Beter zoeken!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik weet het, maar buiten de deur kom ik ze niet tegen
Dit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes.
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Juist niet. Zoeken is voor mietjes wanhopigen
Je moet gewoon dingen die leuk vind.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Okay, dan blijft hij lekker op z'n zolderkamer zitten.
Dat bedoel ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet gewoon dingen die leuk vind.
Als je stappen niet leuk vind ga dan ook niet bijvoorbeeld puur om maar te hosselen.
Met zo'n geile staart.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.
Have funquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.Veel dingen ondernemen, dan komt er vanzelf wel iets op je pad.
Veel plezier allemaal vanavond! Ik ben weg.
Bye bye man bye byequote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook.Veel dingen ondernemen, dan komt er vanzelf wel iets op je pad.
Have fun.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:31 schreef Lot88 het volgende:
Wel nee koffie je bent zo oud als je je voelt ik voel me 60
Maar dat is juist zo gek.... ik doe veel ondernemen, en aardig verschillende dingen ook. En toch kom ik niemand tegenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet. Hoewel, misschien hosselt die wel een spang draenei chickie op een van zijn WoW quests.
Hoi Capquote:
Hee man.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Heathcliff! Long time no see
Whutwhat.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan kan je lachen maar er was dus laatst iemand die dat daadwerkelijk had gedaan.![]()
Tering die was lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |