Ik weet, ik weet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef formerjellybean het volgende:
Sorry het is laat en alcohol jeweetz
Ik begin ook altijd met Mihae backspace backspace backspace backspace.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:22 schreef Myraela het volgende:
Gaat iedereen mijn naam nou verkeerd schrijven?
Die goede oude tijd.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Oh, je bent niet de enigste hoor was ik maar weer 12/14
Zo lastig is die toch niet.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik begin ook altijd met Mihae backspace backspace backspace backspace.
Jahoor, mijn geheugen alleen niet zo.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo lastig is die toch niet.Mijn naam is mooi.
ja we hebben samen (ik en lant) volgens wetenschappelijk bewezen manieren de toekomst van ons allen veranderd.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:14 schreef twi het volgende:
[..]
Waren er geiten of schapen bij betrokken? Zonee, vertel maar!
quote:
Nog erger niets gehoord van mijn moeder al was het te verwachten helaasquote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja ook lekker stuur je een gewone vriend van je een smsje van gelukkig nieuw jaar en dan hoor je niets terug lekker dan
Gewoon geduld hebben.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja ook lekker stuur je een gewone vriend van je een smsje van gelukkig nieuw jaar en dan hoor je niets terug lekker dan
Ik let niet echt op mijn telefoon op dat soort momenten.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:30 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is ook knap lullig , gelukkig kreeg ik wel een heel lief smsje van een vriendin en heb ik een boel die ik ken via facebook een gelukkig nieuwjaar gewenst. Meerdere van mijn facebookvrienden zijn dus kennissenquote:Op zondag 1 januari 2012 01:31 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
[..]
Nog erger niets gehoord van mijn moeder al was het te verwachten helaas
De populatie mannen is over dit ene nachtje niet veel veranderd hoor. We zijn nog even raar als voorheen.quote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en weer wat mindere rare mannen treffen
Ik ben niet raar hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 01:36 schreef formerjellybean het volgende:
Yup en weer wat mindere rare mannen treffen
Ja maar de mannen die ik tref zijn van het slag bizar raarquote:Op zondag 1 januari 2012 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
De populatie mannen is over dit ene nachtje niet veel veranderd hoor. We zijn nog even raar als voorheen.
Zo ben ik, zo ben ik.quote:
Dat is wel ergquote:Op zondag 1 januari 2012 01:41 schreef formerjellybean het volgende:
Ik stomme mannen van 31 en 27 die nog bij hun mama wonen en ook niet van plan uit huis te gaan zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |