Zie post boven jequote:Op zondag 1 januari 2012 01:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een leuk gleufdier gaat vinden.
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?quote:
Oh je bent homo.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
mss is deze meneer iets?
sorry, couldn't resist![]()
Dank! Hopelijk lukt het blijf nog maar even hangen hier... Om wat tips op te vangenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh je bent homo.
Vergeet dat gleufdier gedeelte.
Ik wens je een boytoy toe.
Helaas hebben we geen geschikte homo's in dit topic om hem aan te koppelen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?
Dat kloptquote:Op zondag 1 januari 2012 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je valt dus niet op Nederlands uitziende kerels?
Kan altijd erger...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:05 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
ja ik weet het, erg hoog fout-gehalte...
Klopt ik vind ze ook niet zo geweldigquote:Op zondag 1 januari 2012 00:38 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Hehehe, hier nog één. Alhoewel ik er eerlijkheidshalve bij moet vertellen dat dat vooral komt doordat ik op de één of andere manier op die vetbollen ben afgeknapt.
[..]
ach, koud kunstje hoor, oliebollen laten staan.
Ja maar Heloef wil een gleufdierquote:Op zondag 1 januari 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen Heloef en Shinji denk ik.
Helaas zijn wij van de mossels.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hebben we alleen Heloef en Shinji denk ik.
Heloef is niet helemaal hetero, dus ik zou het niet helemaal uit willen sluiten.quote:
Ha, jellybean heeft het toch uitgehouden tot na twaalven.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
ha the plot thickens vandaar dat die voor meisjes wegrent
Zoiets had ik er vorig jaar op, maar die moet ik er toch weer allemaal vanaf bewegen. Dus een score van -7 ten opzichte van vorig jaar is goed.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef heloef het volgende:
Ik heb dit jaar in totaal 11 oliebollen op.
Mooie score al zeg ik het zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |