Huhquote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Weer een nieuw deel! Hopelijk met heel veel 2e streepjes
Misschien mag ik hem met nieuws openen?
Ik had het echt niet verwacht maar....
[ afbeelding ]
En mijn nod is pas 5 januari!!
Pff, het dringt nog niet echt tot me door
En gelijk al raak in de 1e maand. Hopelijk gaat het goed.
Nouja, dat verklaard wel mijn pijnlijke, opgeblazen borsten, ineens puistjes die ik nooit heb, vermoeide/brandende ogen, gammel gevoel 's ochtends, etc.
Tuurlijk kan het... Supervruchtbaar!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:51 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Wauw wat een felicitatiesdankjewel!!
Maar is dit niet raar dan? Want ik heb een regelmatige cyclus van zon 30 dagen en dit is echt de eerste maand dat we het probeerden! (Hiervoor met condoom)
Ik snap t ook niet!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 06:21 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
En gelijk al raak in de 1e maand.
Joh, je verdient het hoor! (iedereen of course XD) maar geniet ervan en voel je absoluut niet schuldig!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:02 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Enfermera, ik voel me ook wel een beetje schuldig naar sommigen hier hoor.
Mensen die het zo lang proberen...maar opzich kan ik ook wel wat leuks gebruiken, heb een moeilijke tijd achter de rug!
En misschien heb je wel gelijk, een helderziende vrouw zei ooit dat ik erg vruchtbaar was! Hahaha :p
Thx! En genietze van je zwangerschap! En wat heerlijk dat het meteen de eerste maand raak isquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef StrawberryChocolateDip het volgende:
Ja misschien labello..
En Winka, wat goed zeghoop dat het gauw raak is nu!
Bedanktquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:39 schreef Sethiwe het volgende:
SCD van harte gefeliciteerd, dat is een goede afsluiter van het jaar![]()
.
Winka welkom terug, fijn dat je het gevoel hebt dat je er nu echt klaar voor bent, hopelijk heb je nu ook snel het gewenste resultaat.
Wolk82 op welke dag zit je nu? Succes met wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |