Je mag als 12 jarige ook niet eens een beetje experimenteren tegenwoordig.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef is niet helemaal hetero, dus ik zou het niet helemaal uit willen sluiten.
Explain...quote:Op zondag 1 januari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Je mag als 12 jarige ook niet eens een beetje experimenteren tegenwoordig.
Nietes dat is omdat ik ze leuk vind.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:11 schreef formerjellybean het volgende:
ha the plot thickens vandaar dat die voor meisjes wegrent
Waren er geiten of schapen bij betrokken? Zonee, vertel maar!quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb met MLiG een of ander ritueel uitgevoerd bij de aanvang van 2012
Had ik al Gelukkig Nieuwjaar gezegd? Zo niet, bij deze dan. Gelukkig Nieuwjaar.
Meh ik twijfelde aan mijn geaardheid toen ik 12 was. Veel meer dan wat knuffelen in bed en droogneuken is het niet gekomen.quote:
Oh, je bent niet de enigste hoor was ik maar weer 12/14quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Meh ik twijfelde aan mijn geaardheid toen ik 12 was. Veel meer dan wat knuffelen in bed en droogneuken is het niet gekomen.
Hosselbaasje? Ik zoek juist een baasjequote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig nieuwjaar lekkere hosselbaasjes!
Jij was zo anders op de cam gisteren dan ik me had voorgesteld van jouw foto'squote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Gaat iedereen mijn naam nou verkeerd schrijven?
quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry het is laat en alcohol jeweetz
Tegenvaller he.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Jij was zo anders op de cam gisteren dan ik me had voorgesteld van jouw foto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |