zie jongens wel eerder als mannen
Oudere vrouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een (iets) oudere vrouw.
O haiquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ben nog een meisje, maar ik zie jongens wel eerder als mannen
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vindt alles met een kut eng, stel je niet aan.
Ik hoef ze niet, maar dat heeft andere redenen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niets mis met een (iets) oudere vrouw.
Uitzondering bevestigd de regelquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.
Myra niet eng vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.
Cactusquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
deze tt heb ik trouwens opgedragen aan cactus. in de goede zin vh woord.
Myra wel eng vinden.quote:
Leugens, ik was alleen bang voor dat blonde mokkel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitzondering bevestigd de regel
Ik vind dat je de 75 kilo gepasseerd moet zijn voor manquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zie mezelf als vrouw...
Alles boven de 18 is gewoon een man hoor. Heb niks met jongetjes.
bende gek.. is een kei aardig deuskequote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Myra scares the shit out of me.
Hoeveel weeg jij dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat je de 75 kilo gepasseerd moet zijn voor man
Anders ben je zo een ukkie
is er ook een bovengrens ?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zit op precies 75 kilo, maar een echt ukkie ben ik ook weer niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met al die obesitas kinderen is dat geen probleem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rond zijn telt niet natuurlijk, mannen met een babyface zijn ook geen mannen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Met al die obesitas kinderen is dat geen probleem.
Jammerquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:48 schreef dawg het volgende:
deze tt heb ik trouwens opgedragen aan cactus. in de goede zin vh woord.
Niet haten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rond zijn telt niet natuurlijk, mannen met een babyface zijn ook geen mannen.
Voor mij wel hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer
Hoopte even dat ie voor mij was enzo
Ik zal Cactus ook nooit overtreffen...zucht
Komt omdat je nog lang niet zo oud bent. Of is die 24 ook al gelogen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jammer
Hoopte even dat ie voor mij was enzo
Ik zal Cactus ook nooit overtreffen...zucht
Checkquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Voor mij ben je een man als je een penor hebt en de 18 gepasseerd bent hoor
Oh dat scheelt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben een man!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Zoveel ukkies nog op die leeftijd... Niet te vergelijken met mannen van 25 oid..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
mentaal of fysiek?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
Op papier en in de praktijk is het vaak ook wel een verschil.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel ukkies nog op die leeftijd... Niet te vergelijken met mannen van 25 oid..
Mannen zijn gewoon totaal nog niet uitgegroeid op die leeftijd. (vind ik)
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Komt omdat je nog lang niet zo oud bent. Of is die 24 ook al gelogen?
Die is 31.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?
Pfff liegen, niks liegen! Jij gokt mij op 16
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Ze vergeet inderdaad het criterium "niet bang zijn voor spinnen".
Helemaal niet waar, aan de hand van de posts schatte ik je ouder. Dat mij dan later wijs wordt gemaakt dat je 16 bent, tsja. Dan kun je alleen maar heel lief "aaaaawwww wat een lieve naieve jongen" tegen me zeggen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wou je me zeggen dat Cactus ouder dan 24 is dan?
Pfff liegen, niks liegen! Jij gokt mij op 16
Op papierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Haha. Wie zijn "ze"?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkIk stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Geilquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik stond eergisteren naast een vrouw die kon 50x opdrukken
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Op papier
Mentaal en fysiek ben je pas een man als je mij aankunt natuurlijkals je zo'n witte jas met mouwen op de rug aan hebt wil ik wel een poging doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
What the ...?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
Ze dachten vroeger dat ik in de 30 was.
Mensen van FOK! voordat ik het in mijn ondertitel zette.quote:
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.quote:
Door G.I. Jane?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nu voel ik me bedreigd in m'n vrouwelijkheid
Gelukkig hef ik dat op met kinderachtig gedragquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had vroeger een hele volwassen poststijl.
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Nog slim ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:59 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geil
Ik vind het wel sexy als een vrouw dat kanquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
50 Keer opdrukken vind ik niet vrouwelijk...
Ik zat er dus niet zover naast #ziemijhiermensenkennispretenderenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Ze heeft bij de marine gezeten en doet nu een master neuro-psychologie
Oke ik kan wel inpakkenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog slim ook![]()
Ben ik slecht in...quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Inpakken is ook een goede kwaliteit.
Ach, t gaat om de gedachte, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben ik slecht in...
Tas inpakken doe ik altijd last minute en...cadeautjes inpakken wordt altijd gruwelijk lelijk
Dan doe ik 't voor je.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben ik slecht in...
Tas inpakken doe ik altijd last minute en...cadeautjes inpakken wordt altijd gruwelijk lelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Dan doe ik 't voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga vanavond ook awesome zijn in mijn pakquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
Boh, mijzelf zo in een pak hijsen en als een baasje O&N vieren. Aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant niet want ik vind nieuwjaar altijd zo'n verplicht nummertje.
ik word wijsneus genoemd zelfs door anderen dus jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oud wel in ieder geval, wijs weet ik niet
* Royco1 runs like hell
Ik zit de FFW-knop te zoeken. Richting februari.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef Mystikvm het volgende:
Boh, mijzelf zo in een pak hijsen en als een baasje O&N vieren. Aan de ene kant wel zin in, aan de andere kant niet want ik vind nieuwjaar altijd zo'n verplicht nummertje.
Dat je het vaak beter denkt te weten maakt je nog niet wijs hequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ik word wijsneus genoemd zelfs door anderen dus ja
Leuk toch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:20 schreef heloef het volgende:
Ik draag geen pakken.
De vorige keer dat ik er een droeg zag ik er uit als een fucking auto verkoper.
Je klinkt nu net als mijn omaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh een of andere mongool heeft gewoon karbiet van 2 meter afgestoken in de buurt , ik ben gelukkig veilig binnen . Je hebt dus ook oudjaarsmongolen
Is dat ook een wijze oude vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als mijn oma.
Hier is het soms ook net een warzonequote:Op zaterdag 31 december 2011 17:19 schreef formerjellybean het volgende:
ahhhhhh een of andere mongool heeft gewoon karbiet van 2 meter afgestoken in de buurt , ik ben gelukkig veilig binnen . Je hebt dus ook oudjaarsmongolen
Allesbehalve.quote:
Dan zal ik ook maar niet zeggen wat ik er van denk dan voordat je me opa gaat noemenquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je klinkt nu net als mijn oma.
zeg het maar laar je mening niet snoeren door een ander zijn meningquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zal ik ook maar niet zeggen wat ik er van denk dan voordat je me opa gaat noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |