hier ookquote:Op zondag 1 januari 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Tjseeeeeeeeshhhhh ze knallen hard hier
Dat moet je altijd iets eerder doenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Stomme smsen altijd rond 12 uur lukt nooit, netwerk overbelast.
Snelle correctiequote:Op zondag 1 januari 2012 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh godver, ik verkloot het nieuwe jaar nu al
ik heb niet het maatschappelijk gewensde gedrag gedaan met gelukkig nieuwjaar wensen enzo.
hopelijk is het niet te laat.
ja insgelijks!, gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hoi, ik was bij de buren (F&L). Die kunnen ook heel goed uit hun nek kletsenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@quote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Wie is kat?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja hoor zijn gangetje , nu bij kat thuis rustige oud en nieuw
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuwquote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie is kat?
Hier zit van alles in huis. Twee huizen verderop zitten zeven damens. Uitnodiging afgeslagen
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@
Terecht. Huisdieren zijn tof.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuw
Die kun je invriezen hè!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb nog een boel oliebollen morgen
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
DIE staat er in man!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |