Huhquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Weer een nieuw deel! Hopelijk met heel veel 2e streepjes
Misschien mag ik hem met nieuws openen?
Ik had het echt niet verwacht maar....
[ afbeelding ]
En mijn nod is pas 5 januari!!
Pff, het dringt nog niet echt tot me door
En gelijk al raak in de 1e maand. Hopelijk gaat het goed.
Nouja, dat verklaard wel mijn pijnlijke, opgeblazen borsten, ineens puistjes die ik nooit heb, vermoeide/brandende ogen, gammel gevoel 's ochtends, etc.
Tuurlijk kan het... Supervruchtbaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:51 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Wauw wat een felicitatiesdankjewel!!
Maar is dit niet raar dan? Want ik heb een regelmatige cyclus van zon 30 dagen en dit is echt de eerste maand dat we het probeerden! (Hiervoor met condoom)
Ik snap t ook niet!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
En gelijk al raak in de 1e maand.
Joh, je verdient het hoor! (iedereen of course XD) maar geniet ervan en voel je absoluut niet schuldig!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Enfermera, ik voel me ook wel een beetje schuldig naar sommigen hier hoor.
Mensen die het zo lang proberen...maar opzich kan ik ook wel wat leuks gebruiken, heb een moeilijke tijd achter de rug!
En misschien heb je wel gelijk, een helderziende vrouw zei ooit dat ik erg vruchtbaar was! Hahaha :p
Thx! En genietze van je zwangerschap! En wat heerlijk dat het meteen de eerste maand raak isquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ja misschien labello..
En Winka, wat goed zeghoop dat het gauw raak is nu!
Bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Sethiwe het volgende:
SCD van harte gefeliciteerd, dat is een goede afsluiter van het jaar![]()
.
Winka welkom terug, fijn dat je het gevoel hebt dat je er nu echt klaar voor bent, hopelijk heb je nu ook snel het gewenste resultaat.
Wolk82 op welke dag zit je nu? Succes met wachten
Oehquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
dames nog even door klussen :
http://www.nu.nl/man/2704(...)s-kerstvakantie.html
Haha en mijn moeder maar zeggen dat ik veel te laat was, ik ben gewoon in de kerstvakantie verwektquote:Op zaterdag 31 december 2011 21:01 schreef Barretje80 het volgende:
dames nog even door klussen :
http://www.nu.nl/man/2704(...)s-kerstvakantie.html
Ik had uitgerekend dat ik mijn eisprong op de 18 of 19 zou hebben.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:14 schreef klavertje-4 het volgende:
Gefeliciteerd SCD!!
En wat een dikke strepen al, ik denk net als Marrije dat je er een weekje naast zit en al verder bent dan je denkt!
ik snap niet dat het soms " stiekem "moet dat babies makenquote:Op zondag 1 januari 2012 10:57 schreef Ashina het volgende:
SCD gefeliciteerd!echt super om zo 2012 in te gaan! Wel balen dat je nu ziek op bed ligt! Beterschap!
Iedereen een gezond en vruchtbaar 2012!
We hebben gister/vanacht met vrienden oud & nieuw geviert en 1 van de vrienden wenste iedereen een vruchtbaar nieuwjaarwel leuk om te weten dat zij er stiekem ook mee bezig zijn.
Mijn nieuwe cyclus is vandaag begonnen. NOD zal ergens rond 6 feb zijn. (ik weet alleen niet hoe ik dit er vet gedrukt neer zet met mijn tel)
Bij ons was het meer, stel dat lang(er) duurt, dat je niet continu de vragen(de blikken) krijgt van 'is het al zover'. Toen het eenmaal raak was (en het helaas ook een aantal weken later mis ging) hebben we dat wel direct verteld.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik snap niet dat het soms " stiekem "moet dat babies maken
in mijn omgeving weten de meesten wel dat we er mee bezig zijn..
en iedereen is er enthousiast over
iig... gelukkig nieuwjaar allemaal!
Kursor, ik kan in woorden niet makkelijk weergeven hoe t voelt en op dit forum ben ik te vaak afgebrand om hier mn verhaal neer te zetten.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Kursor het volgende:
Alleen Cooki herkende zich geloof ik een beetje in mijn idee, maar stapte (in tekst in ieder geval) makkelijk over de obstakels aan.
ms professionele hulp? ik ken je situatie niet, maar ms heb je hier een ingang: www.poppoli.nlquote:Voor mij is het echter een enorme worsteling. Ik kan dat maar heel moeilijk kwijt, maar toch zou ik dat wel willen. Ik weet alleen niet hoe/waar?
Ahh wat lief van je oma!! Ik hoop dat ze bij ons ook zo gaan reageren, mocht het zover zijn.quote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Barretje, Ik denk dat het zo gaat omdat sommigen het als een complete verrassing willen brengenNet als wij haha.
Oh mijn oma(90) reageerde zo leukIk liet de test zien,en ze wist niet zo goed wat het was.
Ik uitleggen dathet een ''test'' was en ''dit''de controle streep, en als er nog een 2e streepje bijkomt, dan...En toen keek ik haar zo aan
Toen zei ze van; Ohh is dat een test? Oja ben je het aan het proberen?? Of wat houdt het in??
(Helemaal in de war in enthousiast hihi). Dus ik zei nog een keer van, kijk oma, je krijgt alleen een 2e streepje als je zwanger bent. En toen keek ez nog een keer naar de test...En ik keek haar lachend aan..
''Oohh ben je in VERWACHTING?!? Nu?? echt? Ik zo, Ja omaEn ze was helemaal blij..
''Oooh dan mag ik het tóch nog meemaken!! Wat fijn!! etc.
Hihi dat was zo lief![]()
Jammer genoeg kan ik het niet aan m'n moeder vertellenHoop dat ze meekijkt vanaf boven
Mooi he je oma helemaal trots en blijquote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Barretje, Ik denk dat het zo gaat omdat sommigen het als een complete verrassing willen brengenNet als wij haha.
Oh mijn oma(90) reageerde zo leukIk liet de test zien,en ze wist niet zo goed wat het was.
Ik uitleggen dathet een ''test'' was en ''dit''de controle streep, en als er nog een 2e streepje bijkomt, dan...En toen keek ik haar zo aan
Toen zei ze van; Ohh is dat een test? Oja ben je het aan het proberen?? Of wat houdt het in??
(Helemaal in de war in enthousiast hihi). Dus ik zei nog een keer van, kijk oma, je krijgt alleen een 2e streepje als je zwanger bent. En toen keek ez nog een keer naar de test...En ik keek haar lachend aan..
''Oohh ben je in VERWACHTING?!? Nu?? echt? Ik zo, Ja omaEn ze was helemaal blij..
Jammer genoeg kan ik het niet aan m'n moeder vertellenHoop dat ze meekijkt vanaf boven
Whahahaquote:Op zondag 1 januari 2012 15:21 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ahh wat lief van je oma!! Ik hoop dat ze bij ons ook zo gaan reageren, mocht het zover zijn.
Hahaha ben een paar dagen van pilbloeding af maar mijn lief is nu net een konijn.. die wil geen moment verspillen terwijl ik a) mijn cyclus nog niet weet, b) al wist ik mijn cyclus, dan had ik nu geen vruchtbare dagen.![]()
Maar wel leuk dat ie er zo voor wil gaan
Kursos, ik ken je achtergrond niet, maar ik hoop dat je iets hebt aan de link en de info van Cooki. Ik heb even een paar berichtjes van je gelezen en ik begrijp dat de vorige zwangerschap tramuatisch (ik hoop dat ik hier voor het goede woord gebruik) voor je is geweest? Ik hoop dat je op een punt kan komen dat je er beter mee kan omgaan. Lijkt me in ieder geval behoorlijk heftig dat je er nu al zo vóór de zwangerschap zo mee zitquote:Op zondag 1 januari 2012 14:27 schreef Kursor het volgende:
Ashina en Mangostine succes voor de volgende ronde en Winka ook met het hernieuwde begin. Knap dat je hard aan jezelf hebt durven werken en dat je er daardoor wel een goed gevoel over hebt (ik ben zelf nog niet zover "klaar", maar we gaan toch niet verder uitstellen).
Dank nog voor de reacties op mijn vraag over het gevoel bij gaan voor een tweede/.... Alleen Cooki herkende zich geloof ik een beetje in mijn idee, maar stapte (in tekst in ieder geval) makkelijk over de obstakels aan. Voor mij is het echter een enorme worsteling. Ik kan dat maar heel moeilijk kwijt, maar toch zou ik dat wel willen. Ik weet alleen niet hoe/waar?
Wat een mooi verhaal SCD! En het lijkt me wel heel vreemd voor je dat jouw moeder dit niet mee kan makenquote:Op zondag 1 januari 2012 11:16 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Dankje Ashina!
Spannend!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:26 schreef Aemelia het volgende:
Hoi!
Volgende week gaat mijn spiraal er uit maar ik kan niet wachten...
Dus ik meld me alvast hier
Ik ben een kloon omdat ik undercover wil zijn.
Ik heb al twee kinderen gekregen hier in OUD ( je kan dus nu al beginnen met wegstrepen lol).
Ik denk dat ik keihard suck in het kloon zijn maar we gaan het meemaken!
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "quote:Op zondag 1 januari 2012 23:41 schreef Ashina het volgende:
SCDik zie t helemaal voor me, je lieve oma
Wij hebben er ook voor gekozen om onze kinderwens geheim te houden. Vind het verrassingseffect wel leuken aangezien we ook al ff bezig zijn ben ik er ook blij om dat we t zo doen.
Mijn broer en schoonzus zijn er heel open in geweest en hebben er nu spijt van, aangezien dat ook niet zo snel gaat als ze hadden gehoopt.
Ja precies.. tis zo'n persoonlijke vraag, dat realiseren mensen zich af en toe niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "
als men het wel weet zal die vraag ook niet snel gesteld worden denk ik
gister m'n ma aan de telefoon om gelukkig nieuwjaar te wensen enzoeindigt het gesprek:
"ennuh.. als er iets te melden is dan hoor ik het wel he"
"ja ma!"
quote:Op maandag 2 januari 2012 08:47 schreef Barreltje het volgende:
mja ik heb vrienden waarbij het idd ook niet lukt en die krijgen juist iedere keer naar hun hoofd : "waar blijven de kinderen? "
als men het wel weet zal die vraag ook niet snel gesteld worden denk ik
Oh god ja inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2012 09:07 schreef Cooki het volgende:
[..]nee die krijgen advies om er "niet te veel mee bezig te zijn, ze moeten ontspannen"
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.
Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graagdan heeft dit geen zin namelijk
Gisteren heb ik nog een test gedaan met mijn vriend erbij, en weer verscheen het streepje haast meteen!quote:Op maandag 2 januari 2012 10:56 schreef Kyara het volgende:
SCD, gewoon de verloskundige bellen en met haar overleggen. En je kunt altijd voor de zekerheid nog een paar testjes doen maar de streep was duidelijk. En in bijsluiters staat altijd enge informatie omdat dat nou eenmaal moet maar de kans dat er om een andere reden hcg wordt aangemaakt is echt heel klein hoor. heb je wel een de bijwerkingen van een paracetamol gelezen in de bijsluiter?
Kleurdoos ga je nu al voor een derde?quote:Op maandag 2 januari 2012 09:55 schreef Aemelia het volgende:
Mensen die dat zeggen mogen een stomp tussen hun ogen krijgen 'niet mee bezig zijn' my ass.
Ik ben geen famous OUD-er hoor. Maar ik ben wél echt (WTF!!!!! Is dát voor verhaal!!!!). Mocht je weten wie ik ben mag je best pm-en maar anders niet graagdan heeft dit geen zin namelijk
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"quote:Op maandag 2 januari 2012 11:13 schreef twentemeisje het volgende:
En die opmerkingen zijn echt kansloos inderdaad! Je moet gewoon 'even op vakantie', dan kom je gegarandeerd zwanger terug, net als al die kennissen die dat ook deden...![]()
Echt royal sadness hoe sommige mensen een bord voor hun kop hebben. En ook alles menen te kunnen en moeten zeggen. Gelukkig hebben wij er persoonlijk niet echt mee te maken gehad, ik prijs me gelukkig.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt,
edit: Aemelia, geeft je ava een hint?![]()
een collega zei n keer hard lachend (als in :quote:Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. jah.. ik ben ook zo'n lompe trol hoor
ik vraag vriendinnen ook vaak : "en??? wanneer ehh?? ":P
ik ben dan ook erg blij dat de bewuste vriendin heeft verteld dat het allemaal niet zo wil lukken..
dan maak ik die lompe opmerkingen tenminste niet
Ze klonk vrij nieuw/stage achtig, dus dat zal het wel geweest zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 11:29 schreef Lijnloos het volgende:
Leuk SCD, ik geloof dat dat wel normaal is hoor, rond de 8 weken, maar goed... beetje raar verhaal met de receptioniste idd...
Dankjequote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef Mangostine het volgende:
SCD, ik hoop dat je snel uit de stress bent en lekker kunt genieten van je zwangerschap meis!![]()
Hoe voel je je verder, qua klachten?
Niet over nadenken, gewoon blij zijn dat je zwanger bent en alle doendenkerij moet je echt naast je neer proberen te leggen...quote:Op maandag 2 januari 2012 12:29 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ja precies.. Dat is ook zo Mango!
En als je zegmaar, een leeg vruchtzakje hebt hè, kan je test dan ook nog positief zijn over bijvoorbeeld 2 weken?
Weet iemand dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tofquote:Op maandag 2 januari 2012 10:44 schreef Aemelia het volgende:
Enfermera, ik hou wel van een beetje lomp zijn![]()
Lijnloos, ik verwacht niet dat het snel gaat. Mijn cyclus is een puinhoop maar dat geeft niet. Nog geen haast
Omfg.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:18 schreef Cooki het volgende:
[..]
toen ik na zo n 6 jaar "proberen" toch zwanger was van Lucas meldde iemand me zelfs: "zie je wel, nu was je er niet zo mee bezig en dan lukte t wel"
echt,
Whahaquote:Op maandag 2 januari 2012 11:20 schreef Barreltje het volgende:
even een referentie post:
pijnlijke borsten 6 dagen voor de verwachte NOD.
ook al kan het nu dus niet zo zijn
maar dan weet ik het voor volgende keer, pijnlijke borsten horen gewoon bij het ongesteld worden!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 11:22 schreef Barreltje het volgende:
hmm.. jah.. ik ben ook zo'n lompe trol hoor
ik vraag vriendinnen ook vaak : "en??? wanneer ehh?? ":P
ik ben dan ook erg blij dat de bewuste vriendin heeft verteld dat het allemaal niet zo wil lukken..
dan maak ik die lompe opmerkingen tenminste niet
Oh gats.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:23 schreef Cooki het volgende:
[..]
een collega zei n keer hard lachend (als in :) nou bij jullie komt er natuurlijk geen tweede meer, je bent al bijna 40!
ik:
![]()
kon ze ook niet veel aan doen, maar toen was ik nog op weg naar mn miskraamen 3 jaar later kwam de tweede
Lolquote:Op maandag 2 januari 2012 11:28 schreef Lijnloos het volgende:
Bij mij (ons) wordt ook regelmatig geinformeerd wanneer nummer 2 komt. Maar we vertellen het bijna niemand dat we weer bezig zijn... alleen hele goeie vrienden/vriendinnen. Ouders niet, die gaan alleen maar zenuwachtig lopen doen. Ook rond de bevalling van MInke hebben we het geheim kunnen houden toen het begon. Heb echt al lekkend door gebroken vliezen glashard tegen mijn moeder lopen liegen toen die informeerde aan de telefoon. Voor hun was het dus ook een behoorlijke verrassing toen ik de volgende dag belde dat ze oma was geworden...
Mijn hockeyteam heeft wel al vaker gemeld dat ik maar beter nu zwanger zou kunnen worden, want nu hebben ze niet echt een keeper nodig, als we straks kampioen zijn en een klasse promoveren, mag ik niet meerHaha...
Hier hetzelfde jaquote:Op maandag 2 januari 2012 13:10 schreef _aurum_ het volgende:
voor ons komen de klusdagen er weer aan, dus ik denk dat ik manlief vanmiddag naar bed sleep
quote:Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Mangostine het volgende:
Mijn goede voornemen is: zwanger raken
Ik heb al berekend dat onze klusperiode loopt van 12 t/m 22 januari. Maar verder ben ik er heul niet mee bezig.
Ik vind het altijd wel leuk jaquote:
Whahaquote:Op maandag 2 januari 2012 16:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn vriendinnen weten dat we bezig zijn, mijn ouders en zusjes en zijn ouders ook.
En twee hele goede collega's weten het ook.
Aan de ene kant wel fijn want je kunt erover praten met ze.
Aan de andere kant is het ook leuk als je iedereen dadelijk kan verrassen.
Dus mochten we ooit voor een tweede gaan (wat ik denk ik wel wil) dan denk ik dat ik het dan geheim zou houden.
Vanmorgen vroeg mijn goede collega idd nog: En wat zijn je goede voornemens? Ik: Zwanger raken natuurlijk.. Ow ja duhh zegt ze
![]()
Pfff kon ik mezelf maar zwanger toveren ... mensen wat een onrust in mijn lijf.
IK WIL NU EEN KIND! Waaaaaah
Geduldigheid is niet mijn beste eigenschap...
Ja, zo kan je er wel van alles bij bedenken iddquote:Op maandag 2 januari 2012 16:45 schreef _wolk82_ het volgende:
Dat ongeduldige heb ik ook. Nu we eenmaal het besluit hebben genomen wil ik het liefst ook zo snel mogelijk zwanger zijn.
Ik denk ook bij alles wat ik voel dat het zover is, maar mijn lichaam zal me wel lekker voor de gek houden en het zal allemaal wel horen bij het ontpillen, toch? Inmiddels nog steeds gevoelige borsten, last van maagzuur, ongesteldheidskorampen, moe, veel trek hebben
Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Verder ben ik volgens mij een van de weinigen die totaal niet ongeduldig is
Oh, ik was niet sarcastisch, hahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:
[..]ik ook niet, als t maar binnen paar cycli raak is
Oh. Gelukkig heb ik mijn post niet net uitgebreid met nóg meer gezever over gedoequote:Op maandag 2 januari 2012 17:07 schreef Twinkle20 het volgende:
Daar wil ik nog even niet aan denken..Laat me even in die waan ja
![]()
Yeye, zie editquote:Op maandag 2 januari 2012 17:10 schreef Cooki het volgende:
Coco, niet sarcastisch, dat wist ik wel, maar ik vond m grappig
[..]meer dan gedoe
ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...quote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Edit: niet dat een kind niet welkom isMaar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug
![]()
Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe
[/sub]
Tof! Die regelmatigheid dan, ongesteldheid niet of coursequote:Op maandag 2 januari 2012 16:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo!
Ik ben druk bezig met ongesteld wordenRugpijn is flink op aan 't komen atm. Nu wel weer bijna perfect na 28 dagen, dus dat is mooi. Hopelijk blijft het regelmatig.
Verder ben ik volgens mij een van de weinigen die totaal niet ongeduldig is
Lastig joh..quote:Op maandag 2 januari 2012 17:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, nou, ik ben eigenlijk nog aan het twijfelen of ik er überhaupt voor wil gaan. Heb de knoop de eerste keer doorgehakt: meteen 1e keer zwanger - tof tof! - miskraam. En nu is het net alsof ik voor de tweede keer dezelfde knoop weer moet doorhakken. Lastig.
Ghihiquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Oww domme ik trouwens.. Totdat ik echt bewust werd van het proces van zwanger worden, heb ik altijd gedacht dat een vrouw ALTIJD vruchtbaar was, buiten de menstruatie om.
Blijkt dat dat nu maar 5 dagen per periode te zijn ofzo?![]()
God op je 27e leer je zo nog eens wat .. Uhh pardon 26, wordt over 3 weken pas 27.. tMoet ook niet te vlug allemaal wah
hahahahahaquote:Op maandag 2 januari 2012 17:05 schreef Cooki het volgende:
[..]ik ook niet, als t maar binnen paar cycli raak is
Lekker rationeel iddquote:Op maandag 2 januari 2012 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, ik was niet sarcastisch, hahaAl zie ik nu dat het wel zo op te vatten is
Ik ben serieus niet ongeduldig. Vind het ook lekker met zn 2tjes. En een baby is straks zo'n gedoe
Edit: niet dat een kind niet welkom isMaar het lijkt me gewoon écht heel veel gedoe straks. Heb van begin af aan niet op een roze wolk gezeten, te rationeel wat dat betreft. Je moet ook zoveel laten en ineens liggen al je verantwoordelijkheden anders. Tuurlijk krijg je er heel wat voor terug
![]()
Maar jongens, ik zie ergens ook op tegen het gedoe
![]()
Whaha dat had ik erboven getypt voordat ik je post lasquote:Op maandag 2 januari 2012 17:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
ik snap je, heb t zelfde... vooral dat je heel praktisch/volwassen moet zijn/handelen terwijl je een bundeltje liefde/geluk in je handen hebt...
let alone: slaapgebrek: das t grootste gedoe(vind ik)
maar echt: bijna iedereen kan t![]()
True that. Dat is ook het probleem nietquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
Coco, je kunt toch ook rationeel neuken?
*kruipt uit lurkstand*quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef winka het volgende:
Gefeliciteerd SCDDa's echt wel een hele dikke streep
![]()
Een goed begin om weer mee te gaan postenWe zijn nu een jaar voor het eggie bezig en dus nog niet zwanger. Maar ik moet wel toegeven dat ik toch blij ben dat het nog niet is gebeurd. Het was er toch niet de tijd nog voor.
Ik heb me namelijk nooit sterk of psychisch gezond genoeg gevonden om mama te worden. Mijn vriend had er wel altijd rostvast vertrouwen in dat ik het aankon. De laatste jaren heb ik echter alle restjes opgeruimd en ik ben echt enorm gegroeid. Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik (zoals andere mensen) geen psychische basis gehad.
Sinds een jaar of wat ben ik eindelijk op het punt gekomen dat ik wél die basis heb. Het enige wat ontbrak is het vertrouwen in mezelf dat ik het allemaal aankon. De laatste weken zijn er dingen gebeurd waarin ik mijn eigen kracht heb leren kennen en gezien dat ik het wél kan.
En daar ben ik zo blij omHet voelt echt goed
![]()
Ik ga er nu dus écht voorMag mijn nod op 8 januari? Dan kan mijn naam (staat als Winks) in het onderstaande lijstje er uit.
quote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:
zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
OMFGquote:Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef Mangostine het volgende:
Coco, je kunt toch ook rationeel neuken?
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen!quote:Op maandag 2 januari 2012 18:09 schreef Cooki het volgende:
Papillion, wat een lieve post voor Winka
[..]dat vond mn puber anders net helemaaaaal niet
![]()
en mn dreumes krijste vanmiddag omdat ik m niet begreep![]()
en nu?
o wacht.. ik "neem" er nog een![]()
heb je daar t garantiebewijs bij, voor me?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef papillion het volgende:
hehe Cooki, van die fouten leer je gewoon en nu komt er idd een perfecte kleine die jou wel gewoon lief vind
wel in de juiste maand he, ivm zomervakanties en wintersport en sinterklaas en kerst en carnaval en ... jaquote:Op maandag 2 januari 2012 18:19 schreef Enfermera het volgende:
Ja ik 'neem' er ook 1. Heb het al helemaal gepland. En na die ene 'neem' ik er nog 1 en dan is het klaar, zo gaat dat he. Handig zo plannen!![]()
![]()
Bedankt voor je lieve berichtjequote:Op maandag 2 januari 2012 17:56 schreef papillion het volgende:
[..]
*kruipt uit lurkstand*
Winka, supermooi om te lezen, het klinkt ook echt gewoon kei positief hoe je dit schrijft, zo positief dat er haast wel 'n babytje klaar moet zitten wat jou gewoon absoluut als mama gaat willen hebben!
Sorry voor de rest, kom er nu niet aan toe iedereen 'n lief woordje te geven. Maar ik weet gewoon zeker dat het bij de rest ook gaat lukken en zodra er eenmaal 'n kleintje is dat jullie allemaal ook gewoon lieve mama's zullen zijn!
Ja precies, en niet samenvallend met verjaardagen in de familie enzo, ja. Ghihi.quote:Op maandag 2 januari 2012 18:20 schreef Cooki het volgende:
[..]
heb je daar t garantiebewijs bij, voor me?![]()
blijf jij hier ff posten.. ik hou van je uitspraken
[..]
wel in de juiste maand he, ivm zomervakanties en wintersport en sinterklaas en kerst en carnaval en ... ja![]()
en met de juiste periode er tussen in: ik geloof 2,5 jaar of 3 .. dat weet ik niet zeker...
de rest weet ik wel , allemaal wel![]()
Ohhh damnquote:Op maandag 2 januari 2012 19:29 schreef winka het volgende:
[..]
Bedankt voor je lieve berichtjeik heb je trouwens nog een pm gestuurd
Alles lijkt erop dat het snel gaat gebeuren want binnenkort staat hier gewoon een kinderwagenVan mijn vriendin, ze gaat bijna bevallen van haar tweeling en de wagen van de eerste kan ze dus niet meer gebruiken. Normaal had ik dat écht niet gewild, eerst maar eens zien of ik zwanger word. Maar nu vind ik het alleen maar leuk
Het ding gaat wel naar zolder, vanwege bezoek
![]()
Ik ben blij dat ik niet echt weet wat ons te wachten zal staan. Ik heb om me heen gezien hoe zwaar het allemaal kan zijn, het zelf meemaken is nog een ander verhaalHet meest zie ik op tegen de vrijheid die je inlevert. Nog geen eens het weggaan, maar de momenten voor mezelf waar ik er graag van houd
![]()
Balen Coco dat je het gevoel hebt dat je opnieuw een keuze moet maken. Nu heb je natuurlijk de tijd om er over na te denken.... Hoop dat je er snel uitkomt!
@SCD: oh wat maak je het jezelf moeilijk!!! Ik hoop dat je je gauw zekerder voelt! En dat je niet je hele zwangerschap zo gaat twijfelen over alles![]()
Lange klusperiode Mangostine, 11 dagen maar liefst![]()
Ik wou dat het ziekenhuis eens vroeg of ik zwanger ben of wil worden. Dit is nu al de tweede keer in een paar weken tijd dat ik medicijnen krijg die niet voor zwangeren bestemd zijnEn ik kom er dan ook bij toeval achter. Zo voor de hand liggend was het namelijk niet
Oehhhh..... spannenddd! Ik duim!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef AED86 het volgende:
Hoi allemaal!
Gister een heel licht tweede streepje![]()
Maar vandaag niks meer te zien op de testen![]()
Schoonzusje gebeld is (bijna) verloskundige en die sprong een gat in de lucht. Zij zei uitgaan van de positieve test![]()
Zit nu nog wel een week voor mijn nod![]()
morgenochtend maar weer proberen...
Wel heel veel slijmverlies hier... Echt slierten gewoon![]()
Sorry, moest het even kwijt
Dat is toch belachelijk?!! Hoeveel moeite is het als specialist nu om even daarover te vragen? Straks was ik wel zwanger en had ik een babytje met drie armen en vier benen gekregenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh damnDas niet fijn! Nee daar moet je idd heul alert op zijn. Mijn specialist wilde me ook al een zwaarder medicijn voorschrijven als de huidige niet zou helpen, had idd zelf maar even opgezocht en idd; niet samen met zwangerschap. Nou, dan ga ik 'm heul niet nemen ook dus
doei!
of neem anders een tweeling, in 1 keer klaarquote:Op maandag 2 januari 2012 20:21 schreef Enfermera het volgende:
Ja precies, en niet samenvallend met verjaardagen in de familie enzo, ja. Ghihi.XD Ja? Ik 'neem' er gewoon maar 1,5 jaar tussen als het ff kan
dan kom je vast wel op de frontpage..quote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef winka het volgende:
Straks was ik wel zwanger en had ik een babytje met drie armen en vier benen gekregen![]()
Zie dat nog maar uit te leggen als ziekenhuis![]()
gister bij de huisarts medicijnen gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef Cooki het volgende:
en toch ff serieus : over medicijnen, ik vind dat je dat zelf ook moet aangeven aan de specialist... of was dat gedaan?
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 06:37 schreef AED86 het volgende:
Hmmm, vandaag was de test ook negatief![]()
Geen testen voor mij meer deze week (jaja) en mijn nod maar afwachten. Ben nu wel nieuwschierig waar die positieve test vandaan komt.
Fijne dag allemaal
freub, dat kan alleen maar goed gaan, dat is op mijn verjaardag!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:54 schreef Freubelot het volgende:
Hoi dames![]()
Ik ben hier een paar dagen niet geweest en wat is er veel gekletst! Allereerst wil ik jullie allemaal een goed en gezond 2012 wensen. Dat dit een jaar van veel tweede streepjes gaat worden!
Ik zag nieuwe aanwas voorbijkomen, welkom!!
X_Y en AED![]()
Hier is eergisteren de nieuwe ronde alweer begonnen.. Nu een cyclus van 22 dagen, die wordt steeds korter.. Maar volgens mij heb ik wel op dag 10 mn eisprong gehad, dus volgens mij zit dat wel goed. Toch ga ik deze ronde die ovulatietesten uit de kast halen. Ik wil toch zeker weten dat ik mijn eisprong ook heb op het moment dat ik dat denk.
Mijn nieuwe NOD kan op 25 januari
Dat is dan wel het voordeel van een korte cyclus, ik hoef niet zo heel lang te wachten![]()
Verder voor iedereen die het kan gebruiken
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:41 schreef Sethiwe het volgende:
Freubelot je hebt idd weer snel een herkansing, ik vind dat er 25 jan dubbel gejompeld moet worden.
ik las coco ...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Freubelot het volgende:
Cooki, hoe is het bij jou?? Bijna NOD toch?
X-Y hier 1 met een miskraam bij 5 weken, geen echo gehad of het schoon was en gewoon weer aan de slag gegaan (alhoewel ik er die maand totaal niet bezig was) en zwanger. Beebje is inmiddels 10 weken en ligt lekker te maffenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 11:32 schreef Freubelot het volgende:
[..]![]()
X_Y, in oktober heb ik een miskraam gehad (vroeg hoor, was pas 5,5 week). Ik heb een echo gehad om te zien of alles schoon was en toen mochten we gelijk verder met proberen.. Helaas nu nog zonder resultaat, maar goed..
Frustrerend, meid... Ik heb een jaar geleden zoiets ook gehad. Een positieve test en daarna ineens negatieve testen. Ik hoop echt voor jou dat je toch zwanger bent!quote:Op maandag 2 januari 2012 19:41 schreef AED86 het volgende:
Hoi allemaal!
Gister een heel licht tweede streepje![]()
Maar vandaag niks meer te zien op de testen![]()
Schoonzusje gebeld is (bijna) verloskundige en die sprong een gat in de lucht. Zij zei uitgaan van de positieve test![]()
Zit nu nog wel een week voor mijn nod![]()
morgenochtend maar weer proberen...
Wel heel veel slijmverlies hier... Echt slierten gewoon![]()
Sorry, moest het even kwijt
Duo-streepjes plassenquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:32 schreef Cooki het volgende:
X_Y en VrouwtjeC welkom hier!
[..]
ik las coco ...![]()
uhm ja! 8/9 jan zoiets, wat goed dat je dat onthoudt![]()
maar ms wacht ik wel tot 25 jan met testen
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:32 schreef Women86 het volgende:
Allemaal nieuwelingen, welkom![]()
barreltje; lastig hoor; hoe gaat het offshore werken er voor jou uit zien dan? Lijkt me inderdaad een lastige situatie, zo'n baan samen met een kinderwens.
ik mag tot (en metquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:35 schreef Sethiwe het volgende:
Barreltje dat is ook best lastig dan, hoelang ga je offshore? (is dat op het boorpatform?, sorry heb er namelijk geen verstand van)
Ja joh. Je moet echt zó assertief zijn als patiënt. En serieus, elke keer als ik daar kom heb ik het wel over het feit dat ik zwanger wil wordenquote:Op maandag 2 januari 2012 20:54 schreef winka het volgende:
[..]
Dat is toch belachelijk?!! Hoeveel moeite is het als specialist nu om even daarover te vragen? Straks was ik wel zwanger en had ik een babytje met drie armen en vier benen gekregen![]()
Zie dat nog maar uit te leggen als ziekenhuis![]()
Morgen dus met ochtendurine AED, ik ga in de duimstand![]()
![]()
![]()
Ja dat zegt mn man ook al, maar dat wil ik niet XDquote:Op maandag 2 januari 2012 21:09 schreef Cooki het volgende:
[..]
of neem anders een tweeling, in 1 keer klaar
[..]
dan kom je vast wel op de frontpage..![]()
en toch ff serieus : over medicijnen, ik vind dat je dat zelf ook moet aangeven aan de specialist... of was dat gedaan?
Whahahaquote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
[..]
ik mag tot (en met) 6 maanden zwanger offshore.. daarna is het niet verantwoord ; je zou bv bij een helicrash niet doorhet raam naar buiten kunnen , maar dan heb je de omvang van de gemiddelde offshore werker nog niet gezien
![]()
als een beeb er eenmaal is maak ik me nog niet druk2 weken offshore daarna 3 weken thuis en 1 week kantoor.. ik gok dat ik een beeb dan vaker zie dan in mijn huidige baan
..
maar het zwanger zijn.. dat gaat em niet helemaal worden ... dan kan ik er evt 5 maanden "uit" en hopelijk mag ik dan terug.. maar dat kan eigenlijk ook weer niet begreep iken ik werk al 2 jaar naar die baan toe GRR!!
naja.. eerst maar eens zwanger raken.. misschien duurt dat nog 2 jaar (en dat zou dan carriere technisch best goed uitkomenmaar die hormonen en ratelende eierstokken
![]()
)
Ik las 'ketsen'quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:37 schreef Freubelot het volgende:
Women86 ronde 6 alweerVolgens mij zijn we ongeveer tegelijk hier mee gaan kletsen.. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is!
Ik kijk het net even na, het is pas dag 4 van deze cyclus...! Nou ja, ik test morgen weer en dan zie ik het verschil wel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik gebruik zelf geen ovutesten, maar van wat ik erover lees lijkt me jouw streep wel een duidelijke indicator van een eisprong. Dat is raar ja, als je nog ongesteld bent. Of is het een bloeding van je eisprong? Heb ik ook wel eens gehoord.
Hoe lang ben je nu ongesteld?
maar dat is dan best bizar.. dat je baarmoeder eigenlijk schoongemaakt word en dat de zaadjes daar dan maar doorheen moeten zwemmen naar dat eitje toe.. lijkt me lastigquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:31 schreef Mangostine het volgende:
Als je een cyclus van 18-19 dagen hebt dan zou dat dus kunnen.
mja./.. maar als het moet, dan moet het.. het is niet dat je even "van te voren" kan klussen..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Mangostine het volgende:
Ja, ik denk dat mijn vriend er sowieso voor zou passen om de rode zee te bevaren...
De mijne denk ik ook..! Nou ja, wie weet is het vanavond al een stuk minder..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Mangostine het volgende:
Ja, ik denk dat mijn vriend er sowieso voor zou passen om de rode zee te bevaren...
Kortste is 22 dagen en de langste 25.. We gaan het allemaal weer meemaken. Bedankt voor het meedenken meiden!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Women86 het volgende:
Freubelot, dat komt mij niet bekend voor van ovutesten, tenminste niet bij wat ik erover gelezen heb. Hoelang is je cyclus gemiddeld?
Spannend milka, je kan nog even afwachten inderdaad, wat mango zegt.
dit is mn 2e ronde (vd max 6 rondes)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef VrouwtjeC het volgende:
Dank je Wolk en Cooki!
Zijn jullie al een tijdje bezig of net als mij pas begonnen?
ik ben weg hoor na april, zwanger of nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Freubelot het volgende:
Tsja, ketsen is wel een vereiste.. Anders komen we nooit weg uit dit topic!
Barreltje...geen tips.. t lijkt me wel spannend en avontuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Barreltje het volgende:
hmm dubbel gevoelomdat er nu zeker is dat ik dit jaar offshore ga,
want hoe moet dat met een beeb??
Milka ik duim voor je! wanneer ga je testen of wacht je geduldig afquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:46 schreef milka82 het volgende:
Okee,vandaag in principe NOD maar ja,mijn cyclus deed deze maand een beetje raar. Zal ik nu testen of niet? Geen krampen meer,wel ontzettend last van mijn blaas ( heb ik altijd wanneer ik ongi moet worden) en ik ben moe....
ik plan gewoon die beeb volgende maand.. dan 9 maanden en 2 maanden uitzwangeren en kan ik NET voor kerst nog beginnen met m'n nieuwe positie..quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Cooki het volgende:
Women86en
[..]
Barreltje...geen tips.. t lijkt me wel spannend en avontuurlijk
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Zou toch een bak zijn Bar, als dat gaat lukken![]()
Maar stel dat het net niet zoals gepland gaat (wat volgens mij toch vrij vaak het geval is met dit soort dingen), dan hoop ik dat je werk constructief met je meedenkt en je je ambitie gewoon op een later moment weer kunt realiseren.
En nu ketsen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Iewl nee, ik heb hier alleen van die debiteuren crediteuren types![]()
Wat dat betreft is jouw mannenwereld niet verkeerd hoor! Stoere kerels in overall... volgens mij zou ik dan toch geregeld een spontane eisprong hebben
ik heb een combi hoorquote:
ligt aan de ervaring denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
Omfg wat een discussiequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:46 schreef Mangostine het volgende:
True.
Geef je hem daarna zijn vaarbewijs.
Whahaha ik ga stuk hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
whaaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Mangostine het volgende:
Milka, wel wachten tot morgenvroeg hè! En bij die van de Kruidvat zitten er 2 in de verpakking, dus dat scheelt alweer.
Hopen dat ie positief is en dat je die tweede meteen erachteraan kunt piesen
En leuke nerdy types ftw:
[ afbeelding ]
Jaaaaa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Mangostine het volgende:
Oh Enfermera, die gitaartypes zijn ook zo leuk!![]()
Men, waarom ging ik ook weer trouwen?![]()
Gaaf idee. Zo'n kwetsbaar frummeltje in die stoere armenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaa.Eerst had ik er ietwat moeite mee dat ie echt z'n hobby maakte van tattoos maar nu totaal niet meer. Heb er zelf ook aardig wat en hij is nu bezig zn armen vol te maken. We willen, als ons kindje geboren is, eigenlijk een foto maken waarbij hij de baby in z'n armen houdt, en dat je dan alleen z'n borst/armen ziet met kindje.
Ouders/grootouders zullen er wellicht niet zo van gecharmeerd van zijn maar wij vinden het ERG tof.
Ist zo erg? Heb je geen leuke man dan? Of eentje die er net mee doorkan?
Precies jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Gaaf idee. Zo'n kwetsbaar frummeltje in die stoere armen![]()
Ik heb een heerlijke vent, echt!
Alleen er zijn zoveel leuke!
LOLquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Mangostine het volgende:
Gewoon omdat ik het zo leuk vind: om mijn collega te feliciteren met haar zwangerschap krijgt ze een kindersurprise van me!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Mangostine het volgende:
Milka! Zenuwpees.
Wacht maar eens rustig af, misschien test je te vroeg.
Whehequote:Op woensdag 4 januari 2012 15:37 schreef milka82 het volgende:
[..]Geen zenuwen, eerder balen en denken ' waarom wil het nu niet'? De jongste was binnen drie maanden gepiept en nu al meer dan een half jaar bezig.... Geduld, I haz none
Lolquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Komt goed Milka .. Ik blijf voor je duimen!
En voor de anderen natuurlijk ook.
Oww men weet niet wat mijn mannetje heeft maar sinds dat ik gestopt ben met de pil (afgelopen Kerst) wilt ie echt ELKE dag.. Liefst nog meerdere keren op een dag maar ik heb nog 100 andere dingen te doen op een dag dus dat zit er niet altijd in. Weet niet wat me overkomt!![]()
Ik wil streepjesregen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:22 schreef Twinkle20 het volgende:
Dat zal ik hem de volgende keer wel aan zijn verstand peuteren haha.
En ikzelf moet nog steeds van het idee af dat ik niet 24/7 vruchtbaar ben
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:08 schreef milka82 het volgende:
Ik was lekker eigenwijs en heb bevestigd wat ik eigenlijk al vermoedde.... Geen tweede streep nog voor mijWelnu,ronde zeven,we komen er aan!
nieuwsgierig: wat voor staat?quote:Op woensdag 4 januari 2012 18:42 schreef winka het volgende:
Zondag is mijn nod en ik verwacht niets, gezien mijn staat vanochtend
ohquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huisDat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he...quote:Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Thanks!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:17 schreef Cooki het volgende:
[..]
oh![]()
ligt mijn telefoonoplader ms ook op jouw werk? op t werk van mn vriend ligt ie niet
[..]
en je hebt ws heel veel trek in zoet in de week voorafgaand aan OD? crap-hormonen he...![]()
iig duim ik voor je hoor
Achgos.quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Labiele staat. Ik was de (geleende nog wel) ov chipkaart met 50 euro saldo kwijt. Dus ik liep vanochtend jammerend door het huisDat ding lag uiteindelijk 'gewoon' op mijn werk.
Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarderquote:Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
Hangt er vanaf wat je eet hequote:Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder)
Barreltje ...quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
de bevestiging van wat ik al wist..
ongesteld.. deze cyclus is dus iets korter, 34 dagen..
we gaan weer even rekenen
ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veelquote:overigens..
sinds de verwijdering van het spiraaltje is de menstruatie veeeul pijnlijker..
heeft iemand anders die ervaring ook??
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoeldequote:Op donderdag 5 januari 2012 09:47 schreef Cooki het volgende:
[..]
Barreltje ...![]()
kortere cyclus is wel positief, toch?![]()
voor jou:
[ afbeelding ]
[..]
ja, maar ik had ook nog amper bloed tijdens spiraal (mirena), waardoor de normale menstruatie ineens enorm leek... na mn 2e bevalling wel veel pijnlijker, maar dat vroeg je niet dus aan mij heb je in deze niet veel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en over de rekenmachine: t cijfer: ik kán er wel betekenis bij verzinnen: tel de cijfers op: samen 23quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde![]()
* LovelyLady komt even uit lurkstand want barreltjequote:Op donderdag 5 januari 2012 09:32 schreef Barreltje het volgende:
de bevestiging van wat ik al wist..
ongesteld.. deze cyclus is dus iets korter, 34 dagen..
we gaan weer even rekenen
overigens..
sinds de verwijdering van het spiraaltje is de menstruatie veeeul pijnlijker..
heeft iemand anders die ervaring ook??
quote:Op donderdag 5 januari 2012 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx voor de rekenmachine ik heb eerst 2 minuten naar de 87251 zitten staren, ik begreep maar niet wat je bedoelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari
we gaan eens zien wat dat ons brengt
en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari![]()
![]()
* Barreltje is (g)een gevalletje MJ/dBquote:
Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig hebquote:Op donderdag 5 januari 2012 07:30 schreef _aurum_ het volgende:
Hangt er vanaf wat je eet heAls je de hele dag carbs zit te eten dan blijf je trek houden. En wat je precies eet?
Misschien een idee om in het slanktopic te komen kijken? Immers wat er niet bij komt, hoeft er straks niet af
ach zolang ik een stopcontact en een krant post ..quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:12 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Dank je, ik denk dat het goed is om daar eens te kijken, misschien is dat net een stok achter de deur die ik nodig heb.
Haha barreltje maakt alvast een foto voor in het dikke buikefoto topic, vergeet je alleen de buik erop te zetten
.
Wolk, een cyclus van 26 dg is heel goed toch? Ik hoop met je mee dat dit de ontpilling was en dat je de volgende ronde zwanger raaktquote:Op donderdag 5 januari 2012 20:20 schreef _wolk82_ het volgende:
Ook ik ben gisteren ongi geworden, de eerste keer na het stoppen met de pil. Lijkt wel bijna een gewone cyclus (was 26) dagen. Ik hoop dat ik nu van al die ontpillings kwaaltjes af ben.
Alleen in de dagen voordat ik ongi moet worden voornamelijk zin in vet en snoepquote:Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
Heb je wel zin in gezond eten dan? Volgens mij heb ik bijna altijd zin in zoete dingen, of ik nu ongesteld moet worden, ongesteld ben of net ongesteld geweest ben. Mijn maag is altijd een bodemloze put. Krijg ook regelmatig opmerkingen naar mijn hoofd over lintwormen (al werken die niet goed, want ik wordt steeds zwaarder)
Achgos tochquote:Op woensdag 4 januari 2012 20:11 schreef winka het volgende:
Maar als ik ongesteld moet worden kan ik echt niet meer relativeren. Hoe gezonder ik trouwens eet hoe minder ik er last van heb.
quote:Op donderdag 5 januari 2012 12:02 schreef _aurum_ het volgende:
[..]DatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook een spiraal gehad en omdat ik nog geen kids heb was het eik standaard dat ie door de gyn geplaatst werd
![]()
Barreltje, ik wist niet dat jij een oude opa was![]()
![]()
Lekker weekenddddAls het goed is is mn eisprong al ongeveer geweest, maar dat geeft niet, we sexen gewoon vrolijk door!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:48 schreef Barreltje het volgende:
zo.. na wat berekeningenHihi komen we elkaar hier weer tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eisprong 25 januari
NOD 8 februari
we gaan eens zien wat dat ons brengt
en aurum.. hihih fijn dat hij me DAT wilde vertellen
Haai mensen ik kom meegluren
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Welkom!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 19:45 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hihi komen we elkaar hier weer tegen
Haai mensen ik kom meegluren
Ben nu bijna 4 maanden gestopt met de pil. Mijn cyclus is nog wat vaag maar we hebben besloten te zien of en wanneer er iets gebeurt. Ondertussen neus ik hier lekker rond
ms morgen nog n keer testen? alvast nquote:Op vrijdag 6 januari 2012 21:37 schreef milka82 het volgende:
Nog steeds niet ongesteld hiero, wel krampjes gehad maar die zijn nu ook weg?! Ik heb zoiets van: breek nu maar door dan kunnen we weer verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |