Lol, ik ken er ook een. Een schone Zweedse gehosseld, en ontmoet irl op een LANparty daar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.![]()
Tering die was lekker.
Idd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes.
Jeuw!quote:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
Achja, er zitten best toffe meisjes op WoW. Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar aan toegevoegd?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
Overigens nog excuus voor mijn sneue reactie van gisteren op dat nieuwjaarstopic. Soms heb je dat. Maar achteraf vind je ook jezelf best wel treurig
En overigens ben ik er alsnog aan toegevoegd, dus het kán wel
Zullen toch wel uitzonderingen blijven denk ik. Er zal geen stormvloed van succesverhalen zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol, ik ken er ook een. Een schone Zweedse gehosseld, en ontmoet irl op een LANparty daar.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef benzin het volgende:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.
Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.Ik denk dat we het beter buiten ons vakgebied kunnen zoeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je moet geluk hebben met de secretaresse ofzo![]()
Voornamelijk zijn het dikke zeekoeien ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whutwhat.
Achja, er zitten best toffe meisjes op WoW. Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef benzin het volgende:
Hopelijk zijn er ook leuke meisjes in mijn vakgebied die me lief en slim vinden.
Zeldzaam. Maar ze zijn er vast.Je moet die grafische meisjes hebben. Jeweetwel, die zijn tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aan deze opsomming:quote:
Dat is correct.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet die grafische meisjes hebben. Jeweetwel, die zijn tof.
Mijn ervaring met secretaresses bij bedrijven waar(voor) ik gewerkt heb is dat dat allemaal vrouwen van 40+ zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat we het beter buiten ons vakgebied kunnen zoeken.
Of je moet geluk hebben met de secretaresse ofzo
Misschien moet ik maar een advertentie maken, mag jij ze daar verspreidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
wtf? ik wil eruit, kan dat ook?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aan deze opsomming:
En dit jaar een speciaal woordje voor onze mensen die niet zo makkelijk versieren:
-Strawberry-, Cassandra87, formerjellybean, benzin, moneyfornothing, Kaneelstokje, Supersoep, heloef, kingtoppie, magnetronkoffie, Strani, Lokasenna, tijnbrein, Myraela, Bartholomeus, Moonwalk, Royco1,dawg, cactus1, gewoonfaye, palawan, mylifeisgrey, stefanhaan, DenWauwelaar, LostInSpace, Sinosappel, LostInSpace, moneyfornothing, -Nouvelles, Capstan en iedereen die we verder vergeten zijn.
Re, Crutch en Daniël
Misschien moet jij ook maar vragen of je er nog bij mag, want jij ontbreekt ook
Valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Voornamelijk zijn het dikke zeekoeien ja.
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:42 schreef benzin het volgende:
Misschien moet ik maar een advertentie maken, mag jij ze daar verspreiden
Bij ons is de afdeling Grafisch Vormgeven echt een paradijs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, Ik heb een visitekaartje van Benzin en die ziet er ook goed uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.
Weet niet, ik heb best wel wat ontwerpskills. Myr heeft mijn kaartje gezienquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou m dan ook door Myr laten ontwerpen.
waar staat dat dan? en ik ga daar niet om verzoeken hoor, who cares.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet; vraag het eens. Zo ben ik er alsnog in gekomen
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons is de afdeling Grafisch Vormgeven echt een paradijs.
Ik zou echt met elk tof en relaxed meisje hartstikke blij zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet mijn school zien. De mannen zijn mij iets te gay, maar de meisjes zijn tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |