Hehehe, hier nog één. Alhoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet vertellen dat dat vooral komt doordat ik op de één of andere manier op die vetbollen ben afgeknapt.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
ach, koud kunstje hoor, oliebollen laten staan.quote:
ahhhhh oliebollen als ontbijt kan ik mee leven hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die kun je invriezen hè!
Niet dat ik die troep lust maar goed
mpj, wieisdahquote:Op zondag 1 januari 2012 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
oh ok ik dacht eventjes dat mpj weer een nieuwe clone had
Sorry, ik zie het echt niet. Kan het niet in bold en HOOFDLETTERS.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
DIE staat er in man!
De mods van R&P wensen iedereen een goed en gelukkig 2012!!!!!!!
nee joh niks lijden ik moet nog wel t nodige kwijtquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.
Slechte lurker wel.quote:
Nee hoor, ik lust die troep toch niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.
Een echte stam lurkerquote:Op zondag 1 januari 2012 00:40 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
paar jaartjes fok!ker en lurker hier hoor
Goedzo! Zie andere reeksquote:Op zondag 1 januari 2012 00:47 schreef formerjellybean het volgende:
hoe stom rond deze tijd steken oude gewoontes even op de kop gelukkig ben ik even verstandig en laat ik het lekker
Noemt zich Hollanderquote:Op zondag 1 januari 2012 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lust die troep toch niet.
Die lust ik weer totaal niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel appelvlappen, die ironisch genoeg ongezonder zijn.
Wat zoek je?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo en nu maar eens dit jaar op zoek naar iets fatsoenlijks om het bed mee te delen
quote:Op zondag 1 januari 2012 00:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Wel appelvflappen, die ironisch genoeg ongezonder zijn.
Ik hoop dat je een leuk gleufdier gaat vinden.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:59 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Zo en nu maar eens dit jaar op zoek naar iets fatsoenlijks om het bed mee te delen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |