quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:15 schreef Mangostine het volgende:
Zou toch een bak zijn Bar, als dat gaat lukken![]()
Maar stel dat het net niet zoals gepland gaat (wat volgens mij toch vrij vaak het geval is met dit soort dingen), dan hoop ik dat je werk constructief met je meedenkt en je je ambitie gewoon op een later moment weer kunt realiseren.
En nu ketsen!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:21 schreef Mangostine het volgende:
Iewl nee, ik heb hier alleen van die debiteuren crediteuren types![]()
Wat dat betreft is jouw mannenwereld niet verkeerd hoor! Stoere kerels in overall... volgens mij zou ik dan toch geregeld een spontane eisprong hebben
ik heb een combi hoorquote:
ligt aan de ervaring denk ikquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
Omfg wat een discussiequote:Op woensdag 4 januari 2012 11:46 schreef Mangostine het volgende:
True.
Geef je hem daarna zijn vaarbewijs.
Whahaha ik ga stuk hierquote:Op woensdag 4 januari 2012 13:24 schreef Mangostine het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe zo'n nerd nou zou zijn, in bed.
whaaaaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:08 schreef Mangostine het volgende:
Milka, wel wachten tot morgenvroeg hè! En bij die van de Kruidvat zitten er 2 in de verpakking, dus dat scheelt alweer.
Hopen dat ie positief is en dat je die tweede meteen erachteraan kunt piesen
En leuke nerdy types ftw:
[ afbeelding ]
Jaaaaa.quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:09 schreef Mangostine het volgende:
Oh Enfermera, die gitaartypes zijn ook zo leuk!![]()
Men, waarom ging ik ook weer trouwen?![]()
Gaaf idee. Zo'n kwetsbaar frummeltje in die stoere armenquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:14 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaa.Eerst had ik er ietwat moeite mee dat ie echt z'n hobby maakte van tattoos maar nu totaal niet meer. Heb er zelf ook aardig wat en hij is nu bezig zn armen vol te maken. We willen, als ons kindje geboren is, eigenlijk een foto maken waarbij hij de baby in z'n armen houdt, en dat je dan alleen z'n borst/armen ziet met kindje.
Ouders/grootouders zullen er wellicht niet zo van gecharmeerd van zijn maar wij vinden het ERG tof.
Ist zo erg? Heb je geen leuke man dan? Of eentje die er net mee doorkan?
Precies jaquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Gaaf idee. Zo'n kwetsbaar frummeltje in die stoere armen![]()
Ik heb een heerlijke vent, echt!
Alleen er zijn zoveel leuke!
LOLquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:35 schreef Mangostine het volgende:
Gewoon omdat ik het zo leuk vind: om mijn collega te feliciteren met haar zwangerschap krijgt ze een kindersurprise van me!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:11 schreef Mangostine het volgende:
Milka! Zenuwpees.
Wacht maar eens rustig af, misschien test je te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |