Ik leer genoeg vrouwen kennen die ik niet als vriendin wil in eerste instantie.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het eerste is natuurlijk waar maar het tweede natuurlijk niet. Als je niet dacht dat je degene zou willen zou je die persoon natuurlijk ook niet willen kennen.
Waarom... heeft iemand het je verboden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Ik ben er in elk geval nog niet aan toe om in mijn eentje uit te gaan
Heb je er ook eentje voor zijn hossel-kwaliteiten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Dit is de ontdekkingsreiziger-achievement
Mooie voornemens.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:01 schreef benzin het volgende:
Mijn wensen voor 2012:
Ik hoop volgend jaar een beter en leuker persoon te worden die het naar zijn zin heeft. Ik hoop te ontdekken wat ik met mijn leven wil doen, vrienden te maken en misschien eindelijk dat vriendinnetje te vinden waar ik al jaren op wacht.
Ik wil afstuderen, leukere dingen doen, meer controle over mijn leven uitoefenen, minder afhankelijk worden van mijn ouders en nog slimmer worden
Studiegenoten vragen een optie?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik weet niet. Ik ben er in elk geval nog niet aan toe om in mijn eentje uit te gaan
Dat is een kwestie van de kip en 't ei, want je weet toch pas of je zelf iets met iemand wil (kan ook vriendschap) als je iemand leert kennen? Je loopt toch niet op straat en probeert dan met een willekeurig iemand vrienden of partners te worden?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het eerste is natuurlijk waar maar het tweede natuurlijk niet. Als je niet dacht dat je degene zou willen zou je die persoon natuurlijk ook niet willen kennen.
Nee, IK ben er niet aan toe. Dat ligt in mezelf, niet daarbuiten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom... heeft iemand het je verboden?
Zo iets?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje voor zijn hossel-kwaliteiten?
falende met 2 a's? die met 1 a heb ik al een kast volquote:
Omdat ik nu de minor doe en dat opvul met een nogal ongebruikelijk programma heb ik bijna geen contact meer met medestudentenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Studiegenoten vragen een optie?
dat wordt dan in je werksituatie vast niet veel beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Omdat ik nu de minor doe en dat opvul met een nogal ongebruikelijk programma heb ik bijna geen contact meer met medestudentenDaarnaast zijn dat allemaal mensen die op mij lijken
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, IK ben er niet aan toe. Dat ligt in mezelf, niet daarbuiten.
Ik zei ook niet dat het een makkelijk jaar ging worden
Wat naief. Zo schattig.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet, ik vind Myra ook niet eng.
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.quote:
gelukkig reageer je niet snel.. rennen is nog een optiequote:
Tis wel erg ook, die jongen gelooft er echt voor de volle 100% in dat hij alleen maar schattig is en dat elke vrouw hem per direct friend-zoned...quote:
Wil hij mij versieren dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.
quote:
Ik weet niet, het wordt sowieso steeds lastiger om nog ergens vrienden vandaan te toverenquote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dat wordt dan in je werksituatie vast niet veel beter
Ik ben eraan toe als ik eraan toe ben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef DigitalGirl het volgende:
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.
Sorry he, soms ben ik even sociaal aan het doen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:14 schreef clevy het volgende:
[..]
gelukkig reageer je niet snel.. rennen is nog een optie
Ja jij bent schattig, daarom hou ik van je.quote:
Dat is Independance day, dan hoor je juist alleen te zijn toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar wanneer ben je er dan wel aan toe? Op 4 juli heb je het opeens ' ik ben er aan toe'.
Liefde.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij bent schattig, daarom hou ik van je.
so-wattes????quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sorry he, soms ben ik even sociaal aan het doen.
Mijn goede voornemen van 2012 is om geen FOK!kers meer te neuken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:17 schreef dawg het volgende:
ik vind dat heloef en myra eens moeten neuken. dat gedraai de hele tijd, 2012 het jaar van de actie.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen van 2012 is om geen FOK!kers meer te neuken.
Totdat hoefje voor je staat met z'n 28cm.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat een klote voornemen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je bent sarcastisch he?quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent wel altijd vrolijk, das leuk
volgende keer even eerder laten weten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |