Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
In de middag éen en al geknal, maar nu valt het wel mee.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nope, tenzij je bij toeval een mede filmfanaat treft... hey, misschien is strawberry wel wat voor je.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, heb voorgesteld aan mlig om een filmkenner te worden om zo jouw te gaan versieren.
Ja ik wil hier toch nog even dit jaar op ingaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil hij mij versieren dan?
*knip*
ja zou kunnen dat het bijvoorbeeld helpt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mlig vroeg of het helpt veel films te kijken, kon toch slecht nee zeggen. Dus jazeker dat helpt bijvoorbeeld bij Strawberry. WTF is Abed?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.
ja iets met flirtoefenen op fok ofzo mocht. maar dat gaat altijd helemaal misquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Leent Strawberry zich uit voor experimenten?
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
Op het plein is een prullenbak ontploft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ik hoor nu net een ruit sneuvelen aan de overkant geloof ik.
Is toch een vrouw?quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Lant experimenteert graag volgens mij
Tijnbrein maar ik weet niet of jij die leuk vindt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
Zijn er nog leuke bischierige jongens in de zaal?
Gecheckt, Niet mijn type waarom? Nederlands uiterlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tijnbrein maar ik weet niet of jij die leuk vindt.
Hoho, met maar één iemand hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ze wilde wel sex met me, maar alleen als ze me mocht nemen met een voorbinddildo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee, alleen niet leuke. Sorry.quote:Op zaterdag 31 december 2011 23:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]![]()
Zijn er nog leuke bischierige jongens in de zaal?
Ja jongens en meisjes jullie hebben het gehoord ga maar weer naar huisquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hoho, met maar één iemand hoor.
Wel leuke konijntjesquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze wilde wel sex met me, maar alleen als ze me mocht nemen met een voorbinddildo.
True story.
[..]
Nee, alleen niet leuke. Sorry.
Ze zal je dankbaar wezen lijkt me zoquote:Op zaterdag 31 december 2011 23:55 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben eigenlijk blij dat ik thuisgebleven ben voor zo'n beestje , juist omdat ik wel merk dat ze toch echt me in de buurt wil hebben nu
hier ookquote:Op zondag 1 januari 2012 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
Tjseeeeeeeeshhhhh ze knallen hard hier
Dat moet je altijd iets eerder doenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Stomme smsen altijd rond 12 uur lukt nooit, netwerk overbelast.
Snelle correctiequote:Op zondag 1 januari 2012 00:01 schreef mylifeisgrey het volgende:
oh godver, ik verkloot het nieuwe jaar nu al
ik heb niet het maatschappelijk gewensde gedrag gedaan met gelukkig nieuwjaar wensen enzo.
hopelijk is het niet te laat.
ja insgelijks!, gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hoi, ik was bij de buren (F&L). Die kunnen ook heel goed uit hun nek kletsenquote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@quote:Op zondag 1 januari 2012 00:26 schreef formerjellybean het volgende:
He deelnemer een poos niet gezien
Wie is kat?quote:Op zondag 1 januari 2012 00:29 schreef formerjellybean het volgende:
Ja hoor zijn gangetje , nu bij kat thuis rustige oud en nieuw
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuwquote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wie is kat?
Hier zit van alles in huis. Twee huizen verderop zitten zeven damens. Uitnodiging afgeslagen
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nee ben die zelfs vergeten in mijn nieuwjaarstopic:@
Terecht. Huisdieren zijn tof.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn kat Lola , kon het niet over mijn hart verkrijgen om die alleen te laten met oud en nieuw
Die kun je invriezen hè!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb nog een boel oliebollen morgen
Lijdende Lijnende vrouwen. Zo zielig.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
DIE staat er in man!quote:Op zondag 1 januari 2012 00:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
No problem. Maar hoe heb je Lant nu kunnen vergeten, onbegrijpelijk. Maar goed, ik vergeef je.
Hehehe, hier nog één. Alhoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet vertellen dat dat vooral komt doordat ik op de één of andere manier op die vetbollen ben afgeknapt.quote:Op zondag 1 januari 2012 00:35 schreef Lot88 het volgende:
ik ben trots op mijzelf heb praktisch geen oliebollen troep genomen
ach, koud kunstje hoor, oliebollen laten staan.quote:
ahhhhh oliebollen als ontbijt kan ik mee leven hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 00:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die kun je invriezen hè!
Niet dat ik die troep lust maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |