Ik was met 1 1/2 jaar al het huis uitquote:Op zondag 1 januari 2012 01:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ja inderdaad vind ik zelf ook . Ik denk eerlijk dat die 2 niet aan de vrouw gaan komen ooit . Zulke mama's kindjes
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik stomme mannen van 31 en 27 die nog bij hun mama wonen en ook niet van plan uit huis te gaan zijn
Achja, ik kan daar moeilijk over oordelen. Maar ik zou er op die leeftijd zeker wel uit willen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik stomme mannen van 31 en 27 die nog bij hun mama wonen en ook niet van plan uit huis te gaan zijn
Ik zou nu al weg willen, maar mijn studie afronden heeft toch even wat prioriteit.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:47 schreef heloef het volgende:
Ik wil over 2,5 jaar al weg.
Kan me moeilijk voorstellen dat ik over 10 jaar nog thuis woon.
Ik begin dan als het goed dan aan een HBO, of een jaartje later zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou nu al weg willen, maar mijn studie afronden heeft toch even wat prioriteit.
Goed moment om uit huis te gaan ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begin dan als het goed dan aan een HBO, of een jaartje later zou ook nog kunnen.
In bijv een mediterraan land als Italië is dat eerder regel dan uitzondering hoor, en ik denk dat je het met het voortduren van de crisis (ja daar is-tie weerquote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Bedankt nog voor je kaartje.quote:
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker op voor starters.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:51 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoort toch ook bij het volwassen worden dat je uit huis gaat en niet meer bij mama wil wonen. Mijn ouders waren op een gegeven moment ook zo van goh zou je niet eens op jezelf gaan. Ik moet er ook niet aan denken nog bij ouders te wonen
Je kan ook huren , je hoeft niet meteen te kopen hoor .quote:Op zondag 1 januari 2012 01:54 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker ook op voor starters.
@Heloef; het lege-nest-syndroom.
Laat iemand met mijn salaris dan gelijk tot de vrije sector veroordeeld zijn; dat voelt bruin wel hoor.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:55 schreef formerjellybean het volgende:
Je kan ook huren , je hoeft niet meteen te kopen hoor .
Dat en mijn moeder heeft nogal moeite met loslaten.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:54 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar feit is ook dat je hoe dan ook aan de nodige financiële voorwaarden moet voldoen, en de huidige krapte op de huizenmarkt (zowel huur als koop) maakt het er ook niet makkelijker op voor starters.
@Heloef; het lege-nest-syndroom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |