Ik kijk het net even na, het is pas dag 4 van deze cyclus...! Nou ja, ik test morgen weer en dan zie ik het verschil wel..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:12 schreef Mangostine het volgende:
Ik gebruik zelf geen ovutesten, maar van wat ik erover lees lijkt me jouw streep wel een duidelijke indicator van een eisprong. Dat is raar ja, als je nog ongesteld bent. Of is het een bloeding van je eisprong? Heb ik ook wel eens gehoord.
Hoe lang ben je nu ongesteld?
maar dat is dan best bizar.. dat je baarmoeder eigenlijk schoongemaakt word en dat de zaadjes daar dan maar doorheen moeten zwemmen naar dat eitje toe.. lijkt me lastigquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:31 schreef Mangostine het volgende:
Als je een cyclus van 18-19 dagen hebt dan zou dat dus kunnen.
mja./.. maar als het moet, dan moet het.. het is niet dat je even "van te voren" kan klussen..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Mangostine het volgende:
Ja, ik denk dat mijn vriend er sowieso voor zou passen om de rode zee te bevaren...
De mijne denk ik ook..! Nou ja, wie weet is het vanavond al een stuk minder..quote:Op woensdag 4 januari 2012 11:42 schreef Mangostine het volgende:
Ja, ik denk dat mijn vriend er sowieso voor zou passen om de rode zee te bevaren...
Kortste is 22 dagen en de langste 25.. We gaan het allemaal weer meemaken. Bedankt voor het meedenken meiden!quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef Women86 het volgende:
Freubelot, dat komt mij niet bekend voor van ovutesten, tenminste niet bij wat ik erover gelezen heb. Hoelang is je cyclus gemiddeld?
Spannend milka, je kan nog even afwachten inderdaad, wat mango zegt.
dit is mn 2e ronde (vd max 6 rondes)quote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:38 schreef VrouwtjeC het volgende:
Dank je Wolk en Cooki!
Zijn jullie al een tijdje bezig of net als mij pas begonnen?
ik ben weg hoor na april, zwanger of nietquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:07 schreef Freubelot het volgende:
Tsja, ketsen is wel een vereiste.. Anders komen we nooit weg uit dit topic!
Barreltje...geen tips.. t lijkt me wel spannend en avontuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:59 schreef Barreltje het volgende:
hmm dubbel gevoelomdat er nu zeker is dat ik dit jaar offshore ga,
want hoe moet dat met een beeb??
Milka ik duim voor je! wanneer ga je testen of wacht je geduldig afquote:Op woensdag 4 januari 2012 11:46 schreef milka82 het volgende:
Okee,vandaag in principe NOD maar ja,mijn cyclus deed deze maand een beetje raar. Zal ik nu testen of niet? Geen krampen meer,wel ontzettend last van mijn blaas ( heb ik altijd wanneer ik ongi moet worden) en ik ben moe....
ik plan gewoon die beeb volgende maand.. dan 9 maanden en 2 maanden uitzwangeren en kan ik NET voor kerst nog beginnen met m'n nieuwe positie..quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:54 schreef Cooki het volgende:
Women86en
[..]
Barreltje...geen tips.. t lijkt me wel spannend en avontuurlijk
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Zou toch een bak zijn Bar, als dat gaat lukken![]()
Maar stel dat het net niet zoals gepland gaat (wat volgens mij toch vrij vaak het geval is met dit soort dingen), dan hoop ik dat je werk constructief met je meedenkt en je je ambitie gewoon op een later moment weer kunt realiseren.
En nu ketsen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Iewl nee, ik heb hier alleen van die debiteuren crediteuren types![]()
Wat dat betreft is jouw mannenwereld niet verkeerd hoor! Stoere kerels in overall... volgens mij zou ik dan toch geregeld een spontane eisprong hebben
ik heb een combi hoorquote:
ligt aan de ervaring denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
Omfg wat een discussiequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:46 schreef Mangostine het volgende:
True.
Geef je hem daarna zijn vaarbewijs.
Whahaha ik ga stuk hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
whaaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Mangostine het volgende:
Milka, wel wachten tot morgenvroeg hè! En bij die van de Kruidvat zitten er 2 in de verpakking, dus dat scheelt alweer.
Hopen dat ie positief is en dat je die tweede meteen erachteraan kunt piesen
En leuke nerdy types ftw:
[ afbeelding ]
Jaaaaa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Mangostine het volgende:
Oh Enfermera, die gitaartypes zijn ook zo leuk!![]()
Men, waarom ging ik ook weer trouwen?![]()
Gaaf idee. Zo'n kwetsbaar frummeltje in die stoere armenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaa.Eerst had ik er ietwat moeite mee dat ie echt z'n hobby maakte van tattoos maar nu totaal niet meer. Heb er zelf ook aardig wat en hij is nu bezig zn armen vol te maken. We willen, als ons kindje geboren is, eigenlijk een foto maken waarbij hij de baby in z'n armen houdt, en dat je dan alleen z'n borst/armen ziet met kindje.
Ouders/grootouders zullen er wellicht niet zo van gecharmeerd van zijn maar wij vinden het ERG tof.
Ist zo erg? Heb je geen leuke man dan? Of eentje die er net mee doorkan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |