Ze zouden als regel moeten stellen dat elke vrouwelijke user een pic van haar voorgevel moet plaatsen.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:30 schreef palawan het volgende:
[..]
Het ging inderdaad helemaal nergens over.
Maar het was volgens mij vooral cactus en nog iemand... Die begonnen opeens te haten op sinos nadat ze haar boobs poste
Zie geen reden om royco zijn happynes in de weg te staan hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 13:21 schreef palawan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dat maken we er gewoon van. Klinkt het allemaal wat spannender
En lot... alles kan kapot he
Mwah, liever gezicht en buik.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zouden als regel moeten stellen dat elke vrouwelijke user een pic van haar voorgevel moet plaatsen.
Dan krijg je er ook geen gehaat meer over.
Goed bezig formerquote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik gisteren niet in een sentimentele bui mijn ex een gelukkig nieuw jaar ging wensen , ik word nog wel eens verstandig echt de feestdagen zijn hele gevaarlijke dagen
Omg, zeer herkenbaarquote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Oh wat ben ik blij dat ik gisteren niet in een sentimentele bui mijn ex een gelukkig nieuw jaar ging wensen , ik word nog wel eens verstandig echt de feestdagen zijn hele gevaarlijke dagen
Goeie test, he?quote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
die laatste beter van niet in mijn geval
Dat bepalen we zelf welquote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Dan maar van je voorgevel hequote:Op zondag 1 januari 2012 13:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2012 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goeie test, he?
Kunnen we ook Heloef zijn Walvis-gate part deux voorkomen.
Goed plan!quote:
Gewoon nooit ruzie maken, veel beter.quote:Op zondag 1 januari 2012 13:38 schreef formerjellybean het volgende:
yup , ik weet trouwens wel dat het ook niet slim is om rond de feestdagen ruzie te hebben , want ik merk dus dat je dan dus extra kut door voelt . Mijn tip is dus maak geen ruzies rond de feestdagen
Waren leuke tijden hoor.quote:
Kom maar op danquote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ow die kan je krijgen hoor dies niet zo boeiend:')
Ik ook svp!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelfquote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
En dat bepalen wij wel of het boeiend is!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:42 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die negatief zijn over zichzelf zijn _niet_ aantrekkelijk.quote:
Alsof ze hier post om aantrekkelijk te worden gevonden door jouquote:Op zondag 1 januari 2012 13:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Precies. Vrouwen die negatief zijn over zichzelf zijn _niet_ aantrekkelijk.
You're sexy and you know it
jij snapt hetquote:Op zondag 1 januari 2012 13:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof ze hier post om aantrekkelijk te worden gevonden door jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |